Team Talpa

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

13019.00

Amount raised by members

12875.00

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

55

Harm Geerlings

25

Anonymous

Heel veel succes

5

Anonymous

106

Anonymous

Topper!

4

Anonymous

Held!!!

50

Frank Notenboom

50

Anonymous

Super

26

Rita Koridon

Topper, mooi om te zien hoe jij je ervoor inzet!

10

Janet De Vries

100

Robzaalberg Rob Zaalberg

Succes man

45

Leslie

Tenks voor jullie deelname! 💞

10

Pieter Ale En Rianne De Boer-Witman

Top om je zo voor het goede doel in te zetten!!

10

Iris

50

Dini Pieterse

Ik hoop dat het jullie vandaag gelukt is. Ik heb respect voor jullie

15

Anonymous

35

Bastiaan

Succes Tommie

10

Yvette Frantsen

50

Pascal Van Meerten

Go go go

106

Sylvia Oosterman

Respect!!!💪🏻

66

Sylvia Oosterman

Trots op je🩷

26

Anonymous

Goed bezig!

26

Anonymous

2x Wat een topper!

5

Kim Postma

26

Perette Geurts

Wat gaaf dat je meedoet aan doel Alpe D'huzes om geld op te halen voor onderzoek naar de ziekte kanker, maar nummer ie je speciaal daarvoor hebt gemaakt is ook best goed en ga 't nummer zeker weten streamen & delen!!

26

Shanti Plat

26

Gonny Siebum

66

Anonymous

Topper!

10

Fanneke

Zet m op!!!!

50

Maickel & Merijn

Zet hem op Tom!

26

Anonymous

10

Willemijn Burger

Voor mama ❤️

26

Marianne Burger

Zet m op Topper !!!!!

15

Pascalle Van Der Voorn

Te gek dat je dit alweer voor de 5e keer doet! Heel veel succes vandaag!

106

Kim Romijn

Topper

50

Jb

15

Piethein

Zet m op!

15

Ben Spanjaard

Zet hem op Jer! Geweldig dat je weer gaat 💪

26

Frank K

Trappen Frits- zie je weer in Andelst

10

Marlies Meier

Fantastisch dat je dit doet! Veel succes 🍀🚵‍♂️

10

Anonymous

Op karakter lekker man

25

Huub Wolterink

Succes!!!

50

Anonymous

Succes René! Een tientje per keer dat je naar boven rijdt!! 💪🏽💪🏽💪🏽 zet m op 🇫🇷⛰️🚴🏽 Manuel

10

Miranda Wansinck

20

Pauline

Als er 1 kan poweren ben jij het wel Douwe! Super dat je mee doet!! :)

50

Anonymous

Goooooo Tom! En go SBS6!! Dit kan jij! Snappie!??

50

Erik Koster

Trappen met dat hok en dan heb ik het niet over de CVO. Heel veel succes en ook plezier gewenst. Mooi initiatief en zie je snel.

26

Addo Rauwerdink

Succes chef.

50

Nancy De Rooij

Zet ‘m op 💪👊😉

20

Benno Hendriks

Succes kerel!!!

10

Josje En Piet Bouma

❤️

26

Anonymous

Succes

26

Maike Onland-Wolkorte

Veel succes! 💪

10

Kevin Looijen

Succes kerel

80

Nick

Respect voor jullie inzet voor dit mooie doel. Zet 'm op Ewout!

100

Nick

❤️ Trots op je. Zet 'm op, ik geloof in je!

5

Anonymous

Succes morgen

15

Anonymous

5

Jordy

Zet hem op kerel!

26

Anonymous

50

Henk Marijke Liselotte En Jasmijn

Super goed dat je je hiervoor inzet! Je bent n kanjer! Wellicht tot op de berg tijdens t klimmen!

10

Barbara Ammerlaan

Je bent een topper!

5

Vera Van Den Top

20

Yolanda Boddeveld

50

Fabie

Geweldig dat je weer meedoet. Heel veel succes, petje af voor jou. Zet ’m op! 🧡

53

Tony Perez

Lobi! Zet em op kanjer! I beliieeeeeeve! I believe in kaolo veel spierpijn!

50

Michel Groeneveld

Zet hem op Jer!

23

Tony Pérez

Dont slow down brother

26

Anonymous

Tik m weer aan! Succes xx

51

Anneke Roedolf

Geweldig Tom, you can do it 💪🏻 Succes 🍀

15

Natasja Van Der Leeuw

Succes!

15

Isaira Menig

Veel succes! :)

15

Isaira Menig

Heel veel succes weer, Jerry!

50

Dries Van Laer

Zes, zes, zes, zes, zes... zes!

26

Pascalle Van Der Voorn

Succes Topper!!

15

Van Pelt Esmeralda

Go go go, zet hem op ome tommie. Lillian is super trots op je ! ( en ik ook hoor haha) Liefs Lillian en esmeralda

66

Astrid

Zet ‘m op!!

15

Daniel Pipito

Heel veel succes Jerry!

20

Jaap Van De Steeg

Heel veel succes, sterkte en natuurlijk ook veel plezier toegewenst Jerry! Zet hem op!

15

Anonymous

25

Suus & Sammie

Supertrots op jou❤️

40

Ewoud Flameling

Succes!!!!

106

Liesbeth Van Drimmelen

Zet ‘m op!!

66

Fabie

Trots op jou! Zet ‘m op; support je op afstand! 🌞💛

106

Julie, Finn En Door Leliveld

Lieve papa, wij zijn heel trots op jou dat je dit jaar weer mee gaat doen met Alpe d’HuZes! Je kunt het 💪🔥 Liefs van ons!

106

Mark Cornelissen

Succes Jer!

26

Vivian Bloebaum

Veel succes Jerry!

26

Paul Sijbers

Succes Jerry!

5

Sanne Wijdeven

SUPERRR!! ik ben er ook bij! ❤️

26

Anonymous

Hi Jerry, succes en sterkte, goede tocht gewenst ❤️

100

Anonymous

Heel veel succes gewenst. Maak er een mooie dag van.

5

Anonymous

50

Max

Geweldig.

50

Patrick

Succes Jerry

66

Giebels Bouw

Succes

10

Anonymous

Top dat je hieraan meedoet Frits, heel veel succes!

66

Zout En Zilt

🙌🙌🙌

55

DJ’s Bocht 1 Op De Alpe

Groeten van de DJ’s uit bocht 1, team Zalk. Ik heb je DM gestuurd via Insta.

26

Anonymous

Zet m op you sexy assssss! Ik bedoel, zo gaaf dat je dit doet, trots op jou hoe je letterlijk die berg beklimt. Je bent een inspirator voor mij, want als jij het kan, dan wil ik het ook kunnen…

26

Joost M

Kom aan Jerry! Gas erop.

63

Roald Poppema

Streefbedrag bij deze gehaald. Zet hem op!

66

Anonymous

Toppers!

26

Timothy

Geweldig dat je dit doet !!! je hebt me geïnspireerd en volgend jaar ga ik hem ook doen en geld inzamelen Je bent een kanjer en waardeer je echtheid

10

Anna

20

Marleen Van Kooten

You Go man, lieve dikke knuffels! Marleen (mama Andy)

26

Buurman

Just do it buurman

27

Anonymous

777

370

Olympia

🍀💪❤️

20

Ilona

Jullie kunnen dit 🍀🫶🏽

15

Klaasje

Succes! Dat gaat je lukken zoals veel dingen die je aanpakt! Ik heb baarmoederhalskanker en borstkanker doorstaan en leef alweer sinds 2013 kankervrij dankzij onze gezondheidszorg!

30

Yvonne Van Der Klaauw

Lieve René, veel succes en zet 'm op! Lieve groet, Yvonne van der Klaauw

6

Anonymous

💪

10

Helma Rensink

Zet hem op Douwe! Ik ben erbij en schreeuw je wel naar boven!

26

Marlies Schinkel

Het gaat je lukken zowel met het fietsen (zal wel heel zwaar zijn) maar ook met bedrag en hoop op nog wat extra, succes!!

26

Sandra Kirchberg

Natuurlijk volg ik je op de berg, mijn zus en zwager fietsen ook, ben nu al enorm trots op jullie allemaal, zet hem op en maak mooie herinneringen 🥰

56

Dennis Van Och

Heel veel suc6 Tom! Zet 'm op!

56

Dennis Van Och

Heel veel suc6 Jerry. Zet 'm op!

10

Rebecca

Succes!

26

Barbara Rozing

Frits en Annie!! Knallen op de berg! Succes!!!

10

Marianne Van Dijk

Lekker trappen Douwe! Tof dat je deze uitdaging aangaat! Succes!

50

Anonymous

Succes!🍀 🚲 🍀

26

Nico Van Der Meer

250

Robin

26

Barbara Rozing

Te gek dat je weer de berg op gaat voor dit hoognodige doel!!!🙏🏻👊🏼☀️

50

Dick & Linda

Beste Frits, zet m op voor onze twee vrienden waarbij net kanker is geconstateerd. DJ & Lin

106

Anonymous

Succes!!

25

Gert Sok

10

Anonymous

206

Uitgeverij Sauberhaus

Veel succes Douwe!! Wederom trots op je ❌❌❌

11

Anonymous

5

Selina Beers

26

Agnes Van Blijderveen

46

Anonymous

Heel veel succes! 🚴🏻‍♂️

26

Anonymous

26

Anonymous

Mooi dat je dit doet voor alle mensen die met deze rotziekte te maken hebben of nog krijgen. Zet 'm op en geniet er ook vooral van. How lucky we are. Groetnis uit Akkrum, Klaas en Estella

26

Anonymous

25

Fanneke Schoemaker

500

Gastrobar Onder De Pannen

Hee grote vriend, jij gaat net als je muzikale carrière, op karakter de top bereiken. We zijn trots op je en houden van je😘💪

10

Jacqueline Zwanenburg

Top dat je dit ook weer doet Douwe. Opgeven is geen optie xx

66

Van Noortje 🧡

Lieve Douwe, wat mooi dat je hieraan mee doet, heel veel succes de 4e 💪! Hopelijk fiets je daarna nog een keer naar Wijk bij Duurstede 🚴 Liefs van Mariëlle-X-

21

Douwe Bob Posthuma

X

5

Douwe Bob Posthuma

Succes! X

26

Anonymous

Succes! xmoa

26

Anonymous

Veel succes. Groetjes van de zus van Ries en tante van Volcmar

25

Marie-Louise Van Aert

25

Anonymous

Succes Jerry! Tante Ans

66

Maxime Thijssen

Trots op jou! Zet hem op 👏

10

Lineke

Succes én veel plezier met deze dappere actie!🍀😘

66

Anonymous

Lieve René, fantastisch dat jullie dit weer met elkaar doen voor dit mooie doel, zet ‘m op, wij supporter jullie op afstand!! Big hug 🫶

50

Anonymous

10

Diana Boerefijn

Fantastisch dat je meedoet Douwe Bob! Jammer dat ik er nou net dit jaar zelf niet bij ben...🤔 In gedachten wel natuurlijk! Ik ga je volgen op 4 juni. Succes 💪💪💪

66

Annelies Hol

Zet m op!!

23

Anonymous

Dankjewel dat je dit gaat doen. Heel veel succes

50

Martijn Hilders

26

S. Groen

Succes en sterkte 👊 Mijn vader heeft voorheen vaker meegereden. Ik ken diverse mensen met kanker, waaronder mijn nichtje. Top dat je dit doet.

26

S..Groen

Succes E/ Je kan het. Stoer dat je meedoet. Voor alle mensen die lijden aan deze rotziekte! 👊🤟

26

Anonymous

Zet hem op !!

10

Anonymous

Succes man! Geweldig om mee te maken, super dat je dit doet!

26

Lyda Vreken

Veel succes

15

Anonymous

Veel succes gewenst René !

25

Eltink

Succes voor die mooie doel

25

Anonymous

25

Anonymous

ToiToi !

10

Anonymous

24

Lydia

Succes !

10

Anonymous

10

Anonymous

15

Josje Heuvelmans

Succes Ewout

66

Anonymous

Top dat je dit doet. Veel succes!

16

Gerda De Groot

Succes!🍀

15

Nona Ardina Van Der Wansem

Zet m op je kan het!! Ook al is mijn bijdrage klein, alle kleine beetjes helpen ♥️♥️

75

Arnand Siem

TotaMatch 🕺🏻🦄

75

TotaMatch 🦄🕺🏻

💪🏻💪🏻

26

Anonymous

Heel veel succes! 🙌🔥

50

Anonymous

50

Hans Van Der Vliet

Veel succes Frits en Annemarie! Go 4 it! Gr. Hans en Annelies

100

Mirjam Romijn

Je kunt het sweegerzeune!! Succes!😘

66

Janine

6

LVG

Heel veel succes !!! Het is zo bijzonder daar boven op de berg Iedereen met zijn eigen verhaal. Zet hem op Geliefd Leonie

26

Gjalt Rameijer

Succes bro 👊🏻

26

Cindy

Zet hem op topper!

26

Anonymous

Heel veel succes!!

10

Brenda

Heel veel succes!! ❤️

26

Anonymous

Mooi initiatief en ik wens je ontzettend veel succes!

18

M

XXX

26

Anonymous

Suc6

26

Boukje Lageveen

Zet m op Douwe! Het is een geweldig evenement!

26

Max Beekman

Go go go!

106

Trudy Baksteen

Succes!! Zet ‘em op!! Ik had eerder gedacht dat je het hardlopend zou gaan doen, dus sterkte met fietsen. Zie je vrijdag bij het kampvuur, denk met spierpijn😂 🤗

10

Linsey & Ben Van Kuijk

20

Anonymous

Zet um op, Douwe 💪🏼 Prachtig doel ; we moeten kanker de baas worden !

66

Anonymous

26

Anonymous

❤️

26

Anonymous

Trots op je!💪🏻

25

N Kurz

Succes! X

20

Anonymous

Zet hem op kanjer !

26

Serhan

Heel veel succes!

12

Judith

Douwe zet hem op. Mijn man heeft helaas zelf met deze ziekte te maken. Ik wens je veel kracht!

10

Inge

Heel veel succes!

15

Rebecca Mohnani

Good luck!! :) This is such a great cause, happy to support it xx

5

Carla Kelderman

Hop Bob de berg op! Super dat je dit doet!

26

Sabien

Succes! 🍀❤️‍🔥

26

Hendrikje

👍😻

26

Anonymous

Heel veel succes. Mooie actie!

10

Anonymous

Zet ‘m op! Veel succes!

26

Anonymous

Heel veel succes!!!! ❤️🫶🔥

26

Jaco

Suc6

27

Anonymous

Succes met de klim!!

26

Anonymous

Sterkte voor je vriend Tom. Zet 'm op met dat extra trappie die berg op. Mooi dat je dat doet

26

Miranda Van De Ven

Een heel goed initiatief 💪 er is veel onderzoek nodig naar nieuwe mogelijkheden. Veel succes !!!

250

Wilco Wolterink Holding B.V.

50

Anonymous

Even wat anders dan die virtuele berg😋 Super gozer, veel succes!

50

Rene En Sonja Groenenberg

Goed bezig, aan je fiets zal het zeker niet liggen. 💪💪💪

50

Tom Roedolf

Zij aan zij naar boven, ReneeT!

26

Anonymous

Goed bezig 💪

26

Tom Roedolf

Together we can, Jerry!!

25

Anja Langendoen

26

Nicole Harm Geerlings

Toppers!!!

26

Martijn Cornelussen

Zet em op Frits! I believe in you!

100

Match My Brand

Go Tom🔥🔥💪🏼

20

Rachel Kloosterman

250

Avalon Advies

Succes!

50

René Oosterman

We gaan er samen weer voor Tommie ❤️

20

Remco Lentjes

Succes! 💪🏽

30

Anonymous

100

Brenda Hassing

Succes en sterkte Jerry!❤️

50

Vincent Van Dantzig

Wordt een eitje na ons trainingsprogramma in Portugal. Je weet nu hoe je de bochten moet aansnijden. Succes!

26

Anonymous

Let's goooo!

26

Gerrie Van Lindenberg

Zo goed bezig René. Succes en veel plezier! Precies wat je schreef: nooit geld genoeg voor dit doel.

50

Dion

Succes weer Rene!

50

Viavia

2k

Anonymous

26

Diana Van Blarcum

26

Guido Fohr

Dit doel is ALTIJD een donatie waard! Succes René!

66

Bastiaan

Zet m op daddy!!

26

Coco Van Bueren

Trots op je ! Je bent een sportief voorbeeld

26

Mary Haan

Heel veel succes

26

Maarten Beeks

Wat goed dat je dit weer doet Jerry. Heel veel succes!

106

Bram VAN KOERT

Go Jerry, mooi dat je dit doet

26

Anonymous

Succes ik reken op 6 keer

26

Erik Bijsterbosch

15

Bert Boers

26

Jerry

Succes Tom, samen knallen we die Alpe op. Ik verwacht wel 3x ;)

26

Eric Wouters

Zet hem op Jerry!

15

Tom Severs

Heel veel succes Jerry!

26

Anonymous

Zet hem op, Jerry!

10

Raymond Oudshoorn

Mooi doel Jerry, heel veel succes!

20

Thierry En Anne

Wat onwijs verdrietig om te lezen van je broer. Heel veel succes en sterkte met deze beklimming.

50

Rogier Brinkman

Zet hem op Jerry 💪

25

Kitty Schuurbiers

Succes Jerry!

10

Gerard

Respect. Zet hm op.

10

Anonymous

26

Ton Visser

Heel veel suc6, groeten, Ton en Aranka Visser

50

Mirjam En Philip

Mooi dat je dit weer doet, veel sterkte met deze extra zware rit

50

Jeroen Rozestraten

Heel veel succes Jerry!

20

Michel

Succes en sterkte Jerry! Go go!

25

Annekr Vanzfriel

25

Herman Lodema

10

Esther En Jeroen Vd Zwet

Succes Jerry

10

Anonymous

10

Anonymous

Heel goed van je Jerry, deze is wel heel speciaal. Voor je broer Tim, top. Zet hem op.💪

26

Anonymous

Let's go!

15

Michael

Succes op de grote berg!!

15

Britta Dennisen

26

Roelof Drost

Succes Jerry !

15

Niels En Ellen

Succes en sterkte Jerry!

20

Anonymous

Succes Jerry

50

Tim L

Zet ’m op, Jerry, voor je broer en pa en voor iedereen die met deze vreselijke ziekte te maken heeft. Je kan het! 💪

10

Ron Hofland

Succes Jerry!!!

50

Tim

Zet hem op man, zowiezo trots op je👍🏻 ❌❤️❌😎

106

Leo En Jolanda Broekhof

Wij zijn trots op je. Veel succes.

26

Annemieke

Super dat je dit weer doet. Tim en ook je vader kijken vast van bovenaf mee. Hoewel het heel dubbel zal zijn geniet er ook van.

10

Marja

Veel succes Jerry!

10

-

Heel veel succes Jerry!

20

Peter D

Zet hem op Jerry! Klasse!

26

Peter Cornelissen Cornelissen

50

Niels Balvert

Klasse weer Springer! Zet hem op! Tim kijkt zeker mee ❤️

66

Steven

Veel succes Jerry

15

Niels Gehlen

10

Sabine Van Den Enk

Zet 'm op! Heel veel succes!

15

Nancy Kaag

Onwijs veel succes 👍

20

Mark Op ‘t Landt

Wat verdrietig om te horen over je broer… alsnog gecondoleerd Zet hem op!

25

Anonymous

66

Karin Van Duuren

Heel veel succes!!!!

15

Linda Hassing

Succes Jerry!

50

Anonymous

Heel veel sterkte tijdens je rit en ik hoop dat je er van kan “genieten”. Het zal juist dit keer vast heel dubbel zijn.

26

Robbin

Goed bezig topper!

20

Anonymous

Topper! Succes 💪

26

Anonymous

Zet hem op.

Show more