Team Robert & Marjan

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

6384.32

Amount raised by members

6286.32

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij zijn Team Robert & Marjan! Wij doen samen mee aan Alpe d’HuZes om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding. 


Wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

26

Anonymous

Goed bezig!

10

René En Elly

Gaaf dat jullie dat doen ! Klasse

50

Dirk De Roover

26

Angela

Kanjer!

26

Anonymous

Way to goooo!

16

Marloes (ROC)

Succes Marjan, je kan het!

26

Bert Bos

Ga ze pakken!

66

Judith

Go Robert! Je kan het! Heel stoer dat je het weer gaat doen!

66

Judith

Kom op zus, je kan het! Hoop dat je de 3 haalt! Zou heel stoer zijn!

106

Anonymous

Zet em op morgen Robert! We denken aan je!

50

Henk & Martine Oosting

Hey Robert, TOP dat je dit doet. Heel veel succes gewenst !!!!

26

Engelien Van De Bunte

15

Wieske En Ruben

Heel veel succes, samen met je gezin Robert! Zet hem op met z'n 4

20

Gerben Woelders

Zet hem op, Marjan!!

26

Vikki Wardley

Zet em op! 💪

21

Anonymous

Veel success!

66

Mark

10

René En Elly Van Rijswijk

Zet ‘m op wij hebben veel bewondering voor jullie 👍

20

Durk Steenhuizen

Succes, Robert!

15

Joris Van Der Vlugt

Succes!

15

Anonymous

15

Anonymous

10

Renske Van Den Berg

Bikkel, ik ben nu al trots op jou!

26

Ivo

Succes Robert en Marjan met Alpe d’HuZes! 💙 Ik heb die berg ooit zelf een paar keer opgefietst… en eerlijk: wat een klote klim 😅 Dus extra respect voor jullie inzet én doorzettingsvermogen voor dit mooie doel. Heel veel succes, kracht en vooral geniet ook van deze bijzondere ervaring. Zet ’m op!

25

Arnold, Maud En Nikki Gaasenbeek

Robert, doe je best voor dit goede doel. Wij rekenen op 6x 😉🤞🍀. Arnold, Jacqueline Maud en Nikki Gaasenbeek

15

Anonymous

20

Laura Den Otter

30

Anonymous

Fien en Teun

25

Martijn Suurd

Zet em op Marjan !

26

Freddy Energizer

Hop hop die berg op

4

Lotte, Sophie En Karin

Heel veel succes, Marjan!

4

Karin Huijts

Succes, Robert!

5

Geraldine Sleijpen

Succes en zet 'm op Marjan!

10

Tina

25

Mara Otten

Echt onwijs knap en goed Marjan. Zet 'm op! Groetjes Mara (IPABO)

26

Josefien

26

Eva Fokker

Heel veel succes Robert

25

Irma & DJ

Veel succes!! ☀️🚴🏻‍♂️💪

25

Maarten Borst

Succes!

10

Frank Best

Succes 👍🚴👍🚴🚴💪💪💪

10

Anonymous

Sterkte met je doel Gaat je lukken💪

10

Anonymous

Succes

25

Willem Van ‘t Erve

Goed dat je dit soort activiteiten doet Robert. Elke cent is goud waard. Succes met de uitdaging. Het maakt niet uit hoe vaak je de top aan raakt. Belangrijkste is dat je er bent.

5

D Van Der Schaaf

Succes WTC

30

Wouter Breeuwsma

Goed bezig Marjan! Ik sponsor je voor 3x de berg op. Dan gaat het vast lukken ;-) Veel succes! En geniet er ook maar een beetje van.

50

Johan Smit

Nogmaals een donatie vlak van te voren. Heel veel plezier en succes!!

26

Antje Winter

10

Anonymous

26

Claudia Van Oostrum

Ontzettend goed dat je dit doet Robert. Wij zijn zelf ook bij Alpe d’Huzes geweest en meerdere malen in Alpe d’Huez. Een prachtige omgeving voor dit evenement. Heel veel succes en zet ‘’m op! Geniet van de sfeer, hollandse bocht 7 en alles daar!! Groeten, Claudia

10

Anonymous

10

Lotte

Zet 'm op Marjan. Mooi dat jullie dit doen!

10

Martijn Smit

Succes!!!

50

Hans Edens

Je nare ervaringen raken me (telkens weer). Jij bent de grote motor achter deze actie voor jullie gezin, dus mijn donatie is geheel voor jou. Zet hem op Marjan!!! Veel succes 4 juni!!

26

Petra Van Helden

Zet ‘m op kanjers!

25

Anonymous

26

Anonymous

Succes 💪 en vooral genieten van de Bergen ⛰️ en het afzien 😃

16

Anonymous

Heel veel succes!

40

Lisanne Plutschouw

10

Anonymous

5

Anonymous

Coco

15

Tessa Gun

25

Tessa

Je kan het Marjan!

20

Anonymous

13

Manoe Van Der Linden

5

Anonymous

28

Manoe Van Der Linden

Succes!!!

20

Anonymous

Succes Marjan, je kan het!

20

Pieter

15

Anonymous

Marjan , Robert, Luuk & Kai zo knap wat jullie gaan doen! Zet ‘m op en het gaat jullie lukken. Liefs.

10

Anonymous

Respect Robert!

26

Anonymous

10

Indira Tjaden

Heel veel succes en mooi dat je dit opzet :)

38

Anonymous

Gewoon blijven fietsen!! Top dat je dit doet.

26

Anonymous

Succes met de Zes

10

Anonymous

16

Joke

10

Monique Poelarends

Veel succes! 👊🏼

26

Jaap Biersteker

Zet hem op Marjan, voor het goede doel!!

40

Anonymous

Trots op iedere patiënt, voor de moed en doorzetting vermogen

20

Anonymous

25

Anonymous

106

Anonymous

Wat een mooie actie, heel veel succes. Vriendelijke groet, Dick en Albertine Wijnands

26

Anonymous

26

Annemarie

Succes! Met een warm hart voor collega Jip!

20

Fokke & Margreet

50

Anonymous

5

Sandra De Best

We kennen elkaar niet, maar YOU CAN DO IT! Topper!

11

Eric Friedrichs

6

Anonymous

10

Anonymous

25

Anonymous

15

Anonymous

Uiltje

26

Karin Hage-Juurlink

Hallo Marjan, Wat goed dat je dit gaat doen! Heel veel succes hierbij gewenst! En veel zegen. Hartelijke groet uit Tholen van Karin

10

Myrthe Hoenderdos

Heel veel succes! ~collega van Jip

50

Eric En Ineke Kornet

Zet hem op! Super dat je dit wilt doen voor dit super goede doel 👍

10

Anouk Van Leeuwen

Voor Jip x

26

Anonymous

Zet 'm op!!! Succes!

66

Anonymous

Wij doen dit voor Jip en vinden het geweldig wat je doet . Succes en veel plezier.

15

Bram Van Den Dongen

26

Kuno De Roover

Wat supergaaf dat je ook omhoog gaat voor mijn zoon Jip! Je bent een echte strijder volgens mij, dus heel veel succes met de klim, maar vooral ook heel veel plezier. Zet hem op💪🚴‍♀️ groet Kuno

5

Anonymous

Succes!

13

Sonja Stuber

13

Anonymous

26

Martijn Weesing

13

Anonymous

15

Anna Los

5

Anonymous

Echt heel knap

15

Teun Broersen

20

Hanne Schuitemaker

13

Peyton Walker

13

Sara

18

Sjaked Chiprut

6

Anne Kruit

15

Anonymous

15

Hein Meeuwis

Succes Marjan!!

25

Guido De Koning

10

Miranda Semeleer

Veel succes! You can do it!

15

Lindy Messchendorp

Goede actie, succes!

50

Elwin

10

Rinke Hamers

Go go go

10

Anonymous

Zet hem op

10

Arno

Succes!

8

Anonymous

40

Ruud Schuurhof

Je kan het!!! 8x?

18

Lotte Thone

Lieve Marjan, Dank voor de geweldige lessen en heel veel succes met de tocht! 💕 Liefs Lotte AKV12

10

Anonymous

26

Jan Eikelboom

26

Anonymous

Heel veel succes 4 juni!

26

Anonymous

Kom op je kan het!

26

Bart Lemcke

Heel veel succes!

66

Anonymous

Wat mooi om dit samen te doen💪💪

17

Marco De De Jonge

10

Anonymous

50

Fred Vd Tempel

Succes Marjan en Robbert!

50

Andre Kleinrensink

Mooi doel en voor een heel goed doel, Success!

8

Cindy Deijle

Coco en Marjan kunnen het!

5

Amber Helder

Heel veel succes bij het fietsen. Doe het samen!

18

Anonymous

5

Anonymous

Heel veel succes met fietsen!! Liefs Rody AKV12

5

Lotte Thöne

Heel veel succes met de tocht! Liefs Lotte

10

Anonymous

Mijn beste vriendin is 2 jaar terug overleden aan kanker en daarom maak ik een mooi armbandje met haar naam die je mee kan dragen de berg op

5

Elise

5

Anonymous

5

Anonymous

5

Anonymous

5

Anonymous

8

Anonymous

10

Gilles Den Boer

Een heel leuk initiatief, en prachtige inzet voor een belangrijk doel, bedankt!

2

Yara Bruinsma

succes!

10

Jan-Kees Goud

13

Anonymous

20

Akd12 Setje Coco

15

Ruiter

5

Anonymous

5

Anonymous

Heel veel succes Marjan

30

Inez Tulner

10

Ansam Iliyas Iliyas

18

Biaan Hoessein

10

Claudia

Succes

5

Anonymous

Een goede actie en heel veel succes.

3

Anonymous

5

Anonymous

5

Anonymous

5

Tessa Mouwen

Succes!

15

Anonymous

5

Yuli Leegstra

Heel veel succes!

500

Hevite

Veel succes!

5

Armbandje

26

Martijn Van Baarsen

Super dat je dit gaat doen! Succes 💪

26

Ridder Marcel

Hoi Robert, Leuk om je te zien bij Sron, en dit soort initiatieven zijn zooooo belangrijk. Tof om te doen en leuk om te geven. Succes

15

Kees Kat

Zet hem op!

15

Anonymous

50

Jur Blokland

Zet hem op Robert!

66

Dirkjan Krijnders

26

Gabby

Veel plezier.

5

Anonymous

5

Melissa

50

Eelco

Veel succes Marjan, Helaas ook ervaring met kanker in de familie. Rijdt ook een keer naar boven voor mij.

26

J A Crebas

De finish ligt op de zesde klim

50

Iedo Beeksma

Zet ‘em op Robert !!

50

Johannes Dercksen

Succes!

26

Frans Zwart

15

Anonymous

Zet hem op!

106

Anonymous

Toppers, zet hem op!

26

Daphne

super stoer dat jullie dit (weer) doen, dankjewel Heel veel succes! Liefs Daphne

25

Anonymous

Zet 'm op!

50

Leonie Van Noorden

Mooi dat je dit doet, Marjan! Heel veel succes! Liefs, Leonie

26

Joris Bokkes

25

Troy Mr Koolhoven

Go for gold 😃🇳🇱

26

Cédric Springer

25

Sieger Tiebie

Succes Marjan!!!

5

Wessel F

36

Dusty De Kock

Suc6 met alpe d’huzes. Zet ‘m op. Daniel en Dusty

15

José Smeets

10

Titia Schippers

Zet hem op!

10

Anonymous

5

Bente

Heel veel succes!!

10

Daan Van Den Berge

5

J Stam

Heel veel succes!!

10

Finn Niemantsverdriet

10

René

Mooi dat jullie dit doen !

26

Anonymous

Lieve Marjan, heel veel succes , jeane

40

Stefan

Succes Marjan, Bikkel!

26

Anonymous

Heel veel succes!!

15

Giny Huiting-groefsema

23

Anonymous

Succes Marjan!

26

Anonymous

Veel succes Marjan!

50

Suzan

Heel veel succes!!

26

Lenneke

Natuurlijk sponsor ik jou, Marjan! Terugdenkend aan de tijd dat je beide ouders ziek werden en overleden, weet ik nog hoeveel pijn en verdriet je had. Nu zo'n positieve insteek met een mooie actie samen met je gezin steun ik graag! Groet, Lenneke

10

Fam De Lange

10

Fam De Lange

50

Anonymous

Lieve Marjan, Wat zal het weer een speciale emotionele en mooie dag worden! Nu samen met Luuk en Kai. Ik geef al behoorlijk veel aan vaste goede doelen, maar wil jou natuurlijk graag steunen. Prachtig doel om voor te trainen! Zet m op!

5

W.R. Vink

Mooi doel! Fantastisch dat je dit gaat doen! Succes gewenst!

26

Klaas

Straffe uitdaging- zet ‘m op!

10

Anonymous

10

Anonymous

10

Anonymous

20

Anonymous

26

Wilbert Sawat

Zet hem op!

28

Eli Berkelmans

26

Ronald Keijzer

Wat geweldig dat je dit doet!

26

Janny Busch

26

Rutger

Zet hem op!

48

Anonymous

Naar de 1000!

5

Mijntje Boekenoogen

Je kan het!

26

Marijn Koning

Zet hem op!

26

Daphne

Wat geweldig dat je twee zoons (die ik alleen maar ken als peuters) nu ook meedoen!

10

Efi Holman

Lieve Marjan. Ik ben student aan de Ipabo, en zag jou sponsorkaart op de tafel liggen. Ik wil je graag steunen. Ik heb zelf ook de Alpe d’HuZes gelopen in 2024 voor mijn moeder die in 2023 is overleden aan kanker.. Heel veel sterkte en succes met de tocht! ❤️

15

Cindy Deijle

In mei doneer ik vrolijk nog een keer, voor nu: succes met de trainingen!

126

Anonymous

Marjan, zo mooi dat je dit doet! Heel veel succes!

50

Anonymous

20

Anonymous

Allez Marjan!

26

Anonymous

Heel veel succes Marjan!

16

Wim En Ilse Vermeij

16

Anonymous

26

Anonymous

Heel veel succes! Hopelijk gaat 3x lukken deze keer

26

Anonymous

Mooi, Marjan, zet ‘m op!!

42

Wim Uijlenbroek

Goede actie! Heel veel succes!

26

Anonymous

Succes samen

7

Op Naar De Berg

26

Ernest Winkel

50

Anonymous

Succes Marjan, goed initiatief weer!

50

Anonymous

26

Nico

Top dat jullie dit doen. Succes met de sponsoring en beklimming.

10

Anonymous

Succes en mooi weer op de dag zelf.

26

Anonymous

100

Anonymous

Wat een bijzonder initiatief! Het leven is één lange relay en laat mij je voor deze 3 ronden dan figuurlijk eens goed aanduwen.

25

Anonymous

Alvast veel succes

10

René Van Rijswijk

106

Annerieke

Wat een heldhaftige onderneming, drie keer naar de top!!! Voor je ouders en voor al die andere mensen die veel te jong door kanker worden getroffen… Heel veel succes, Marjan! Ook voor Luuk, Kai en Robert. X

15

Anonymous

Zet 'm op Marjan en fam!

26

Anonymous

26

Johan Smit

Heel veel succes en plezier in zowel de voorbereiding als volgend jaar de uitvoering!!

15

Heike Gaasbeek

Wat mooi Marjan!! Heel veel succes

10

Joyce

25

Marjolein

Succes Marjan!!!

10

Anonymous

go go

15

Maaike Snel

Zet hem op Marjan- goed (en gezellig) dat jullie dit met elkaar doen 💪💪!

10

Marjan Koerselman

Show more