Team IJlstra AD6

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

5635.50

Amount raised by members

2638.00

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

13

Rob Deijkers

10

Anonymous

26

Sandra Wartena Kok

Succes samen. En genieten 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

26

Melvin Blok

Heel veel succes💪

66

Harm Helder

Zet hem op Mees!! Beetje aan de late kant maar beter laat als nooit. Pak ze op die berg!!

26

Hans Grootenboer

Veel plezier!

20

Ole Blok

26

Anonymous

250

Ralphs Bike World

Zet m op!

50

Anonymous

10

Rich En Daan Elzinga

He Maurice Ook voor jou natuurlijk heel veel succes! Ga die berg een paar keer op, je kan het. Maar geniet ook. Vooral ook deze week genieten met jullie hele gezin. Ik volg jullie graag as Donderdag! Zet hem op..... En volgend jaar ben ik daar weer op die berg!

10

Rich En Daan Elzinga

He Mees Wat een kanjer weer ben jij! Jij gaat gewoon nog een keer die berg op fietsen. Wie weet meer dan 1x! We wensen jou enorm veel succes. Geniet van dit prachtige avontuur.... Dan hoop ik volgend jaar weer op de berg te zijn. Heel veel liefs Rich en Daan

10

Rich En Daan

He Isa Wat ongelooflijk gaaf dat jij nu ook de berg gaat beklimmen! Enorm veel respect hoor! Ik ga jullie as Donderdag volgen via de live stream. Zet hem op! En ga ook genieten. Heel veel liefs van Richard en Danielle

66

Ijlstra

Zet 'm op kanjers! Heel veel succes en plezier! Liefs Syl & Goof

20

Annemiek Volkers

Lieve Isa, heel veel plezier en succes in Frankrijk! Ik vind het heel stoer van je dat je je hiervoor inzet en ik ben nu al trots op je! Maak mooie, waardevolle herinneringen en geniet ervan! Liefs, mevrouw Volkers

120

Marco Liebe

Zet m op ouwe !!

105

Liebe

Heel veel succes Isa

126

Liebe

Heel veel succes Mees

50

Marga Landman-Limmen

Heel veel succes Kanjers

26

Kim Landman

Succes toppers

100

Conciërges R.s.g. Wiringherlant

Wat super dat jullie hier aan meedoen! Wij zijn trots op jullie

33

Patrick Van Der Hoeven

Hi Captain, Super hoe jij de inspiratie bent voor je team. Heel veel succes . Patrick

34

Patrick Van Der Hoeven

Hi Isa, Super goed dat jij je inzet op de Alp! Heel veel succes. Gr Patrick

33

Patrick Van Der Hoeven

Hi Mees, Zet hem op. Dit wordt een hoe dan ook een prachtige prestatie. Gr Patrick

50

Arnoud Halmingh

Blijft een top doel, zelfs na al die keren! Super veel succes!!

26

Nico Van Langen

26

Mark J.

Zet hem op! Heel goed om onderzoek naar deze nare ziekte te ondersteunen!

25

Mireille

Succes!

300

Rita Steenbergen - Blokdijk

Dank voor jullie inzet

10

Anonymous

Toppers zijn jullie

26

Marcel

Zet hem op Team IJlstra!

10

Barry

Na mij te supporten wordt het tijd dat ik jullie eens support;) Zet hem op! -Barry

5

Rory Groeneveld

Zet hem op Isa! (Zorg ervoor dat je eerder finisht dan Mees hè!☺️) ik heb daar alle vertrouwen in!

5

Rory Groeneveld

Zet hem op Mees! Mooi dat jullie dit als familie doen!

10

Anonymous

Top dat jullie dit doen, veel plezier!

50

Anonymous

Hup die berg op

20

Abel Van Oossanen

Succes Mees, Let een beetje op je zusje en samen op jullie vader, dan weet ik zeker dat het goed gaat komen. En ook als het voor iets met een zwarte rand en misschien ook wel emotioneel, genieten mag gewoon hoor. Groetjes Abel en Monique van Oossanen

26

Marjan Sijan Mulder

Wat goed dat jullie dit doen! Heel veel succes! 🍀.

10

Dick Ijlstra

100

Anonymous

Wat knap van jullie om weer mee te doen. Sterkte met de voorbereidingen en liefs van mij. Diny

26

Regina Let's GO!

Hoi Maurice, Wat knap van jullie dat je deze uitdaging samen aangaan. Met elkaar naar de Top = Top! Ik wens jullie heel veel mooie ervaringen samen toe en geniet er ook van! Succes voor jullie allemaal gr en Go! Regina

20

Anonymous

Hup, Mees. Groetjes van je (oude;-) juf

50

Anonymous

Jullie gaan het redden !!!

50

Derk

Succes 🚴

50

Léon & Natascha Kerckhaert

Zet 'm op toppers! Heel veel succes gewenst van ons 🍀💪🏻🍀

25

Marise

Veel succes allemaal, ook voor Jannie en Flip als begeleiders!🍀

66

Fred Ooms

Mees heel veel succes. Leuk dat jullie met de hele familie meedoen. Vijf keer omhoog moet lukken voor zo'n jonge god!

66

Fred Ooms

Leuk en goed dat je mee doet. Heel veel succes en plezier in Frankrijk. Het blijft een bijzonder en geweldig evenement!

50

Hans Van Van Wonderen

Zet hem op jongens! Voor het goede doel💪

195

De Bloemennis 💐🌸🌺🌹

26

Marcel Vijselaar

Succes Maurice!

50

Joke Pranger Willeboordse

Zet hem op voor het goede doel ( met mijn broer Adriaan in gedachten).

15

Tineke Slaghekke

Succes allemaal!X

26

Margarite Smit

Zet hem op toppers! Liefs H M P en J

50

Anonymous

Go go go!!

20

Frank Bakker

Succes met jullie inzet voor dit goede doel.

25

Fam Knol

Wat mooi dat jullie weer meedoen aan ADH6. Veel succes en ook plezier met het fietsen en wandelen op die prachtige berg.

10

Hans & Sylvia Boersen

Natuurlijk is ook een deel van onze donatie voor jou. Wat mooi dat jij wandelend meedoet en stap voor stap verschil maakt. Heel veel succes gewenst tijdens iedere meter omhoog! Jij gaat dit rocken! 🥾💙

10

Hans & Sylvia Boersen

Natuurlijk gaat ook een deel van onze donatie naar jou! Superknap dat jij als jonge fietser de berg gaat trotseren voor zo’n mooi doel. Dat vraagt niet alleen sterke benen, maar ook flink wat karakter. Heel veel succes op de Alpe, zet ’m op en wees trots op jezelf! 🚴💪

10

Hans & Sylvia Boersen

Een deel van onze kleine donatie gaat naar jou, omdat we het geweldig vinden dat jij je inzet voor de Alpe d’HuZes. Respect voor alle trainingskilometers, doorzettingsvermogen en energie die je hierin steekt. Heel veel succes met iedere klim en geniet ook van dit bijzondere avontuur samen met Mees! 🚴💙

250

Vic Obdam Staalbouw B.V.

Veel succes!

500

Anonymous

Heel veel succes

500

Anonymous

Heel veel succes!!

100

René Van Der WOUDE

Veel succes team IJlstra

15

Suzan

Goed bezig, succes!!

30

Leonie Vdh

Zet hem op!!!

250

Bouwbedrijf Hollands Kroon

Zet hem op!

250

Wilms Den Helder BV

15

Anonymous

Hey die Maurice! Toch maar die Alp weer eens bedwingen 💪🏼 Mooi dat nu ook Isa gedreven os om mee te doen. Het wordt zo een echt familie doel. Hele mooie tijd daar op de Alp en geniet ook nog even van het vakantie gevoel na alle inspanningen. Veel succes🍀 Lieve groet, Alice.

15

Anonymous

Mees, je bent een kanjerdat je gewoon weer die berg op gaat fietsen. Na een druk jaar met als speerpunt je HAVO examen en dan toch gaat, zegt veel over je doorzettingsvermogen. 💪🏼 Als je in Frankrijk bent heb je je examen achter de rug en kun je je voor 100% op de berg focussen. Veel succes!! Lieve groet, Alice.

15

Anonymous

Lieve Isa, heel veel succes kanjer met je eerste Alp beproeving💪🏼💪🏼 Ben nu al trots op je! Liefs, Alice.

250

HGG Group BV

Succes!

26

Martin Kras

Succes Maurice, Mees en Isa

25

De Boer Brommobielen

zet m op , verlies Mees niet uit het oog anders gaat hij 2x meer omhoog !

25

De Boer Brommobielen

zet hem op isa

25

De Boer Brommobielen

zet hem op laat je vader een poepie ruiken

50

Anonymous

Veel succes

50

Dolf En Lianda

Succes Mees .

10

Tjesse Van Beenen

Succes mees!!

26

Texel

Succes kanjer! liefs van ons 🥰

26

Texel <3

Succes kanjer, veel liefs van ons <3

10

Anonymous

10

Anonymous

26

Anonymous

Zet hem op jongen!

26

Monique De Wit-Gout

Ook jij een steuntje in je rug! Zet hem op kanjer.

26

Debbie IJlstra

26

Flip

Mees naast de fysieke ondersteuning in Frankrijk alvast deze kleine aanmoediging x Opa Flip en Oma Jannie

26

Oma Jannie

Lieve Isa veel succes ik ben trots op je 🥰

26

Simone

Jij kan dit kleine (grote) vriendin

26

Monique De Wit-Gout

Heel veel succes Isa!! Jij kan dit. 💪♥️👏

26

Debbie IJlstra

5

Anonymous

9

Lizzy Verhage

Zet hem op! Groetjes Moos en Loe

13

Celine Spekkers

Heel veel succes jullie kunnen het

26

Jan Vijn

5

Anonymous

10

Matthijs Strik

66

José La Croix

Jullie zijn TOPPERS voor dit belangrijke doel!🚴🏽🚴🏻‍♂️🚴🏽We gaan elkaar zien op de Alpe 4-6-'26: Veel voorpret en succes!

26

Flip Liebe

succes ook deze keer Maurice 4x, Mees 2x en Isa voor de eerste keer

Show more