Stefan Nederpel

Alpe d'HuZes Indoor Ride

Waarom ik meedoen aan de Indoor Ride van Alpe d’HuZes

Ik doe dit jaar mee aan de Indoor Ride van Alpe d’HuZes, omdat we dit jaar niet naar Frankrijk gaan. Alpe d'HuZes is een doel waar ik mij altijd voor wil inzetten. Al 6x naar Frankrijk afgereisd en daar al meer dan €20.000,- mee opgehaald. En dit jaar dus tijdens de Indoor Ride. Door de missie van Alpe d'HuZes geloof ik dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker. Steun jij mij in dit doel, om ook dit jaar weer een mooi bedrag op te halen.

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

Nog 1 dag!

Wednesday 3rd Jun
Het is alweer woensdag de 3e. De dag van de Alpe d'HuZus in Frankrijk. Vandaag volop proberen te volgen en dan vanavond opmaken voor morgen. Morgen om 04:30 starten ze in Frankrijk in het donker. Wat een prachtig gezicht is dat toch altijd. Ik ga om 12:00 de pedalen op om 6uur lang mee te doen aan de IndoorRide in Ahoy. We gaan er mooie dagen van maken, en hopelijk volgend jaar weer vanuit Frankrijk.

Alpe d’HuZes 2026 Indoor Ride

Wednesday 11th Feb



Niet de Alpe, maar Ahoy – en toch 100% Alpe d’HuZes



Dit jaar sta ik niet aan de voet van de Alpe d’Huez in Frankrijk.

Geen haarspeldbochten. Geen Franse berglucht. Geen klim in de vroege ochtendzon.


En toch doe ik mee aan Alpe d’HuZes.


Dit jaar stap ik op de fiets in Ahoy.


En eerlijk? Het voelt misschien anders, maar het is niet minder.



Waarom ik tóch meedoe



Alpe d’HuZes gaat niet alleen over die berg.

Het gaat over mensen. Over verhalen. Over verlies, hoop, doorzettingsvermogen en liefde.


Iedere deelnemer fietst met een reden.

Voor iemand die er niet meer is.

Voor iemand die nog vecht.

Voor iedereen die ooit met kanker te maken heeft gehad.


De berg in Frankrijk is een symbool.

Maar de echte klim? Die zit in ons hart.



De indoor ride: anders, maar net zo intens



In plaats van 21 bochten klim ik dit jaar virtueel.

Geen uitzicht over de Alpen, maar de energie van Ahoy om me heen.

Geen frisse bergwind, maar zweet, muziek en duizenden mensen die samen één doel hebben.


Misschien mis ik het uitzicht.

Misschien mis ik de magie van die ene laatste bocht.


Maar wat ik niet mis?

De verbondenheid.

De emotie.

De reden waarom we dit doen.


Want of je nu in Frankrijk fietst of in Rotterdam:

we trappen allemaal voor hetzelfde.



Opgeven is geen optie



Alpe d’HuZes staat voor zes keer de berg op.

Voor mij staat het dit jaar symbool voor iets anders:

doorzetten, ook als het anders loopt dan gepland.


Soms ziet een droom er anders uit dan je had gehoopt.

Soms moet je schakelen. Aanpassen. Omdenken.


Maar stoppen? Dat doe je niet.


Dus fiets ik in Ahoy.

Met dezelfde toewijding.

Met dezelfde motivatie.

Met hetzelfde doel.



Samen tegen kanker



Elke trap die ik maak, is voor meer onderzoek.

Voor betere behandelingen.

Voor meer overlevingskansen.

Voor een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is.


Wil je mij (en daarmee KWF) steunen?

Dan kun je via mijn persoonlijke actiepagina doneren.

Elke bijdrage – groot of klein – maakt verschil.


Want uiteindelijk draait Alpe d’HuZes om één ding:


Opgeven is geen optie.

Thank you to my supporters

10

Danny Van Den Berg June 4, 2026

Zet 'm op kanjer!

25

Anonymous June 4, 2026

Succes Stefan.

15

Job Vd Boom June 4, 2026

66

Amy Nederpel June 4, 2026

Succes lieve papa!

10

Sanne Van Adrichem June 4, 2026

26

Anonymous June 4, 2026

Succes vandaag!!

50

Linda En Niels June 2, 2026

Heel veel succes Steef! Probeer er van te genieten, ook al wordt het zwaar!

26

Tony En Kirsten Vijftigschild June 2, 2026

206

Vermeulen System Works June 1, 2026

Stefan, je kan het, trappen maar deze keer, zoveel mogelijk. Veel succes in Ahoy.

20

Anonymous May 31, 2026

Zet hem op!

50

Pa En Ma Nederpel May 30, 2026

Heel veel succes en zet hem op jongen

50

Anonymous May 28, 2026

Succes neef 💪🏻

50

Anja En Willem May 27, 2026

Stefan, zet hem op! Je kan het👌

20

Rene Huijsman May 27, 2026

Succes plannert!!!

10

Anonymous May 27, 2026

Succes Stefan

6

Bart Nederpel May 27, 2026

10

Marcel Nederpel May 27, 2026

❌️❌️❌️90 minuten lang❌️❌️❌️ Veel succes Need

20

Anonymous May 22, 2026

Steef top dat jij jezelf er weer voor in zet!

26

Johan Nederpel May 22, 2026

Let’s go!

100

Hst Transport May 22, 2026

Wij werken heel de week hard voor jou , nou ga jij maar eens aan het werk 😉zet hem op Stefan heb alle vertrouwen in je

106

Frans Paap May 21, 2026

Topper

26

Rein Middemdorp May 21, 2026

50

Kees En Lia Wubben March 19, 2026

Stefan zet hem op.

66

Stefan Nederpel February 11, 2026

Show more