Sem van den Hurk

Alpe d'HuZus 2026

AMOUNT RAISED

1034.00

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Ik ben Sem, ik ben 13 jaar. Mijn opa is 4 jaar geleden dood gegaan aan de vreselijke ziekte kanker. dat is de grootste reden waar ik voor de berg op loop, samen met dat andere mensen geen familie verliezen aan die ziekte. want dat gun ik niemand! dit jaar ga ik samen met mijn vader en bonus moeder de berg op en hoop ik dat jij mij wil steunen bij dit doel! 

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

Thank you to my supporters

114

Alpe Du Best June 2, 2026

Plus Actie

206

NBArchitecten May 13, 2026

Heel veel succes en plezier gewenst Sem!

206

Architect Met Energie May 2, 2026

Hoi Sem, Ontzettend goed dat je mee doet! Leer er vooral van dat je graag dingen voor een ander doet! Opa Hans zou dat erg fijn vinden.

280

Anonymous March 14, 2026

Zet m op sem!

100

Monique Van Stipdonk- Knuiman March 13, 2026

Dikke kus van oma Toppie xx

10

Francien Buvelot February 8, 2026

Goed bezig Sem, liefs van de oma van Shanna

20

(Oma Carola) De Enige Echte Moeder Van Ome Chiel February 6, 2026

Zet m op jonge!

26

Anonymous February 4, 2026

5

Anita Boullart February 4, 2026

Ik ben een nichtje van Esther (Anita Boullart)

5

Peter Boullart February 4, 2026

Ik ken tante Francien......

10

Leo Knuiman February 4, 2026

Wat mooi dat jij straks naar Frankrijk gaat om de berg te bedwingen. Veel succes. Groet Leo Knuiman, broer van opa Henk

26

Tante Mayka February 1, 2026

Goed bezig jongen!

26

Sem Hurk January 14, 2026

Show more

My Activity: Wandelen