Peter Geelhoed

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

1172.45

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Ik doe mee aan Alpe d’HuZes omdat er nog steeds geld nodig is voor onderzoeken en dergelijke om kanker de wereld uit te krijgen. In de afgelopen jaren zijn er al meerdere dierbaren van mij overleden aan kanker. Het woord kanker wordt  vaak geassocieerd met de dood maar laten wij er met elkaar voor zorgen dat dat niet (altijd) zo hoeft te zijn.

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

We hebben het met zijn 3en geflikt!!

Tuesday 9th Jun
Dat was hem dan, Alpe d'huzes 2026, mijn eerste keer samen met Brenda van der Graaf en Marian Stelte. Afgelopen donderdag 4 juni gingen we rond 3 uur naar beneden voor de start in het dorpje. Om ongeveer 04.45 uur gingen we ervoor. We liepen aardig door dus we hadden het zo warm. Na het uitdoen van onze jas e.d. ben ik de klim alleen voort gaan zetten zoals we hadden afgesproken. Na verloop van tijd kwam ik onderweg naast een dame te lopen en raakte in gesprek. Zij vertelde over haar motivatie waarom ze mee liep en ik de mijne. Even voorgesteld aan elkaar; 'Ik ben Babs' zei ze en 'ik ben Peter' gaf ik aan. Gezamenlijk liepen we het zelfde tempo en dat was ook fijn. Na veel klimmen en wandelen de nodige pauzes genomen uiteraard. Meer richting de finish begonnen de emoties toch licht parten te gaan spelen bij ons beide.  Uiteindelijk kwamen we meer bij de finish en heb ik mijn arm om haar heen geslagen. Op de weg naar de finish stonden er van Babs familie/teamleden/supporters. Ik heb haar dan achter gelaten en gaf haar 3 kussen op haar wangen. Ik zette de loop voort richting de finish. Ik had het geflikt!! Toen naar mijn appartement, me geschoren en verder opgefrist. Daarna weer terug naar de finish waar ik Brenda en Marian heb binnen gehaald. Wat een toppertjes die 2. Ik ben super trots op ze. De volgende dag gingen we naar beneden om de kaarsen die in de bocht 7 hadden gestaan op te gaan halen in het gemeentehuis. Wat denk je wat, staan we in de rij en wie staat er achter ons? Babs. Toeval bestaat niet. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en wederom afscheid genomen met een knuffel. Ik ga haar vast en zeker bellen en een bakkie bij elkaar doen. Wat een week hebben we met elkaar gehad Brenda en Marian. Het belangrijkste is; "WE HEBBEN HET GEFLIKT en HET IS GOED"

Nog enkele nachtjes en dan gaat het gebeuren!!

Thursday 21st May
Sorry, een hele tijd niets van me laten horen. Ondanks dat de nodige trainingen gedaan. Zo'n 20 km gelopen in Zandvoort wederom, zo'n 20 km gelopen op de Utrechtse Heuvelrug en sporten met Brenda. In papendal geweest om de kleding op te halen en alvast de saamhorigheid te voelen. En die is er!!! 4 juni is het dan zover. Ik zie er niet tegen op momenteel maar laat het allemaal maar op me afkomen. Ik hoop (en dat is uiteraard niet alleen voor mezelf) dat we het die dag droog houden. Heb op dit moment al een leuk bedrag gedoneerd gekregen maar hoop uiteraard dat er nog enkele donaties mogen volgen. Voor alle andere deelnemers; Tot over zo'n ander halve week en alvast heel veel succes gewenst allemaal!!!

Zandvoort Light walk en weer naar de sportschool.

Thursday 5th Feb
Ben ik weer even, afgelopen zaterdag avond zijn Brenda, Marian, een vriendin van hun en ik in Zandvoort geweest. Daar was een Light Walk. Wij hebben meegedaan aan de loop van 10 km. Het was gelukkig niet koud en het bleef droog. We hebben lekker doorgestapt in Zandvoort, op het strand en ook nog op het circuit. Al met al hebben we er zon 2 uur en 10 minuten over gedaan. Goede training geweest voor ons. Ook deze week weer het sporten opgepakt samen met Brenda. Uiteindelijk zijn we toch in een sportschool beland die dichterbij is dan Hilversum. Ook fijn dat we op diverse locaties kunnen sporten en we gaan er weer voor met zijn tweeën.  

1e bijeenkomst in de Brabanthallen.

Saturday 8th Nov
Vandaag zijn Brenda, Marian,  Winston en ik naar de 1e bijeenkomst geweest in de Brabanthallen.  Tips en dergelijke gekregen voor de wandeling/klim die we op 4 juni 2026 gaan volbrengen en kleding gepast. We raken steeds meer gemotiveerd. 

Het is goed, we gaan ervoor!!!

Tuesday 21st Oct
Na ongeveer 3 jaar dat er geconstateerd was dat mijn partner longkanker met uitzaaiingen had is afgelopen 15 september 2024 Bram overleden. Mijn vriendin Brenda kwam toen met het idee om mee te gaan wandelen voor de Alpe d'huzes aangezien zij ook dierbaren is verloren aan kanker.  Ik hoefde er niet lang over na te denken en zei gelijk dat ik ook mee wilde wandelen. Brenda's tante, Marian, gaf ook aan dat ze mee wilde wandelen. Om onze conditie te verbeteren zijn Brenda en ik in juli gestart met bootcamp en zo af en toe personal training in Hilversum. We motiveren elkaar en het gaat goed. Op 23 en 24 augustus hebben we ook samen meegedaan met het Soester wandel weekend. Beide dagen 10 km gelopen. Brenda's tante Marian en mijn vriendin Anja  sloten hier ook bij aan om ons te motiveren.  Afgelopen zaterdag 18 oktober hebben Brenda, Marian en ik ons gelijk om 10 uur ingeschreven voor de Alpe d'huzes en dat was maar goed ook want in de middag was deze al helemaal vol geboekt. We zijn nu volop aan het sporten en wandelen om op 4 juni goed voorbereid te zijn om de Alpe d'huzes te volbrengen.  Het is goed, we gaan ervoor!!!

Thank you to my supporters

5

Anonymous June 5, 2026

You did it!

26

Tjeerd Miltenburg June 4, 2026

100

Patrick Korff June 3, 2026

Heel veel succes

5

Arabella Van Veldhoven May 29, 2026

50

Anonymous May 28, 2026

Succes en sterkte van je buuf

4.80

Renewi May 28, 2026

Zet hem op

4

Anonymous May 27, 2026

Succes Peter, Afz. Menno

26

Angelique Verhoef May 26, 2026

Heel veel succes! Trots op jullie!

17

Anonymous May 26, 2026

Toppertje!!!

25

Carla De Bree May 25, 2026

Superrrr stoerrrr Peter. Je gaat het doen en je kan het. Toi toi toi. 💙

20

Sonja Bitter May 22, 2026

30

Anonymous May 21, 2026

Veelsterkte

26

Jean Tuijtel May 21, 2026

Zet hem op!

10

Rosina Ritzer May 21, 2026

Zet hem op topper! Trots op je dat je dit doet!

31.05

Anonymous May 21, 2026

41.70

Anonymous March 18, 2026

47.45

Anonymous February 5, 2026

26

Frank En Nicola Brandse January 12, 2026

Veel succes en geniet van je inzet.

50

Jan Goes December 15, 2025

Succes, Peter

16.95

Renewi Nieuwegein December 9, 2025

Statiegeld Renewi Nieuwegein

25

Renewi Nieuwegein November 11, 2025

Statiegeld Renewi

10

Brenda Van Der Graaff November 8, 2025

Met elkaar staan we sterk, met ze 3en naar de top.

20

Panos Sfendylas November 7, 2025

Top initiatief Peter, we zijn trots op jou 💪🏻

26

Charlotte Meijer November 3, 2025

Mooi man!

5

Bakker Marcel October 30, 2025

Toppertje

26

Gerard Van Tuijl October 29, 2025

Peter, Afgelopen jaar heb ik mijn derde beklimming opgedragen aan Bram! Ik wens jou persoonlijk een hele mooie week toe, één met een lach en zeker een traan. Het is een feit dat deze week een “once in a lifetime experience” is en dit zal je zeker raken. Fysiek wandel jij die berg op dat is geen enkel probleem, emotioneel zal je jezelf tegen gaan komen en dat hoort erbij (weet ik uit ervaring) Dus laat de tranen komen en weet waar je het voor doet. Wandel omhoog met Bram in gedachten, fictief zal je hem die berg op dragen en als je dan over de finish komt, kijk dan even omhoog naar al die vlaggetjes en knipoog naar hem. Want Peter wat zal hij trots op je zijn dat jij dit doet voor hem. Ik wens je een hele mooie week en vooral ook GENIETEN. Gerard.

5

Manuela Faaij October 24, 2025

Heel veel succes Peetie! You'll never walk alone! <3

106

Fred Geelhoed October 24, 2025

Mooi initiatief, veel succes ook met de voorbereiding! Trots op jou.

10

Esther Van De Heisteeg-Ganzevles October 24, 2025

Zet m op Peter! Wat toevallig dat jij nu collega bent van onze goede vriend Peter! Hopelijk gaat het goed met je! Go for it! Liefs van Esther en Edwin

15

Koning Container October 24, 2025

Ik sta achter je Peet!!!

7.50

Sander Hildebrand Hildebrand October 24, 2025

Heel veel succes met deze tocht . Dat er maar heel geld opgehaald mag worden

10

Diny Geelhoed October 20, 2025

10

Anonymous October 19, 2025

Van Yvon en Joop, Go for it tiger!

10

Ada V October 19, 2025

van Ada, ook knokker in deze deze ziekte geweest. Doe je best Peter.

10

Anonymous October 19, 2025

Van Loek, doe je best Peter

10

Anonymous October 19, 2025

Go Peter weet je loopt niet alleen, voel de liefde van hier en de spirits liefs

100

Ad Geelhoed October 19, 2025

Wat goed en fijn dat je dit gaat doen. Zet hem op, je kan het!

10

MarJel October 19, 2025

Succes!

121

Anonymous October 19, 2025

Sponsoring dmv statiegeld

34

Stan En Jolanda October 19, 2025

10

Yolanda Geelhoed October 18, 2025

You never walk alone. Go for it <3

10

Kathy Wessels October 18, 2025

Succes Peter!

10

Anonymous October 18, 2025

Kanjer hoop dat het je gaat lukken maar voor mij ben je al een topper om hieraan mee te doen 💋

10

Peter Geelhoed October 18, 2025

Show more

My Activity: Wandelen