Naomi Stroosnijder

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

3000.00

Let's do this!

In 2026 fiets ik de Alpe d’Huez op tijdens Alpe d’HuZes.
Niet voor mezelf, maar voor iedereen die geraakt is door kanker.
Elke bocht naar boven staat symbool voor de strijd die veel mensen dagelijks leveren, voor hoop en doorzettingskracht. Voor wie midden in de strijd zit, voor wie we zijn verloren en voor naasten en dierbaren die leven met onzekerheid, verlies maar ook veerkracht.

Samen kunnen we het verschil maken. Samen geven we kracht. Samen trappen we kanker de wereld uit. Met jouw donatie en mijn deelname steunen we kankeronderzoek en initiatieven die het verschil maken. Groot of klein: elke bijdrage telt en brengt ons dichter bij een toekomst waarin kanker geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn.

Voor wie moest loslaten,
voor wie nog vecht, elke dag
Voor hoop in kleine momenten,
waar angst soms groter is dan een lach

#AlpedHuzes #OpgevenIsGeenOptie #FietsTegenKanker #KWF #Kankeronderzoek
#SamenSterk #VoorHetLeven #Hoop #Doorzetten #GoedeDoelen #AD6 #VoorWieJijFietst #SamenTegenKanker

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

It is done!

Tuesday 9th Jun
Het zit erop. Alpe d'HuZes - de 20e editie - is achter de rug. Wat was het fantastisch. Dank aan de organisatie, alle vrijwilligers, deelnemers, mijn familie en vrienden én mijn uitrusting. 

Gedreven door alle maanden training, de steun van Cuno en mijn meisjes, alle mensen die mij hebben aangehoord (tot in den treure hè Marina, heldin), geappt, geld hebben gedoneerd en de hartverscheurende verhalen van mensen met kanker ben ik om 4.32u gestart onder aan de Alp. Niet wetend wat mij te wachten stond maar klaar om mij vast te bijten. Geen enkel moment heeft mijn lijf, de berg of het evenement mij teleurgesteld!

Twee keer ben ik binnen twee uur de Alpe d'Huez op gefietst en ik ben zo trots als een aap met zeven eeuuhh krullen ;)
Wat een geweldige klim, prachtige vergezichten, al even prachtige mensen en saamhorigheid! Fantastisch! Het is álles....

Ik kom hier zeker terug, met of zonder Alpe d'HuZes. Zeker met mijn gezin en zeker met mijn racefiets. Bergen, Alpen, 'Collen' beklimmen is magisch. Samen 25 miljoen euro ophalen om kanker te lijf te gaan is magisch. Alpe d'HuZes is magisch. Iedereen bedankt -xxxx-

#AlpedHuzes #OpgevenIsGeenOptie #FietsTegenKanker #KWF #Kankeronderzoek
#SamenSterk #VoorHetLeven #Hoop #Doorzetten #GoedeDoelen #AD6 #VoorWieJijFietst #SamenTegenKanker

Family time en aftellen

Tuesday 19th May
Toen ik begon met trainen voor de Alpe d'HuZes had ik niet echt andere doelen dan het 1-2 maal de Alpe d'Huez op fietsen. Wat op zich een best doel is :)
Maar gaandeweg het trainen, voel je natuurlijk dat je steeds een beetje makkelijker en beter kunt fietsen en ontstaan er ritten die je op je verlanglijstje zet. Zo ook een rit van Vlissingen naar Culemborg of omgekeerd. Iets wat mijn broertje al vaker heeft gedaan. Wegens omstandigheden schoof deze rit een beetje op op de planning maar afgelopen zondag ging het dan toch gebeuren! Zenuwachtig stapte ik met de fiets de trein in op zaterdagavond om vervolgens zondag 165km af te leggen in 5 uur en 45 minuten fietsen. Zo trots! En zo waardevol om dit met mijn broertje te kunnen doen. Echt heel gaaf. 

Fysiek en mentaal voelde ik na 100km een lunchpauze aankomen en daarna ging het eigenlijk verbazingwekkend goed. Moe, ik was de dag erna vooral heel moe. De benen, die vallen mij niet tegen. Dus dat geeft echt zelfvertrouwen. Hoewel het aftellen naar de Alpe d'HuZes mij nu wel maagkantelingen en hartkloppingen geeft hoor! Nog maar twee weken....ik kan het echt niet geloven!

Waar zie ik de uitdagingen en waar komen de zenuwen vandaan? Mijn hartslag. Ik vind het ontzettend spannend of ik mijn hartslag en ademhaling goed onder controle kan brengen en houden. En het eten onderweg. Ik eet gewoon niet zo makkelijk op de fiets. Tot slot hoop ik zoooo dat het niet regent. De voorspellingen nu zijn warm en wat regen, maar dat weet je in de Alpen maar nooit ;)

Sorry bijtjes :S

Wednesday 29th Apr
Wat een weekje!
Deze en komende week zit ik middenin mijn toptrainingen uit het 12-weekse programma. Lange duurtrainingen en veel afwisseling in de rest. En het is schitterend weer om buiten te fietsen, wat mooi is, maar dat leidt wel wat af van mijn trainingsdoelen. Dus ik heb voor het eerst mijn trainingen in de agenda geknald en doe er deze week eentje van vorige week bij omdat dit een VO2max-training is en daar valt nogal winst te behalen. Gevoelsmatig in ieder geval.

Het is ook een feestweek! Want na veel hulp van het gezin, de oppas en beste vriendinnetje heb ik na een hele dag op ons kleedje met Koningsdag mijn streefbedrag van 2500 euro gehaald. Wat een opluchting. Dat is dat! Bedankt iedereen.

Vandaag moest ik voor het eerst 3,5 uur duurtraining doen. Ik besloot heen en weer te fietsen naar Nijmegen (schoonmoeder). Ik zag al de hele week een behoorlijke wind op mij afkomen en jawel: windkracht 4 op kop to start with. De zon was schitterend/heerlijk en ik was dus niet alleen onderweg....sorry bijtjes!!! Jemig wat komen die beesten keihard aan met windkracht 4 en ca 23km/pu. Ik zat in Nijmegen helemaal onder het gele stuifmeel. Echt dikke sorry voor onze nuttige natuurvriendjes. Ik deed bijna een half uur langer over de rit dan een paar weken geleden. En was de heenweg ook goed beu.

Terug vloog ik net zo hard als de bijtjes met 34 km/pu over alle dijken en bruggen, heerlijk. Met als toetje Wilco's ijsboerderij in Buren op mijn route (nee, niet gepland of gesmokkeld). Ik denk dat ik nog nooit zó snel een ijsje op heb, wat een genot. Na de laatste km's had ik er bijna 110 km opzitten. Jammer genoeg bleef de totale teller daarmee op 1990 km hangen maar vrijdag ga ik binnen de 2000 km aantikken. Ik zeg het je: wat een (feest)weekje!!!

But trust me on the sunscreen 💜

Tuesday 28th Apr
Ladies and gentlemen of the class of '99
Wear sunscreen
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it
A long-term benefits of sunscreen have been proved by scientists
Whereas the rest of my advice has no basis more reliable
Than my own meandering experience, I will dispense this advice now
Enjoy the power and beauty of your youth, oh, never mind
You will not understand the power and beauty of your youth
Until they've faded, but trust me, in 20 years, you'll look back
At photos of yourself and recall in a way you can't grasp now
How much possibility lay before you and how fabulous you really looked
You are not as fat as you imagine
Don't worry about the future
Or worry, but know that worrying
Is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing Bubble gum
The real troubles in your life
Are apt to be things that never crossed your worried mind
The kind that blindsides you at 4 p.m. on some idle Tuesday
Do one thing every day that scares you
Saying, don't be reckless with other people's hearts
Don't put up with people who are reckless with yours
Floss
Don't waste your time on jealousy
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind
The race is long and in the end, it's only with yourself
Remember compliments you receive, forget the insults
If you succeed in doing this, tell me how
Keep your old love letters, throw away your old bank statements
Stretch
Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life
The most interesting people I know
Didn't know at 22 what they wanted to do with their lives
Some of the most interesting 40-year-olds I know still don't
Get plenty of calcium
Be kind to your knees
You'll miss them when they're gone
Maybe you'll marry, maybe you won't
Maybe you'll have children, maybe you won't
Maybe you'll divorce at 40, maybe you'll dance the 'Funky Chicken'
On your 75th wedding anniversary
Whatever you do, don't congratulate yourself too much
Or berate yourself either
Your choices are half chance, so are everybody else's
Enjoy your body, use it every way you can
Don't be afraid of it or what other people think of it
It's the greatest instrument you'll ever own
Dance, even if you have nowhere to do it but your own living room
Read the directions even if you don't follow them
Do not read beauty magazines, they will only make you feel ugly
Get to know your parents, you never know when they'll be gone for good
Be nice to your siblings, they're your best link to your past
And the people most likely to stick with you in the future
Understand that friends come and go
But a precious few, who should hold on
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle
For as the older you get
The more you need the people you knew when you were young
Live in New York City once but leave before it makes you hard
Live in northern California once but leave before it makes you soft
Travel
Accept certain inalienable truths
Prices will rise, politicians will philander, you too, will get old
And when you do, you'll fantasize that when you were young
Prices were reasonable, politicians were noble
And children respected their elders
Respect your elders
Don't expect anyone else to support you
Maybe you have a trust fund, maybe you'll have a wealthy spouse
But you never know when either one might run out
Don't mess too much with your hair
Or by the time you're 40 it will look 85
Be careful whose advice you buy but be patient with those who supply it
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past
From the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts
And recycling it for more than it's worth
But trust me on the sunscreen

Een Zwitsers zakmes in overtraining

Thursday 16th Apr
Er worden inmiddels wat kilometers gefietst, voornamelijk buiten, want het weer is mij gunstig gezind! Elk bezoek aan familie en vrienden binnen een straal van 70km kan rekenen op een solo-enkele-reis-koersrit waarbij het gezin in de auto achterna reist, óf mij onderweg uitbundig staat toe te juichen en dat is écht fantastisch :)

En hoewel ik fietsen met een bestemming erg ontspannend vind, sluit ik af en toe ook graag aan bij een wielerclub om een mooi rondje te pedaleuren. Daar kreeg ik deze week van mijn fietscomputer, hartslagmeter en Garmin een verdiende tik op mijn vingers door: ik ben een Zwitsers zakmes, maar wel eentje in overtraining. Oeps. Dat avondrondje - op kop- met de mannen was toch iets te leuk bedacht. Stick to the plan, Strootje.

Daarom stap ik morgen binnen de fiets weer even op voor de juiste focus op mijn Alpe d'HuZes avontuur. Het is een zware trainingsweek met 3,5 uur duurtraining en twee lange bloktrainingen. Dus dat plannen we tussen alle overige 'verplichtingen' door en ik kan je zeggen: dat gaat niet altijd even makkelijk. Zeker niet als je rug en billen pijn doen van de voorgaande trainingen. Maar ik ben een Zwitsers zakmes, dus ik vind vast een goede oplossing ;)

Bikefitting

Thursday 26th Mar
Als de regen met bakken uit de hemel komt, is het soms best lekker als de fiets en jijzelf droog in de auto vertoeven…op weg naar -jawel- een bikefitting! Zelf heb ik een racefiets te leen. Daarnaast heb ik vanaf de start van mijn training -jawel- de fiets van mijn lief ingepikt. Een supermooie, kwalitatief goede fiets die de Alpe d’Huez al heeft bedwongen. Dus je snapt, al mijn vertrouwen ligt in deze racer!

Ik was ietwat nerveus voor de bikefitting omdat je niet elke dag bij Team Jumbo Visma op bezoek bent en daar als een echte prof wordt behandeld. Wat een leuke mensen. Ze waren bloedserieus en heel gemotiveerd en motiverend om mij die berg op te krijgen. Met allerlei plakkers, meetlinten en video’s werd ik wijzer gemaakt over mijn fietshouding- en prestaties. Zadel- en pedaaldruk, hoeken van schouders en knieën, niets wordt aan het toeval overgelaten om het mij zo comfortabel mogelijk te maken op de fiets. Heel leerzaam en leuk. Het verschil aan instellingen van de fiets (van mijn lief) werden mij gelijk duidelijk in mijn fietsgedrag. En ik blijk best aardig te kunnen fietsen. Wát een geruststelling :)

Die fiets is nu dus (even) van mij. Tot en met 4 juni. De dag die ineens heel snel dichtbij lijkt te komen. Ondertussen mijmerend of ik een eigen racefiets ga aanschaffen als het virus blijft :)

Soigneren kun je leren

Thursday 26th Mar
Gaandeweg het trainen, komt daar ook het aanschaffen van een goede passende garderobe bij en weten wat 'de wetten' in het wielrennen zijn. Ik begon met een 'instapmodel' fietsbroek en de fietsschoenen van mijn lief. Een maatje te groot, maar ach. En ik kreeg een hartslagmeter voor mijn verjaardag. Das war einmal...want: soigneren kun je leren!

Soigneren (verzorgen) in het wielrennen is de kunst van er tiptop uitzien en goed voorbereid zijn, wat de moraal verhoogt. Essentieel is een schone fiets, bijpassende clubkleding, aangesloten kleding, hoge sokken, en verzorgde, geschoren benen, wat zelfs aerodynamisch voordeel biedt. Het is een combinatie van stijl en comfort.

Inmiddels heb ik een aardige garderobe tot mijn beschikking voor zowel binnen, als buiten. Ik heb er nu drie flinke tochten in de buitenlucht opzitten en dat luistert nog vrij nauw met circa 5-10 graden. Zo is de windstopper onmisbaar en snap ik ook dat sokken over je broek best lekker zijn ;) Ik heb meer krachtoverbrenging door carbonzolen onder mijn witte(!) raceschoenen en ik schroef netjes mijn kleppie van mijn mtb-helm af zodat ik helemaal aero over de dijken peddel. Wat een wereld is dit. En zie hier: een wit vest om te matchen met mijn witte schoenen, want ik leer beetje bij beetje te soigneren!

Trainen, trainen, trainen

Tuesday 10th Mar
Vanaf deze week begint het échte werk: trainen om 1 of 2 keer de Alpe d'HuZes te fietsen. Ik heb nog even contact gezocht met de coaches van Fondo die het trainingsschema hebben samengesteld om te vragen of ik beter nu wat meer train en fluitend naar boven kan of dat ik met dit niveau er echt wel klaar voor ben straks in Frankrijk. Het is geen kwestie van wel of niet willen maar het levon gaat ook gewoon door natuurlijk.

Als ik mij minimaal aan deze trainingen houd, dan gaat het zeker lukken. Meer of zwaarder kan altijd. Check!
Dus 3 keer per week blijven volhouden en indien mogelijk iets meer, langer of zwaarder trainen. Check.
Ik hoop dat het lukt om de duurtrainingen buiten te fietsen en de kracht-, cadans- en VO2max-trainingen lekker buiten in de tuin als de meiden op bed liggen. Netflix is nog lang niet uit ;)

Maar nu eerst een nieuwe FTP-test om te kijken of ik al sterker geworden ben en iets meer uitdaging in hetzelfde aantal trainingen kan stoppen.

Uit mijn comfortzone

Tuesday 10th Mar
In mijn werk ontmoet ik vaak nieuwe mensen; collega's, partners, mensen met allerlei achtergronden en hobby's. Het is een soort 'part of the deal' als je communicatieadviseur bent en vooral als zzp'er of 'externe'. Dat is altijd wel een beetje spannend maar je weet tenminste waar je het over kunt hebben en vooral waar je het over hebt. Wanneer je een rookie in de wielerwereld bent, is dat wel anders. Iedere verandering voelt als onbekend terrein. Maakt mij nieuwsgierig maar tegelijk onzeker en licht gespannen.

Of ik mee wilde gaan fietsen met een club wielrenners? Buiten. De eerste keer op deze racefiets, waar ik de nodige steady binnenkilometers inmiddels op heb gemaakt, naar buiten. Vastklikken, remmen, schakelen. Klimmen en afdalen, bleek later. Het clubje bestond uit vier mannen, waarvan een welbekende. Allemaal fanatieke fietsers. Een ritje van 2,5 a 3 uur over de Utrechtse Heuvelrug. Dat 'heuvel' had op zich een belletje moeten doen rinkelen :P

Zoals met zoveel dingen buiten je comfortzone, werd dit 2,5 uur de ene overwinning na de andere. Ik heb mijn schoenen telkens op tijd losgeklikt :) Goddank! Ik heb redelijk steady gefietst, een hogere wattage getrapt dan binnen, ben niet buiten adem geraakt, heb de groep goed bij kunnen houden. We hadden drie 'kleine' klimmetjes op de route. Nu kon ik echt even in mijn bubbel om mijn hartslag, ademhaling en cadans goed te monitoren en onder controle te houden. Intensief maar ook heel leuk. Een interessante puzzel. En daarna met 50 km/pu naar beneden vliegen. Wát een overwinning!

Ik kan het. Ik kan wielrennen. Misschien nog niet de Alpe d'Huez fluitend op, maar ik ben goed op weg. Weer 62km in de benen erbij op de valreep voordat mijn trainingsschema begint.

Benenmoes

Tuesday 24th Feb
Ik ben ziek geweest, buikgriep. En jawel: je ligt er gelijk compleet af! Mijn benen waren moes. Het kostte mij echt moeite om de fiets weer op te gaan. Ik heb toen ook een duurtraining af willen kappen, maar dan is het hek van de dam, mensen :(
Dus heb ik mij even gestort op donateuren zoeken én met succes: ik heb inmiddels bijna de helft van mijn streefbedrag binnen. Dankzij onwijs betrokken, lieve collega's, dat was hartverwarmend en een spreekwoordelijke schop onder mijn kont om weer verder te trainen. Zo leuk om te zien hoe iedereen om mij heen zo druk met mijn sportprestatie(s) is: dikke luv voor al mijn supporters!

Ik heb een dag gefietst!

Tuesday 24th Feb
Wat een mijlpaal: je hebt meer dan 24 uur gefietst! Uhhh joepie, denk ik. Het voelt echt als weinig. De trainingen die ik nu volg zijn maximaal 1,5 uur dus wat valt er dan te verwachten? Maar elke training voelt eigenlijk als een mijlpaal dus misschien dacht ik al minstens een volle week gefietst te hebben ;-) Ik vind de duurtrainingen binnen inmiddels intens saai worden en -hoewel ik ook niet gedacht had dit te zeggen- ik verlang naar buiten. Ook ga ik bijna een nieuwe vermogenstest doen en starten voor het echie met de Alpe d'HuZes training. Veel afwisseling staat mij te wachten! En ook veel hogere inspanning, retespannend :) Maar ik moet toch een berg gaan beklimmen.

Fietsclub 't Scheve Hellumpie :)

Thursday 15th Jan
Tijdens het mountainbiken wil mijn helm nog wel eens aan het schuiven gaan, en mijn fiets ook :-P

Rondjes per minuut

Thursday 15th Jan
Bijna 5000 keer mijn benen rond in een training....dat vind ik wel indrukwekkend. Ik geef het ze te doen. Dus nu weet ik wat cadans betekent en wat ik een fijn ritme vind om die omwentelingen te maken. Zo is 80 keer per minuut echt een lekker ritme en vind ik 90 keer rond nog een uitdaging. Ik train binnen, op een lekker stabiel stilstaand fietsje. Maar hoe sneller ik trap, hoe meer ik 'wiebel'. Daar moet óók nog aan gewerkt worden: core stability. Tot die tijd ben ik even aan het uitvogelen hoe ik een lekkere cadans kan houden en welke muziek mij daarbij motiveert.
Ik train dus met Rouvy en ik vorm een team met 3 ghostriders. Ze kijken af en toe om, ze halen mij in of ik haal hen in. Gek genoeg helpt dat ook goed om het juiste ritme te pakken en vast te houden. Maar het maakt die 90 rpm niet makkelijker. Dat komt wel, heb ik mij laten vertellen. Ik denk alleen niet dat ik het kan gebruiken als ik bergop fiets :-P Wel lekker als ik straks naar buiten ga om te trainen, wanneer ik met een grote omwenteling door de Betuwe stuif!

Het duizelt mij....

Thursday 25th Dec
Had iemand mij gezegd dat ik nog eens op eerste kerst op de racefiets in Italië zou zitten, dan had ik diegene zeker voor gek (of dronken) verklaard! Maar daar ging ik. Met een cava in de benen want kerst, mensen :) We fietsten doodleuk door rood (ik en mijn ghostriders team), hard ook. Reed er gewoon een vrachtwagen dwars door ons heen. Het moet niet gekker worden. 
Ik heb wel lol in Rouvy en het virtueel trainen. Ik fietste dus in Italië van Bormio naar Tirano en daar moesten we de nodige bochten om en dorpjes door met een behoorlijke afdaling....ik werd er dus duizelig van. Hoe dan? Ik heb dus maar even naar mijn benen zitten turen om 'en route' te blijven. Interessante training al met al. Nieuwe aanwinst voor de playlist: Editors - Bird of Prey. Fijne kerst!

Berg op, laat je fietsen!

Tuesday 23rd Dec
Ik heb net een stuk berg beklommen van 8%, heel kort maar. Thuis. Op een stilstaande fiets.
Daarna dacht ik: even spieken naar de route van de Alpe d'Huez....hahahahahelpme :) Alles is rood en oranje.
Je ziet: ik ben nieuw in de wereld van de virtuele wielerkoersen. Het is nog een beetje zoeken. Wat? Ja, hoeveel watt. Iets met hoeveel rondjes mijn benen per minuut rondgaan. Het lijkt erop dat dat 80rpm gemiddeld is al ik oplet en mijn best doe.
I don't know. Yet.

Oja, en ik denk dat ik een goede playlist nodig heb ;) Eerste topnummer voor een bergetappe: Muse - Endlessly

My activity tracking

2,664
kms

Thank you to my supporters

20

Greet Stroosnijder June 6, 2026

Mooi rond bedrag

100

Opa Mau En Oma Chris Korstanje June 4, 2026

Iedere klim 50 euro bonus

50

Sem Stroosnijder June 4, 2026

Voor de tweede keer!

30

Kay June 4, 2026

Zet hem op daar.

43

Pap En Mam June 4, 2026

Super gedaan en mooie opbrengsten

15

Mart Schoones May 30, 2026

Trotseer die berg!!

15

Anonymous May 27, 2026

You got this! En als je thuis bent weer lekker wafels bakken :) Zet m op!

50

Jeroen Roovers May 25, 2026

Extra zetje in de rug omdat je zo goed bezig bent! ♥️

20

Anonymous May 13, 2026

Deze donatie is van mientje

26

Jennifer Carter May 12, 2026

Best of luck Naomi x

26

Lisette May 11, 2026

succes, en mooi dat je gaat fietsen op Alpe d'HuZes

5.50

Anonymous May 11, 2026

10

Lianne Stroosnijder May 11, 2026

Aftellen naar dat moment is zo voorbij zet hem op meid 🚲👍

5

Marjolijn De Winter May 10, 2026

12.50

Van Egmond May 6, 2026

Succes!!! You can do it!

15

Anonymous May 3, 2026

50

Autovakmeester De Bruijn May 1, 2026

Heel veel succes!

7.50

Anonymous April 28, 2026

156

King’s Day April 27, 2026

Dank aan alle kopers op Koningsdag en alle hulp en inzet van vrienden om dit doel te bereiken 💞🙌🏼

106

Jess En Lucy Rossen April 27, 2026

We zijn super trots op je! ❤️

1.50

Anonymous April 27, 2026

20

Swiderska April 27, 2026

5

Femke En Bas Peters/van Ewijk April 27, 2026

Heeeel veel succes! Jij kan dit!

26

Jasper Van De Kreeke April 27, 2026

Go for it! Je kunt het!!

3

Eva Geurdes April 27, 2026

6

Janneke Meijer April 27, 2026

Zet m op!

26

Anonymous April 27, 2026

Echt mooi dat jij dit jaar ook “gewoon” omhoog gaat. Zet m op.

25

Anonymous April 26, 2026

Zet hem op kanjer.

15

Yvonne Hoogendoorn April 26, 2026

Heel veel succes!! 🍀

10

Joost Mulder April 26, 2026

Veel succes!

100

Fysio Verbeek Collega’s April 25, 2026

Heel veel succes! 💪🏻💪🏻💪🏻

14.01

Anonymous April 25, 2026

26

Fritscalist April 25, 2026

50

ValueWorks April 24, 2026

50

Tim Van Brenk April 24, 2026

49.99

EvelienJeroen April 24, 2026

3x ;-) en wat heb je toch een mooie achternaam!

13

Koko Ter Haar April 23, 2026

Zet hm op!

15

Radjan Hanoeman April 19, 2026

Zet ‘m op ❤️

26

Wifi Routers April 8, 2026

5

Bianca Vervoorn April 7, 2026

Succes!

7.50

Jeroen April 7, 2026

5

Wax And More March 27, 2026

Wax and Go!!!

26

Jan Hilverda March 26, 2026

Hi Naomi, ik zag laatst op Linkedin welke uitdaging je aangaat! Wat ongelooflijk stoer. Goed trainen en lekker genieten.

106

Anonymous March 23, 2026

30

Angelique Morcus March 18, 2026

Heel stoer van je! Kom op, jij kunt dit. Het zal beladen zijn, maar probeer ook te genieten van het moment! Je bent een mooi mens! Liefs

26

Sirius En Meike March 14, 2026

Zet hem op!!! 💪

10

Katrien March 14, 2026

Zet m op Naomi!

2.50

Marije Hasenack-Mulder March 14, 2026

Heel veel succes..en plezier! Marije, Zuiderwal 12

50

Anonymous March 8, 2026

Succes!

66

Coby Heijnsdijk March 8, 2026

Zet hem op, Succes!

66

Ciska Smit March 7, 2026

Heel veel succes!

10

Anonymous March 6, 2026

Succes!

5

Anonymous February 28, 2026

Triominos go!!

5

Anonymous February 27, 2026

you can do this 💪🏽

10

Annejosé Wildschut February 26, 2026

Succes!

26

Marlies Verschoor February 26, 2026

Zet ‘em op 💪🏻!

20

Laura February 26, 2026

Super stoer Naomi, mooi dat je je voor kwf inzet!

10

Anonymous February 26, 2026

5

Nina Krijger-Vroomen February 26, 2026

Goed bezig hoor!! Succes

25

Jaap Meijer February 24, 2026

Naomi doe je best klasse 🥇👍👍

58

Anonymous February 23, 2026

Je kan het 💋

10

Iet Wiersma February 23, 2026

Succes!

10

Anonymous February 20, 2026

10

Jitske Aans February 20, 2026

66

Sonia February 17, 2026

Zet 'm op!!!

26

Anonymous February 17, 2026

Ik steun je graag ! want jij trapt dapper kilometers, en ik trap… nou ja, gewoon een beetje geld. Succes topper! Maak die berg bang. 🌄🔥 Op naar de top voor het KWF!

15

Constantijn Van Den Hoorn February 17, 2026

10

Anonymous February 17, 2026

26

Anonymous February 17, 2026

Go mobie!!

50

Anonymous February 13, 2026

Chick on mission doet haar naam eer aan! Super goed en stoer. Veel succes met trainen, en geniet op de dag zelf!

20

Marte Meijs February 12, 2026

26

Anonymous January 15, 2026

Go go go!!

10

Anonymous January 13, 2026

Zet m op kanjer!!! X

50

Jeroen Roovers January 1, 2026

Zet hem op kanjer! You can do it 🫶🏻👊🏼👌🏻

106

Anonymous December 24, 2025

Fantastisch Naomi!! Go for it girl!!

26

Wouter Joëlla Noa En Tijs December 23, 2025

50

Sem Stroosnijder December 23, 2025

€50,- voor iedere keer dat je de berg op fietst. De eerste krijg je sowieso 😉

26

Marry Van De Kreeke December 23, 2025

Zet hem op!! Je kan het. 😘

26

De Buurtjes ❤️ December 23, 2025

15

Kirsten (collega) December 23, 2025

Zet m op, kanjer!

15

David, Jade & Luna December 23, 2025

26

Caesar Luikenaar December 23, 2025

Succes! Je kan het 👍

50

Oma Corrie December 23, 2025

Succes!

50

Ome Mau En Tante Chris December 23, 2025

Wel beetje je best doen ej Stroo!

106

Marina Vd Meer December 23, 2025

You go girl!. Ik ben zo trots op jou

15

Chantalle Koldenhof December 23, 2025

Go go go! Trap jezelf die berg op

26

Anonymous December 23, 2025

Heel veel succes!

15

Laura Olivier December 23, 2025

Wat super stoer dat je dit gaat doen. Jij kan dit! 😘

25

Sabien Adelaar December 23, 2025

Lieve Naomi, stoere chick! Hierbij een financieel rugsteuntje van mij voor jou. Zet ‘m op op die berg!! 💪🏼💪🏼

26

Walter Witteveen December 23, 2025

You can do it girl!

26

Marja Van Der Meer-Boogert December 23, 2025

Succes

26

Marleen Lassche December 23, 2025

Trots op jou!!!

20

Anonymous December 23, 2025

Mooi doel Naomi❤️ Heel veel succes !!!

10

Anonymous December 23, 2025

Mooi, heel veel succes!

26

Anonymous December 23, 2025

50

Fred Ter Haar December 22, 2025

Geweldig dat je dit doet, Moami! Dikke kus voor jou! F.

26

Klaas Steur December 22, 2025

Succes je kan het!!!

66

The Family December 22, 2025

Show more

My Activity: Fietsen