Nancy Gieselbach

Alpe d'HuZes 2026 Vrijwilliger

AMOUNT RAISED

0

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Ik vind dit een prachtig initiatief,heb veel naaste familie en vrienden het gevecht zien aangaan ,maar helaas hebben ze die verloren.Ik wil graag iets doen ,tenslotte moeten we het ook met elkaar doen en er zijn voor elkaar...dat is toch waar we hier voor zijn op de wereld.Deze verschrikkelijke ziekte moeten we tackelen.
Liefs Nancy

My Activity: