Marechaussee 1

Alpe d'HuZes Indoor Ride

AMOUNT RAISED

2721.35

Amount raised by members

2695.35

Waarom wij meedoen de Indoor Ride van Alpe d'HuZes.

Wij doen als team mee aan de Indoor Ride van Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

10

Anonymous

Top actie!

27

Statiegeld .

15

Esther Donkers

15

Britt Jager

Heel knap gedaan!

15

Gerben Brunsveld

Heel veel succes vandaag Erwin! Ausdauer heb je genoeg!

15

Ton Overwater

20

Anna Kerpel-Pruijsen

Zet hem op meiden! Toppers!

15

Jarno Van Gorkum

15

Juliane Reich

Heel veel succes!

40

Anonymous

Heel veel sterkte collega!

10

Robbie Vernes

Succes Erwin

15

Marit Oomse

50

Nienke En Arno

Lieve Er, Jij kan dit, ben trots op je grote broer! ♥️♥️

26

Saskia

We kennen elkaar niet, maar we zijn collega's. Ik ga je mailen!! Voor nu, ontzettend veel succes. Zet hem op!!

20

Coen Van Der Veer

26

Matthijs Dessing

Succes Erwin!

26

Anonymous

Heel veel Sterkte en Succes Topper !!

30

Els Blok-Kimman

15

Rens Olthof

Goed bezig, zet hem op!

65

Janneke Vruggink

Fantastisch!

35

Dirk Vruggink

Succes!

10

Anonymous

10

Anonymous

Held

26

Iwan Rood

Zet 'm op!

10

Danielle

10

Simon Van Oosten

26

Gijs

Heel veel succes Erwin! Geweldig dat je zelf inmiddels weer zo ver bent hersteld! Zet hem op!

34

Anonymous

Lieve sportieveEdwin. Wat een mooi bedrag heb je al opgehaald bij je king of the court toernooi. K ik vul het aan tot een rond bedrag. Succes met je spinningsmarathon.

26

Anonymous

25

Lorraine Van Luijn

Ook voor monique schaaf

13

Farinda

13

Lieke Zwart

25

Anonymous

30

Arno De De Greeuw

13

Lourens Van Der Heijden

26

ERNST PIKKER

2x padel

13

Myrthe Kostense

Succes!

15

Maaike Kostense

26

Anonymous

Zet 'm op maat

15

Anonymous

Superleuk toernooi Ed! Thnx!

5

Denise

5

Mike Huijgen

20

Bart Nielen

30

Anonymous

20

Robert Berkeley

Succes, mooi initiatief opnieuw!

50

Jeroen Kappe

15

Sven Zanstra

10

Anonymous

26

Paul Van Kuik

26

Francisco De La Iglesia

25

Gert-Jan Knaap

Top initiatief 👌

5

Karim Mohamed

Succes topper

26

Anonymous

20

Donny

Namens Donny en Maartje

50

Anonymous

Het wordt een fantastische padelmoddag, voor een bijzonder goed doel!

15

Leo Adema

15

Ariane Timme

15

Cornelisse

20

Hugo

26

Claudia Van Der Louw

15

Bas Pepers

10

Robby Philips

15

Michele Blankert

10

Lisa Zwolsman

50

Irmgard Bouman

15

Mark Stuten

15

Serge Van Egdom

Succes maat!!

20

Krista Vinke

🎾🎾🎾

8

Anonymous

26

ACN

Top actie weer!

15

Anonymous

150

Michiel Kramer Kramer

15

Peter Berkhout

26

Anonymous

Heel veel succes en vooral sterkte met je behandeltraject en herstel

25

Anonymous

26

Anonymous

10

P

Top geregeld. Erg leuk.

8

Anonymous

26

Sara Lörinc

20

Anonymous

20

Mieke Woudt

20

Irma

25

Holterman

heel veel succes

10

Anonymous

10

Marlies Van De Woerdt

10

Anonymous

10

Tirza

10

Wouter

15

Johan Damen

Heel veel sterkte kerel een mooi doel om te berijken zet hem op en ik duim voor goed weer voor jullie allemaal. Nogmasls sterkte Johan Paresto KMAR Eindhoven

13

Quang Tran

Goed bezig Edwin!

25

Erik En Sandra Lensink

Niet meer via radio fietsbel per poste restante, maar ook zo kon je reizen, dus deze post mag jou ook sterken: je kunt het worldtravellar uit Bathmen!!

20

Nick

Top initiatief Edje! 💪

25

Fred En Ria Donkers

Respect Erwin voor al je moed en we duimen voor je.

66

Anonymous

Zet hem op!

50

Helmut Hermans

Je bent “Opper”-machtig. Niets krijgt jou klein.

26

Linda Rullens

Heel veel succes Erwin. Je bent een topper!

26

Erik Mensonides

Sterkte daar Erwin

10

Geen

Succes samen

26

Anonymous

Succes !!! Liefs Iris Sven en Quinn

10

Anonymous

Succes

26

Anonymous

Toppie hoor, trots op jou/jullie!! ❤️

100

Anonymous

We zijn super trots op jou!

50

Anonymous

26

Martin Bel

Jammer dat jullie niet meer naar de berg komen maar wat goed dat jullie met de Indoor Ride mee doen. Ik zal de Patch mee naar Frankrijk nemen!

10

Anonymous

15

Tanusree Duin - Van Der Haar

Succes Edwin! Zet hem op!

13

Peter Bakker

Succes Edje!

15

Ramon Duin

Succes Edwin!

50

Ab En Marian

Lieve Erwin. Apetrots op jou en ook dit ga jij aan. Zet 'm op, samen met je team maken óók jullie het verschil.🥰💥💪

11

Rogier

Succes maat

40

Frank

26

Daniel Van Til

Succes 👍

10

Ruben Vruggink

Goed bezig, ik ben trots op je!!!

50

Chantal

We zijn super trots op je! Love you!! Chantal, Ruben, Marijn en Elin

6

Marijn Vruggink

Ik ben trots op je

50

Rob, Kim, Yaar En Lo Van De Velde

Erwin, we zijn super trots op jou 🫶🏼

Show more