Liesbeth Lemans-Colsters

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

4422.19

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Op 4 juni 2026 wil ik voor de 2e keer meedoen aan Alpe 'd HuZes. Ik ga lopend de berg op. Waarom ik dat doe? Ik loop, omdat stilzitten niet helpt. Ik loop voor alle mensen die ik ben kwijtgeraakt aan de gevolgen van de vreselijke ziekte kanker. Ik loop voor alle mensen die nu vechten tegen deze vreselijke ziekte. Ik loop voor geld, zodat onderzoek gedaan kan worden. Ik loop vooral voor een toekomst zonder kanker, of tenminste voor een toekomst  waarin kanker aangepakt kan worden. En ja, ik loop ook een beetje voor mezelf, want soms is bewegen de beste manier om stilstand tegen te gaan. Dus op 4 juni ga ik de berg op met een lach en een traan, met herinneringen, met een knoop in mijn maag en met hopelijk veel sponsorgeld. 

Als ik mezelf onderweg afvraag waarom ik dit ook al weer doe, dan denk ik terug aan alle redenen waarom ik aan deze reis ben begonnen. 

Afzien, berg op, hoofd leeg, hart vol.....

Help jij mij mee de berg op? Elke donatie, groot of klein, is welkom. en gaat volledig naar onderzoek. 

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

Pubquiz bij museumbrouwerij De Roos t.b.v. Alpe 'd HuZes op april

Monday 4th May

Wat begon als een als een gezellige avond, eindigde in fanatisme, discussie en hier en daar een team dat er heilig van overtuigd was dat hun antwoord echt goed was (spoiler: meestal niet).

Tijdens de Pubquiz vloog de ene vraag na de andere voorbij. Van muziekfragmenten, waarbij iedereen nét naast de titel zat, tot algemene kennis, waarvan je dacht; dit wist ik ooit.....toch? Ondertussen werd er druk gefluisterd, overlegd en – laten we eerlijk zijn – af en toe gewoon gegokt.  

Met elke vraag, elke fout antwoord en elke lachbui hebben we samen gewerkt aan een goed doel: geld ophalen voor Alpe 'd HuZes. We hebben we samen maar liefst € 1.395,- opgehaald  voor Alpe ‘d HuZes. Een bedrag om trots op te zijn, mogelijk gemaakt door iedereen die heeft meegedaan, mee geholpen en gelachen.

Duizendmaal dank! 

sponsordiner bij De Commanderie

Wednesday 25th Mar

Op 13 maart organiseerde ik samen met Monique en Erica een sponsordiner voor Alpe d'HuZes. Een avond waar we met z’n drieën ontzettend naar hebben uitgekeken – en die uiteindelijk nóg mooier werd dan we hadden durven hopen.

Vanaf het eerste moment dat de gasten binnenkwamen, voelde het goed. De sfeer was warm, open en betrokken. Mensen kwamen niet alleen voor een gezellige avond, maar vooral om samen iets bij te dragen aan een doel dat ons allemaal raakt.

In de prachtige setting van De Commanderie werd er genoten van een heerlijk diner, mooie gesprekken en vooral van het samenzijn. Er werd gelachen, maar er waren ook momenten van bezinning – want achter ieders aanwezigheid zat een eigen verhaal.

Wat mij het meest heeft geraakt, is de betrokkenheid van iedereen. De inzet van vrijwilligers, de steun van sponsoren en de gulheid van alle gasten. Echt bijzonder om te zien hoeveel mensen zich willen inzetten voor de strijd tegen kanker.

De avond werd compleet gemaakt met muziek, gezelligheid en een loterij die zorgde voor extra energie én een prachtige bijdrage aan het eindbedrag.

Ik kijk met heel veel trots en dankbaarheid terug op deze avond. Samen met Monique en Erica hebben we iets neergezet wat niet alleen mooi was, maar ook echt verschil maakt.

Dank aan iedereen die erbij was, heeft geholpen of heeft gedoneerd. Jullie steun betekent meer dan woorden kunnen zeggen. 💛

Op naar de berg…

Thank you to my supporters

26

Anonymous June 4, 2026

20

Anonymous June 4, 2026

Heel veel succes!💪🏼

15

Anonymous June 3, 2026

20

Anonymous June 1, 2026

Succes!

25

Vsn Den Bosch May 31, 2026

50

Jan En Jenneke May 29, 2026

Hoi Liesbeth, heel veel succes met deze uitdaging. Je kunt het!! Lieve groet van Jan en Jenneke

26

Anonymous May 21, 2026

20

Anonymous May 19, 2026

Zet 'm op Liesbeth!!

1.4k

Lemans May 5, 2026

Opbrengst Pubquiz De Roos

100

Paul Verkooijen May 5, 2026

Bedankt voor de samenwerking

26

Tatiane En Maarten April 30, 2026

Fantastisch dat je je hiervoor inzet Liesbeth. Succes!

25

Margaret En Ton Verbaandert April 25, 2026

Veel succes!

15

Anonymous April 11, 2026

5

Ruud Groenendijk April 11, 2026

10

Ralf Reinacher April 10, 2026

Heel veel succes!

5

Thijs April 10, 2026

10

Stijn Van De Sande April 10, 2026

Super mooi doel!

10

Anonymous April 10, 2026

1.65k

Liesbeth Sponsordiner March 25, 2026

Sponsordiner

15

Bahar Simsek March 17, 2026

50

Peter En Martina Van Den Biggelaar March 12, 2026

Mooi initiatief veel succes met de stevige wandeling.

100

Van Den Boom Consultancy BV February 16, 2026

Wij gaan tevens mee naar het etentje op 13 maart 2026 en we komen via Sandra van Hest

100

Tappenb Donatie Durdauwers Haghorst February 12, 2026

Donatie van het tappen bij de Durdauwers ze wensen je veel succes!!

25

Cock En Toos Aan Het Rot February 1, 2026

50

Nico Claassen January 30, 2026

Zeer sprekende tekst! Succes met de voorbereidingen Het gaat je zeker lukken!💪

50

Sarah Robben January 17, 2026

15

Anouk Joost En Roos December 14, 2025

Heel veel succes! Groetjes Joost Anouk en Roos

20

Ingrid Wirken December 13, 2025

Zet 'm op Liesbeth. Goed bezig

20

Toon En Yvonne Van Beek December 13, 2025

Heel veel succes Liesbeth !! Dat doe jij goed !! 🍀🍀 Groetjes Toon en Yvonne van Beek

26

Esther Van De Pol December 11, 2025

15

Wendy & Jasper & De Jongens December 3, 2025

Wat knap dat je het (weer) aangaat. Zet 'm op!

26

Anonymous December 2, 2025

7.50

Leanne Kokken November 26, 2025

Succes

15

Patricia Van Hezik November 26, 2025

Heel veel succes Liesbeth! Echt knap van je. Het gaat je lukken. Liefs Patricia

10

Cindy Van Beurden November 25, 2025

Succes Liesbeth. Goed bezig.

10

J. Colsters November 17, 2025

26

Peter En Willy November 14, 2025

Knap dat je deze uitdaging weer aangaat.

66

Jack & Conny November 12, 2025

Liesbeth, heel veel succes. Knap dat je er weer voor gaat!

15

Sandra Van Hest November 11, 2025

Wat ontzettend goed, moedig en mooi dat je dit gaat doen Liesbeth. Jij gaat die berg verslaan al is het alleen al op je doorzettingsvermogen en wilskracht! Zet 'm op!

15

Ashna . November 11, 2025

Heel veel succes Liesbeth!

25

Annie Kuijpers November 10, 2025

Heel knap Liesbeth! Veel succes en zet 'm op💪🏻🍀

26

Anonymous November 9, 2025

SUPER goed van je, Liesje!! Héél veel suc6!! Het gaat je zeker lukken!! 👍🍀🍀😘

20

Monique Verspaandonk November 9, 2025

Heel veel succes! 🍀

25

Anonymous November 9, 2025

26

Geert En Ank November 9, 2025

Trots op jou 😘

25

Ben Doormaal November 9, 2025

Succes trots op jou

25

Liesbeth Lemans-colsters November 9, 2025

10

Bregje Van Heeswijk November 8, 2025

Heel veel succes Liesbeth!

26

Ron Schellekens November 8, 2025

Ik draag graag een klein steentje bij, omdat het belangrijk is dat er meer onderzoek kan worden gedaan. En om stil te staan bij iedereen die te maken heeft gehad met deze verschrikkelijke ziekte. Veel succes!!

26

John En Jeannine November 8, 2025

Super dat je de berg weer op gaat!Heel veel succes met de voorbereidingen en straks met de beklimming.Je kunt t !!!

25

Anonymous November 8, 2025

Wij zullen graag mee helpen aan dit goede doel Liesbeth. Heel veel succes!

35

Jan En Peter Rasterhoff November 8, 2025

Heel.veel.succes

Show more

My Activity: Wandelen