Kim Pijnaker

Alpe d'HuZes Indoor Ride

Waarom ik meedoen aan de Indoor Ride van Alpe d’HuZes

Ik doe mee aan de Indoor Ride van Alpe d’HuZes omdat ik geloof dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij mij steunen?

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

Thank you to my supporters

105

Jan En Corinne. June 4, 2026

Succes Kimmie. Je kan het. 🚴❤️

26

Anonymous May 31, 2026

Mooi Kim❤️ Succes op 4 juni!

15

Femke May 31, 2026

Bikkel ben je en super trots op jou!!

30

Dave, Maaike, Saar En Tijn May 31, 2026

Bikkel, heel veel succes!! Mooi dat je dit doet!

66

H.A.M. Van Schaick May 31, 2026

Goed hoor Succes

10

Ridouan Taghi May 31, 2026

Topper!

5

Anonymous May 31, 2026

Veel succes 🍀👍🏼 xx

20

Sanne, Nick, Luca En Isabel May 31, 2026

Wij zijn heel erg trots op jou dat je dit doet! Heel veel succes bikkel 💕

2

Anonymous April 13, 2026

5

Anonymous April 13, 2026

Zet hem op!

5

Bas Ruben April 13, 2026

Succes 👍

30

Papa En Corin April 13, 2026

Lieve Kimmie, Dat doe je goed voor het goede doel! Zet ‘m op! Je kan het! Dikke kus Papa en Corin

26

Mama April 12, 2026

Lieverd, heeeel veeeel succes 🚲 🚴‍♀️ 💪 Supergoed dat je dit doet voor dit prachtige doel 💞

15

Anonymous April 12, 2026

Show more