Jeroen Verhoef

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

2822.50

Waarom ik meedoe aan Alpe d'Huzes

Ik doe mee omdat ik mijn broer wil steunen op zijn weg omhoog. Samen met Boaz loop ik mee op het pad naar de top van de berg. 

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

We hebben het gehaald! Dank allemaal!

Friday 5th Jun
Hallo allemaal,

Hier een update van Boaz en ik samen. Wat hebben we een mooie tocht omhoog gemaakt gisteren. We zijn lekker in het zonnetje begonnen en de eerste twee uur zijn droog gebleven. Daardoor konden we lekker doorlopen, het ging echt supergoed met ons alle 4. Zo nu en dan een kleine stop tussendoor en het was mooi om alle aanmoedigingen te zien!

Na een uurtje of 2 begon het wel te regenen, eerst zachtjes, maar naar mate we hoger kwamen steeds harder en harder. Uiteindelijk hebben we in ruim 4 uur de tocht naar boven gemaakt, waarvan we 3,5 uur echt hebben gelopen. Het was echt een hele belevenis en we zijn supertrots op onszelf en natuurlijk op Bosse en Oom Derek dat we het met elkaar hebben gedaan. Het was een fantastische belevenis.

Dank nogmaals voor iedereen die ons op de één of andere manier gesponsord heeft. Echt fantastisch. Daardoor heeft de editie van dit jaar nu al een recordopbrengst van ruim 25 miljoen! Dank!

Volgens Boaz gaan we volgend jaar weer. Dat zou geweldig zijn.

Tot dan!

Vandaag is de dag!

Thursday 4th Jun
Goedemorgen allemaal,
Vandaag is de dag dat we echt gaan beginnen. We zijn afgelopen disndagmet de trein aangekomen in Grenoble (aanrader die TGV) en vandaar met de auto doorgegaan naaar camping Le Colporteur, aan de voet van de Alpe d’Huez. Het hele dorp Bourg de l’Oiseans ademt de Alpe d’HuZes uit. Overal waar je kijkt zijn Nederlanders en zie je het logo van de tocht.
We hebben ons gisteren relatief rustig gehouden met een wandeling in de omgeving en bij het zwembad. Het was heerlijk weer. Zometeen om 12.00 is het onze tijd om te vertrekken na nog wat laatste instructies.
We gaan die 21 bochten in ongeveer 4,5-5 uur lopen is de verwachting. Start zal bij nog redelijk goed weer zijn, maar na een paar uur is de verwachting dat het gaat regenen. Hopelijk houden we het nog een beetje droog..de temperatuur boven is ongeveer 8 graden.
Dank aan iedereen voor alle donaties! Echt super! Als we boven zijn sturen we nog een update!
Groet,
Jeroen

Thank you to my supporters

106

Freek Paludanus June 4, 2026

Zet 'm op en geniet ook Jeroen!

15

Anonymous June 4, 2026

Zet 'm op vandaag Jeroen, jullie kunnen het!

26

J Jongeneel June 2, 2026

Zet hem op Verhoef!!

26

Ricardo Van Meerten June 2, 2026

Succes!

50

Jacco Wagenmakers June 2, 2026

Hoi Jeroen en Derek, Veel succes en maak samen herinneringen voor altijd om nooit te vergeten!

39

Marloes June 2, 2026

Heel veel succes! Jullie allemaal! Eelco, Marloes, Lynn & Milou

5

Ronald Dikstaal June 2, 2026

Succes met deze prachtige uitdaging voor een bijzonder goed doel

26

Mark & Rebecca Ooms June 2, 2026

Zet 'm op!

15

Anonymous June 1, 2026

Succes Jeroen!

15

Anonymous February 26, 2026

39

Martine Barendrecht February 26, 2026

Je bent bij je streefbedrag. Nu eroverheen!!!

26

Anonymous February 26, 2026

Succes en ook sterkte toegewenst.

20

Martha Van Rijs February 12, 2026

Lieve Jeroen, succes en wat leuk dat jullie dit met zijn vieren ondernemen! Het gaat jullie lukken 💪

50

Robert Van Driel February 12, 2026

Hey Jeroen, Wat mooi dat je dit samen met Derek en jullie zonen gaat doen. Veel succes groet, Robert

106

Anonymous February 3, 2026

26

Sofie February 3, 2026

Lekker bezig! Heel veel succes en sterkte gewenst! Mooi les voor jullie zoons ook!

50

Sven February 2, 2026

42.50

Bowlingclub Hogerbrug February 2, 2026

15

Patrick Hoffers February 2, 2026

Veel succes op de Alpe d' HuZes

25

Ali Van Der Ree Doolaard February 2, 2026

250

Attila February 2, 2026

75

Ralf Hogerbrug February 2, 2026

Zoals je zelf altijd zegt: Good busy!

15

Anonymous February 2, 2026

5

Martiene De Witte February 1, 2026

15

Anonymous February 1, 2026

15

Rudie,Noor&Lev January 31, 2026

100

Lune En Mama January 31, 2026

Lieve papa, zet hem op! We zijn trots op je! Lune en mama

20

Margriet Van Der Wal January 31, 2026

Mooi doel! Veel succes! 💪🙏

50

Roeland January 30, 2026

Veel succes Jeroen!

26

Anton Van De Ven January 29, 2026

Veel succes en sterkte Jeroen Groeten, Anton

26

Ard Turkenburg January 29, 2026

Jeroen, mooi dat julle dit met zijn vieren gaan doen. Respect en heel veel sterkte voor je broer met de behandeling.

26

Julius Meijsen January 29, 2026

15

Dennis Vaandrager January 29, 2026

Succes jeroen

106

Boers Real Estate Consultany Bv January 29, 2026

Veel succes! Mooi dat jullie dit samen doen.

10

Louis Van Loon January 29, 2026

Succes met de actie en straks met de beklimming!

20

Anonymous January 29, 2026

200

Anonymous January 23, 2026

Gaat je lukken! Zet 'm op!

50

Pa En Ma January 21, 2026

Hoe mooi om dit te doen voor Derek en Bosse! Het geeft jullie vast vleugels bergopwaarts.

50

WERKT January 21, 2026

Op naar de top samen met Boaz!

500

Anonymous January 20, 2026

Succes samen met Boaz

500

Anonymous January 20, 2026

26

Meta Aantjes January 20, 2026

Top dat jij en Boaz de uitdaging aangaan ter ondersteuning van Derek en Bosse. Succes!

Show more

My Activity: Wandelen