Ingrid Kools Rotthier

Alpe d'HuZus 2026

AMOUNT RAISED

1729.00

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes is dat ik in mijn leven hier dagelijks mee wordt geconfronteerd. Prive en werk. Graag wil ik in steentje bijdrage zodat het in de toekomst er vele beter van kunnen worden.

Ik doe mee aan Alpe d’HuZes omdat ik geloof dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij mij steunen?

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

Bedankt

Wednesday 3rd Jun
Het zit erop mooie berg, alp d’HuZes !
Vol emoties gedachten en gevoelens heb ik jou beklommen
Genoten heb ik zeker.
Met n lach en een traan met al jullie verhalen in elke bocht bewust stil gestaan.

I dus it! Opgeven was geen optie

Bedankt voor jullie steun allemaal.

Liefs Ingrid een knuffel van afstand 

Klaar voor naar de start te gaan

Wednesday 3rd Jun

Morgen de dag

Tuesday 2nd Jun

Inwerken van de Berg

Monday 1st Jun
Beste allemaal gisteren en vandaag als voorbereiding van de grote dag. Gelopen de laatste 4 bochten van de alp om het gevoel te krijgen en vandaag de Croix de Fere stuk gelopen.
 de Alpe d'HuZes,  het evenement woensdag 3 juni en donderdag 4 juni voor kankeronderzoek. Vanaf deze plek wil ik mijn donateurs bedanken en natuurlijk de logo sponsor @koolskerstbomen. 
Ik kijk uit naar woensdag mijn dag.

De vraag en je voet? Ik zeg “ opgeven is geen optie “


We zijn vertrokken naar de bergen

Saturday 30th May
N korte nacht, gezonde spanning. Nu in de auto met 4 fanatieke mensen. Denk dan aan alle mensen die kanker hebben hoe zijn hun nachten? En spanning? Zeker wel fanatiek om door te gaan. “Opgeven is dus geen optie” 
Wil je mij nog steunen maar vooral bijdragen in de strijd tegen kanker…doneer

Je ga me weer horen 
Liefs ingrid

bijna zover

Tuesday 19th May
beste allemaal, jawel het is bijna zover dat ik eindelijk voor vele bekende en onbekende de berg op mag.
Ben ik er klaar voor? veel geoefend?
Ach wat zegt dit nu ....
Voor sommige onder ons zullen weten dat mijn voet niet doet wat ik wil, maar wat mijn lijf ermee doet.... heb ik geen invloed op.
Na bezoek bij arts besloten dit "over de berg te tillen".
Een spuit, een pil, een brace en tijd zal mij helpen om ons doel te bereiken.
Opgeven is geen optie en dat is ook waar ik voor sta.
Ik wil zo wie zo iedereen bedanken die mij steun.
Je zal van me horen 

liefs ikke ;)

een nieuw jaar

Wednesday 21st Jan
beste allemaal,
ten eerste ga ik iedereen het beste wensen.
Mijn motto: "wat jezelf met je lijf doet heb je invloed op, "maar wat jou lijf met jou doet helaas niet veel". 
Zo ook afgelopen weken ben ik dubbel door mijn enkel gegaan. Letterlijk tot stilstand gebracht. En wat baal ik hiervan. 
Wetende opgeven is geen optie, vooruit blijven kijken en doorgaan!
Nu langzaam ben ik weer in de benen, rustig aan. In de tussentijd niet stil gezeten en mensen aangespoord mij te sponsoren. Het kleine gebaar is het begin van verandering.
zo ga ik vooruit en kijk niet op naar de berg, ik kijk ernaar uit.

vandaag n dag zonder K?

Wednesday 29th Oct
Een dag zonder kanker, zou een droom zijn. Een dag als vandaag werd ik wakker. "Gezond" maar vooral dankbaar dat ik de berg op mag en kan. Ieder van jullie neem ik mee, dit met een traan een lach van mooie herinneringen  die we elke dag opnieuw kunnen maken.
Weet met een klein gebaar kun je de dag voor een ander Groot / bijzonder maken. XXX

Wat houd de berg in?

Sunday 19th Oct
 Voor degene die precies wil weten water inhoud hier n korte omschrijving:
De beklimming van de Alpe d’Huez is 14,5 kilometer lang, met een gemiddeld stijgingspercentage van bijna 8% en uitschieters naar 14% en 1100 hoogtemeters. De berg kent 21 haarspeldbochten die aftellen van 21 naar 1. Gemiddeld wandel je deze klim op 3,5 / 4,5 uur 

Van start

Sunday 19th Oct
Lieve steuners, dank zij jullie donaties, ben ik van start voor de loop op de berg.
Het doet me goed dat ik er niet alleen voor sta.
Ik hou jullie op de hoogte.
Lieve groeten van mij 🥰

Thank you to my supporters

15

Bert En Nandy June 3, 2026

Succes!

25

Anonymous May 31, 2026

Heel veel succes Ingrid! Super lief en knap dat je het nog eens aandurft!

25

Kees En Marianne Van Geloof May 31, 2026

Wij wensen je heel veel succes

100

Aswin Vandamme May 28, 2026

Succes maatje

25

Renate Van Der Zanden May 20, 2026

Heel veel succes! Trots op jou ❤️

100

Ria Baart May 19, 2026

5

Sylvian Van R May 19, 2026

Zet hem op.... veel succes

5

Anonymous May 19, 2026

Heel veel succes Ingrid!!! Wij gaan hier een kaarsje branden 🕯️. Groetjes Inge

10

Chris Leegwater May 19, 2026

Zet ‘m op topper!!

26

Anonymous May 18, 2026

25

Anonymous May 13, 2026

Zet hem op. Je kan dit. Veel succes.

350

Kools Kerstbomen January 21, 2026

samen kunnen we veel bereiken

50

Zorgsaam January 21, 2026

zorg voor elkaar

12

Tanja Bouman December 18, 2025

Opbrengst 1x vogelvoertaart Lieve Ingrid, top dat je mee doet! Zet ‘m op. Harold&Tanja

10

D Kos Kuyck December 14, 2025

10

Nadine Boogaert December 13, 2025

50

Gerard Van Poppel December 1, 2025

Zet em op topper

20

Anonymous November 6, 2025

Zet 'm op! Succes met de voorbereidingen!

20

Greta October 28, 2025

Succes

26

Anonymous October 24, 2025

26

Anouk Spaas October 22, 2025

Super van jou!!! Veel succes 🩷🌸🍀

20

Anonymous October 21, 2025

Succes !!

50

Marjolein Vd Vijver October 20, 2025

Veel succes!

10

Anonymous October 20, 2025

26

Jordi October 20, 2025

Veel succes.

50

Paul Van Koppen October 19, 2025

Heel veel succes, Ingrid! Top dat je dit doet!

5

Anonymous October 19, 2025

Zet ‘m op!

5

Carmen De Ridder October 19, 2025

Heel veel succes!!!

26

Marjo October 19, 2025

Heel veel succes!

10

Sacha Martinet October 19, 2025

Heel veel succes 💪

20

Buurman October 19, 2025

Toppi, je gaat er weer💪

15

Lucia Horak October 19, 2025

Ga ervoor buuf! Ik wens je een hele fijne tijd toe want dat verdien jij altijd! Trots op jou!

26

Jurgen Mortier October 19, 2025

Succes zusje

26

Claudia, Thijs En Manuel October 19, 2025

Succes maar geniet ook van alle voorbereidingen.

50

Marta Van Damme-Pilzys October 19, 2025

Succes Toppertje!

25

Tonny En Riet October 19, 2025

Succesvolle dag

50

Anonymous October 19, 2025

40

Bvo October 19, 2025

Succes !

20

Anonymous October 19, 2025

Succes Ingrid!!

10

Anonymous October 19, 2025

Heel veel succes Ingrid!

10

Martijn October 19, 2025

Succes met deze mooie uitdaging Groeten Martijn, Natalie en de kids

20

Silvia October 19, 2025

Veel succes ! Je kan het...

20

Karin En Patje October 19, 2025

Succes meis x

10

Anonymous October 19, 2025

Zet het hem op topper.

10

Bianca October 19, 2025

Jij kan dit ❤️

20

Esmiralda Kooyinga October 19, 2025

Heel veel succes, jij kan dit

26

Marien October 18, 2025

Ga er voor! Topper ben je💪

25

Renate Van Der Zanden October 18, 2025

Heel veel succes met dit mooie doel! ❤️

25

Anonymous October 18, 2025

Zet m op🍀

16

Tamara Gerres October 18, 2025

Topper! Jij gaat die top halen! 💪🥾

26

Joyce Van Danme October 18, 2025

Nu al super trots op je !!

26

Anonymous October 18, 2025

Heel veel succes met de beklimming. Je bent een kanjer.

50

Eline Zegers October 18, 2025

Succes 🍀 Groetjes Eline & Kevin

26

Ingrid Kools Rotthier October 18, 2025

Show more

My Activity: Wandelen