Imme Schmitz

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

6000.00

Mijn beweegreden

Mijn naam is Imme Schmitz, 26 jaar oud en op 4 juni 2026 ga ik mijn grootste wandeluitdaging ooit aan. Ik ga de Alpe d’Huez twee keer trotseren. Een wandeling van een kleine 30 kilometer met circa 2200 meter hoogteverschil. En dit hoef ik niet alleen te doen. Naast de overige 5498 deelnemers loopt ook mijn beste vriendinnetje Emma mee. En dit doen we niet zomaar. Dit doen we om geld voor kankeronderzoek in te zamelen. Hadden we 10 jaar geleden gedacht dat we dit zouden gaan doen? Zeer zeker niet. Zijn we dankbaar dat we in goede gezondheid en in gezamenlijkheid dit avontuur aan mogen gaan? Zeer zeker wel. 


Het schrijven van dit verhaal vond ik best lastig. Want iedereen heeft een verhaal. En helaas hebben maar weinigen een verhaal waarin kanker niet op enige wijze een rol heeft gespeeld of nog altijd speelt. Of het nu een buurman, vriend, ouder, collega, verre kennis, oma of misschien jouzelf betreft: nagenoeg iedereen is op een manier geconfronteerd met deze vreselijke ziekte. Zo ook ik zelf. Toen ik anderhalf jaar geleden te horen kreeg dat mijn moeder is gediagnostiseerd met chronische lymfatische leukemie, geloofde ik mijn oren niet. Mijn moeder? Mijn moeder, de ijzersterkte, altijd kerngezonde en onuitputtelijke vrouw. Iemand die altijd de hele wereld op haar schouders leek te kunnen dragen (en dat nog altijd lijkt te kunnen). Ziek. Ongeneselijk ziek. Iets chronisch, iets blijvends. Een vorm van kanker die inmiddels middels behandelingen, dankzij talloze onderzoeken, (lang) te onderdrukken valt maar waar niet van valt te genezen. Hoe kan het dat, in de huidige tijd, een tijd waarin alles lijkt te kunnen, zoiets nog bestaat? Een pijnlijke bevestiging van het feit dat het iedereen kan overkomen. De meest gezonde en vitale mensen. Zo zie je maar weer, gezondheid is het meest kostbare goed dat er bestaat. 


We gaan de berg op voor eenieder die vecht tegen deze ziekte, voor iedereen die hieraan een dierbare is verloren en voor de mensen die hun geliefde dag in dag uit zien strijden voor gezondheid. Knok jij op jouw manier mee door een donatie te doen? Daar zou ik je dankbaar voor zijn. Maar veel belangrijker dan dat: al deze mensen zullen je dankbaar zijn dat jij jouw steentje bijdraagt door te knokken voor een toekomst waarin kanker niet meer het einde van een leven hoeft te betekenen. Tijdens deze tocht denk ik in het bijzonder aan jou, mama. Ook aan oma Gonda, waarbij deze ziekte verdrietig genoeg een terugkerend item in haar leven is. Evenals aan opa en aan Natascha, die de strijd tegen deze ziekte helaas tevergeefs hebben gestreden. Ik denk aan jullie tijdens het startsignaal, tijdens de pittige beklimming en wanneer ik naar de (hopelijk heldere) sterrenhemel bovenaan de top kijk. (Aangezien we starten tijdens het tweede startmoment, te weten om 12.00 uur, is de kans namelijk best reëel dat de sterrenhemel al zichtbaar is wanneer we voor de tweede keer de top bereiken…..)


Ik wil iedereen bedanken voor de aandacht tijdens het lezen van bovenstaande, voor een eventuele gedane donatie, voor het mogelijk delen van dit bericht maar bovenal voor het vertrouwen.  

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan 3500 ingevuld

Emails verstuurd

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

Merci beaucoup! 🏔️🚶🏼‍♀️🥐 🥖

Saturday 6th Jun
Dat was het dan, zeiden Emma en ik na de finish tegen elkaar. Maandenlang hebben we hier naar toe geleefd en gewerkt, en nu zit het erop. Een trip die begon met tussenstops in Luxemburg en Dijon, met zonnige weersomstandigheden, (veel) lekker eten en prachtige architectuur. Gevolgd door een bergpas waarbij we direct volschoten bij het zien van de indrukwekkende spandoeken die langs de kant van de weg hingen. Hierna onze intrek in ons piepkleine maar zeer efficiënt ingedeelde appartement in Alpe d’Huez. Hier brachten we het eerste nachtje met z’n tweetjes door, waarop we de volgende ochtend de kerkdienst in een alles behalve doorsnee kerk bijwoonden. Een moment van bezinning, van samenhorigheid en van realisaties. Wij zijn hier, om te doen wat sommigen niet (meer) kunnen. Om bergen te verzetten en te werken aan een doel dat velen malen groter is dan wij kunnen bevatten. Onze supporters, Pim en Stef, arriveerden even later en daarmee was het compleet. Met gezonde spanning en kriebels in onze buik konden we op de koersdag niet wachten om te starten. Helaas was wachten wel degelijk een vereiste, aangezien wij, anders dan 5000 man, niet om 04:30 uur maar pas om 12:00 uur mochten starten. Samen met 498 anderen stonden we paraat, terwijl er live muziek was en ontroerende verhalen werden gedeeld. Het weer was de afgelopen dagen fantastisch geweest en het zonnetje had (ondanks de op papier lage temperaturen) z’n uiterste best gedaan onze huiden te doen verbranden. En met succes. Op de koersdag was dat wel anders. De eerste etappe was de temperatuur zeer aangenaam en waren we zelfs wel blij met de bewolking. Maar tegen het einde van de eerste etappe kwam het met bakken uit de lucht. Of zoals ze het hier zeggen: we werden overspoeld met tranen uit de hemel. Aangezien we de eerste etappe een tijd hadden neergezet waarop we trots mochten zijn (2.37 uur), begonnen we vol goede moed en in de stromende regen aan de tweede etappe. Toen werd het pittig. Waar bij de eerste etappe de bochten vol supporters stonden, muziek werd afgespeeld en we (tot misselijk aan toe) lekkernijen toegestopt kregen, was dit tijdens de tweede etappe wel anders. Het was stil op de berg. In iedere bocht een enkele vrijwilliger en her en der passeerden fietsers ons, welke ons bemoedigend toespraken en vice versa. Die bemoedigende woorden kon eenieder op dat moment heel goed gebruiken. In soppende schoenen, met enorm opgezette vingers en bevende lichamen trotseerden we bocht na bocht. Net wanneer de oppeppende woorden over- en weer op leken te raken, stonden daar onze helden in bocht 7. Pim en Stef, de nagenoeg nog enige supporters die, ondanks weer en wind, wederom klaarstonden om ons een hart onder de riem te steken. Hierna volgden de laatste loodjes, die zoals iedereen altijd schetst, het zwaarst wogen. Desalniettemin gingen we, wederom na 2.37 uur exact, hand in hand al huppelend de finish over. Waarna we al snel naar binnen werden begeleid. Natte kleren gingen uit en warmte dekens, handdoeken en badjassen werden om ons heen geslagen. We werden voor het ‘kampvuur’ (heaters) geparkeerd en bouillon en andere oppeppers werden aangeboden terwijl artsen ons nauwlettend in de gaten hielden. En dan te bedenken dat dit evenement voor de volle 100% op vrijwilligers draait. Van de mensen die de spandoeken ophingen, koffie schonken en de kaarsen aanstaken tot de motorrijders op het parkour en de medische staf die ons opving: en alles er tussenin. Petje af voor al deze mensen die zich keihard inzetten om de Alpe d’HuZes tot dit bijzondere evenement te maken. De waarde van de talloze hoeveelheden vrijwilligers en de massa’s supporters is niet uit te drukken: jullie maken dit evenement tot wat het is. Een evenement waarmee, dankzij ieders inspanning, ruim €25.000.000 is opgehaald. Dit volledige bedrag zal worden geïnvesteerd in onderzoeken naar kanker waar de organisatie van Alpe d’HuZes in gelooft. Geen tussenpartijen of hoge piefen die hier beter van worden: enkel vanuit de goedheid van de mens. 

Maar niet te vergeten: de donateurs en sponsoren. Zonder jullie tenslotte geen geld in het laatje. Dankzij jullie donaties en vertrouwen hebben Emma en ik samen ruim €10.000 mogen inzamelen. Hoewel dit grof gerekend ‘maar’ neerkomt op 0,4% van de totale opbrengst, zijn Emma en ik apetrots. Apetrots op wat we hebben opgebracht en apetrots op onze prestatie. Wij genieten nog even na in de (vandaag wel weer zonnige….) Franse Alpen terwijl we onze suikers met veel plezier weer aanvullen en ons afvragen hoe we onze stinkende koerskleding terug naar Nederland gaan vervoeren. Er rest mij niets anders dan eenieder te bedanken voor jullie bijdrage, de support en het vertrouwen. Want of je nu meeliep, vrijwillig hebt ondersteund, een donatie hebt gedaan en/of ons bemoedigend hebt toegesproken: iedere rol is onmisbaar gebleken in het geheel. Dankzij jullie zijn we weer een klein stapje dichterbij dat ene doel. Waarvoor oneindig veel dank.

DANK DONATEURS - voorproefje in Aussie 🦘

Saturday 14th Feb
G’day vanuit Australië! Twee weken na mijn aanmelding voor de Alpe d’Huzes ben ik namelijk voor een kleine zes weken naar Australië vertrokken. Het land van prachtige natuur en hardlopen om 5 uur ‘s nachts (niet ik, de locals blijkbaar wel). Alsof zes weken solo reizen nog niet genoeg regelwerk is, deed ik er met mijn last-minute inschrijving nog een schepje bovenop. Het schrijven van mijn beweegreden, donateurs werven, potentiële sponsoren benaderen, logo’s aanleveren, accommodatie reserveren, kledij bestellen, teamleider verzoeken om nóg een ‘vakantie’, en dat vlak voor vertrek… Goed, gestresst en wel in het vliegtuig gestapt en nu alweer een aantal weken op weg. 

Vandaag heb ik, in het kader ‘laat die benen maar vast wennen aan wat kilometers’, een wandeling van 20 kilometer gemaakt. Op het merendeel van de vlakken komt het niet overeen met hetgeen ons op 4 juni te wachten staat: minimaal hoogteverschil, deels over het strand, kangaroos op de route, het aantal voorbijgangers was op één hand te tellen en het aantal beschikbare toiletten langs het wandelpad kwam neer op 0. Nu verwacht ik op 4 juni veel omstanders, geen kangaroos en hopelijk voldoende toiletten. Desalniettemin zie ik de wandeling van vandaag als een mooi voorproefje. 

Het onderhouden van contact met het thuisfront is, gezien het tijdverschil, niet erg gemakkelijk. Maar, in aanloop (haha, woordgrapje) naar 4 juni hebben Emma en ik regelmatig contact. Of het nu gaat over het aanleveren van logo’s, discussiëren over de wandeloutfit of de spanningen omtrent het te behalen streefbedrag bespreken: we weten elkaar te vinden. De opluchting was dan ook groot toen we beiden het initiële streefbedrag hadden behaald. Dankzij een overweldigend aantal reacties en donaties hebben we beiden al een mooi bedrag weten op te halen. Samen ruim €7.000.

Maar, zo zeiden we laatst aan de telefoon in koor, we zetten natuurlijk door. Vers gebakken taart verkopen op de kleedjesmarkt en flyers ophangen en rondbrengen: diverse ideeën passeren de revue om ons nieuwe gezamenlijke doel te behalen: samen €10.000. Van ‘genoeg’ hebben opgehaald kan voor een doel als deze tenslotte geen sprake zijn. 

Maar, dat we überhaupt aan dit nieuwe gezamenlijke doel kunnen denken, hebben we aan jullie te danken. De hoeveelheid mooie woorden en lieve reacties - van naasten, bekenden en onbekenden - was overweldigend. Eenieder in persoon bedanken is dan ook niet haalbaar. Zodoende wil ik dat graag doen door deze persoonlijke update vanuit Australië te delen. (En daarbij verwacht ik moeders met deze blog ook een plezier te doen, aangezien ik - tot haar grote frustratie - geen Polarsteps bijhoud)

Dus bij deze: DANK JULLIE! Bedankt voor de donaties, groot en klein. Bedankt voor het delen en bedankt voor de mooie woorden. Mocht je nog overwegen je bij onze donateurs aan te sluiten, weet dan dat het ongelofelijk wordt gewaardeerd als je ons wil helpen ons nieuwe gezamenlijke doel te behalen. 

Tenslotte een note to self: wandelschoenen moeten worden aangeschaft. Mijn New Balance sneakers volstaan eigenlijk niet voor 20 kilometer, vertellen mijn blaren me. Laat staan dat ze de tocht op 4 juni zullen doorstaan.

Thank you to my supporters

48

Anonymous June 4, 2026

10

Marja Wellenberg June 4, 2026

Wat stoer en fantastisch dat je meedoet aan deze mooie actie. Ik hoop dat je een heel mooi bedrag bij elkaar haalt Hierbij een kleine bijdrage..... heel veel succes x

28

Jochem Hubregtse PGA June 4, 2026

Lieve Imme, Avonturier met het hart op de juiste plek. Mooi dat je tot het gaatje gaat voor een doel groter dan jezelf! Trots op jou en Emma, Proost 😉 Xoxo jochem Op naar meer inzicht en

5

Anonymous June 4, 2026

Succes vandaag!

106

Lars Van Ginhoven June 3, 2026

Waanzinnig ! Zet hem op

15

Anonymous June 3, 2026

15

Ben Maasdam June 3, 2026

Mooi werk, Imme! Mooi ook dat je het op deze wijze onder de aandacht brengt. Succes verder! Groetjes, Ben (doorgaans afwezig badmintonmaatje;-).

10

Anonymous June 3, 2026

Heel veel succes morgen!

10

Van Houttum June 3, 2026

Veel succes Imme, zet hem op! Groetjes van Gineke

26

Menno Albers June 3, 2026

10

Aleck June 3, 2026

Mooie aktie! Succes ermee!

20

Anonymous June 3, 2026

Succes

26

Inger Denekamp June 3, 2026

Mooi dat je dit doet Imme! Ook ik weet wat het is om kanker te hebben. Gelukkig ben ik al 10 jaar schoon! Heel veel succes morgen!

26

Evelyn Spliethof June 3, 2026

Heel veel succes!! Maak er een mooie waardevolle herinnering van☺️

50

Anonymous June 3, 2026

Heel goed dat je dit doet! Succes morgen!

10

Anonymous June 2, 2026

Succes!!

26

Pepijn Hubregtse May 31, 2026

Zet hem op schat eerst je linker voet en dan je rechter elke keer opnieuw 😂xxxgr Pepijn

66

Trix Hubregtse May 31, 2026

Lieve Imme , wat een bedrag en mijlpaal ga jij binnenhalen …bij deze draag ik ook wat bij aan je dappere poging , en heb je je streefbedrag bereik! Nu nog effe lopen 🤭💪🏻 succes en stap voor stap❤️

15

Carlina May 30, 2026

Ik heb mega veel respect voor je! Zo’n mooi doel… je gaat het rocken!

15

Anonymous May 30, 2026

10

Jeroen De Boer May 29, 2026

Heel veel succes topper!

26

Anonymous May 29, 2026

Succes !

26

Anonymous May 29, 2026

Ik vind het fantastisch wat je doet. Heel veel succes ❤️

10

Simone Bruggeman May 29, 2026

Zet hem op!

26

Anonymous May 29, 2026

Zo knap dat je dit doet 💪🏽 succes en dat je je doelen mag behalen!

26

Anonymous May 29, 2026

Go Imme!

10

Anonymous May 29, 2026

Succes Imme! Liefs, Margo.

26

Anonymous May 28, 2026

Wat mooi dat je dit doet Imme. Heel veel succes, sterkte, maar ook plezier en mooie inzichten tijdens het wandelen gewenst! Ik loop in gedachten met je mee. (En wie weet ooit nog eens in het echt)

26

Anonymous May 28, 2026

Zet hem op, ik zal aan jullie denken en al mijn kracht en energie naar jullie sturen!

26

Anne-Fleur May 28, 2026

Goed bezig Imme!! Heel veel succes😘

5

Edinne Van Noort May 28, 2026

Wat ontzettend goed dat je dit doet! Ik vind het echt knap hoe mooi je je verhaal onder woorden hebt gebracht. Ik wens je heel veel succes en een dikke knuffel aan jou en je moeder! Ik hoor graag hoe het was als ik je daarna weer op kantoor zie

10

Anonymous May 28, 2026

Heel veel succes!!!

75

Sara Hasselman May 28, 2026

Wat mooi dat je dit doet! Succes

10

Gerben Fredriks May 26, 2026

Kan niet anders dan trots zijn!

66

Anonymous May 23, 2026

You go gir! ;-)

106

Hans Huberts May 23, 2026

Vanuit Cafe Persee B.v Brink Deventer

66

Anonymous May 21, 2026

Succes Imme!

50

Destin Van Es May 15, 2026

De andere 50 als je het hebt gehaald

50

Tim Duchatteau May 15, 2026

30

Anonymous May 15, 2026

Toy toy toy en beterschap voor moeders xx

50

Owen Van Opstal May 6, 2026

Imme en Emma succes

50

Esmee Nieuwendijk May 5, 2026

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

98

Anonymous May 3, 2026

10

Maurice Vliegen April 30, 2026

20

Anonymous April 27, 2026

Stoere meiden!

5

Tom Van Den Berg April 27, 2026

15

Mirjam Papendrecht April 27, 2026

5

Anonymous April 27, 2026

Veel suc6 loop ze!

5

Anonymous April 27, 2026

5

Marjolein Roerdink April 27, 2026

Succes

10

Mees & Melanie Hulsebos April 27, 2026

Voor het water voor onze Abby 🫶🏼

15

Melanie & Mees Hulsebos April 27, 2026

10

Richard Stam April 27, 2026

Succes !

5

Joost Van Den Berg April 27, 2026

1

Anonymous April 27, 2026

4

Anonymous April 27, 2026

25

Elske Goverde April 27, 2026

Suc6!

66

Merel De Jonge April 24, 2026

Lieve Imme, zo bijzonder dat je dit gaat doen. Ik ben super trots op je jij gaat dit rocken! ❤️

26

Arienne Van Gorp April 17, 2026

Geweldig dat je dit gaat doen topper!

50

Anonymous April 12, 2026

10

Anonymous March 26, 2026

Succes. Mooie actie

15

Jiska Van Berkum-Strijker March 20, 2026

Succes! Mooi dag je dit doet.

10

Mathijs Camphuis February 17, 2026

Succes Imme! Zet hem op💪🏻

15

Willem February 14, 2026

Heel veel succes!!!!

10

Evi Bos February 14, 2026

Heel veel succes Imme!

10

Marjolein Slagter February 14, 2026

Zet hem op Imme!

10

Kendra V February 14, 2026

Toppers❤️

26

Thom February 12, 2026

Heel veel succes gewenst!

250

Anonymous February 9, 2026

Succes!!

50

Joran February 5, 2026

Heel veel succes!! 🍀🍀

26

Bobbie February 1, 2026

Goed bezig, heel veel succes!! 💪

250

Anonymous January 29, 2026

20

Anonymous January 25, 2026

20

Anonymous January 25, 2026

250

Maaike (Beauty & Browbar) January 24, 2026

Lieve Imme, super mooi en stoer dat je dit gaat doen! Uiteraard met strakke wenkies en mooie wimpers ;-) Maar het belangrijkste natuurlijk; dit mooie doel steunen! We wensen je alvast heel veel succes samen met Emma, you got this! Liefs Maaike

50

Jan-Willem Noor January 23, 2026

Wat goed dat je dit doet, Imme. Succes!

26

Anonymous January 23, 2026

26

Thomas En Jikke January 23, 2026

26

Anonymous January 22, 2026

26

Anonymous January 22, 2026

Top dat je dit doet! Succes! 🍀

60

Esmee Nieuwendijk January 22, 2026

Heel veel succes lieve Immie ❤️❤️❤️

25

Geke January 21, 2026

Heel veel succes!

25

Anonymous January 21, 2026

🙏🏽

50

Bindert January 21, 2026

Ben trots op jou famke.

20

Anonymous January 21, 2026

❤️❤️

26

Anonymous January 21, 2026

Heel veel succes Imme!

26

Anonymous January 21, 2026

55

Wisse & Merith January 20, 2026

Wauw, wat trots ben ik Imm ! Dat jij dit zou gaan doen is voor ook een verrassing ! ;) Imme en Emma, maak ze niet te gek daar onderweg ! Ik wil jullie super veel succes en sterkte wensen op deze bijzondere uitdagende waardevolle reis. Bijdeze een bijdrage Imm, een paar centen maar niet vergeten nog meer liefs erbij

26

Anonymous January 20, 2026

Hallo Imme, Als je net zo goed kunt lopen als schrijven, ga je deze uitdaging zeker halen! Mooi dat jij en Emma dit doen; heel veel succes! Een voormalig koorgenootje van jouw lieve moeder

25

Anonymous January 20, 2026

Fantastisch dat je dit gaat doen Imme. Heel veel succes!

20

Anoniem January 20, 2026

Lieve Imme en Emma, wat een mooi initiatief van jullie. En wat een hartverwarmende ondersteuning aan Lisenka en al die mensen die met kanker te dealen hebben.

26

Anonymous January 20, 2026

Hartstikke goed dat je dit doet!!

26

Anonymous January 20, 2026

26

Anonymous January 20, 2026

20

Anonymous January 20, 2026

Kanjer! Veel succes!

26

Anonymous January 20, 2026

Wat een goed plan !

15

Anonymous January 20, 2026

Heel veel succes Imme💪🌺🌺

106

Anonymous January 20, 2026

Heel veel succes! En wat een prachtig en krachtig verhaal. Ben een ex-collega van jouw lieve, sterke moeder

26

Sanne En Glenn January 20, 2026

Succes dame en prachtig omschreven!

30

Netty & Martin January 20, 2026

Veel succes!

26

Antoinette Bonhof January 20, 2026

Je bent een kanjer Imre!! Zet m op!

50

Anonymous January 20, 2026

Super initiatief

25

Anita Van Der Wal January 20, 2026

Natuurlijk draag ik ook een klein kiezelsteentje bij voor jou. Net als ik ook aan anderen bijdraag. Je beschrijving over je moeder, mijn oud-collega, herken ik volledig. Ook je beschrijving over dat iedere deelnemer zijn verhaal heeft, volledig herkenbaar. Lieve Imme en Emma, heel veel suk6, sterkte voor en met de emotie én ook heel veel plezier en saamhorigheid met de andere lopers en supprters🧡 Lieve

26

Anonymous January 20, 2026

Heel veel succes met het beklimmen van de Alpe d'HuZes. Dit ga je doen en redden! Want opgeven is geen optie! Ook het kankeronderzoek en andere projecten in relatie tot de ziekte kanker mogen niet stoppen. Jij kunt dit en doet dit vast met de zelfde kracht en nzet als je moeder heeft. 💪

106

Joke January 20, 2026

Wat een uitdaging!

50

Wouter & Elly January 20, 2026

Zet hem op! Topper! Wij zijn nu al trots op je❤️

99

Mozie Anoniem January 20, 2026

Succes Imme

50

Wiebe Schmitz January 20, 2026

25

Anonymous January 20, 2026

Hartstikke goed Imme! Veel succes!

26

Anonymous January 20, 2026

Super dat je dit doet. Je moeder is apetrots. Zet hem op.

10

Anonymous January 20, 2026

Wat dapper van je, je bent een doorzetter.

30

Ingrid January 20, 2026

Mooi, Imme, dat je dit doet!

130

Trea Ten Kate January 20, 2026

Ik kreeg kippenvel van wat je schreef over je doel en waarom je dit doel koos. Geweldig! Ik wens je veel succes en vooral een fantastische mooie tocht! Met € 130 heb ik het bedrag afgerond naar € 2.000. Die laatste 500 (en meer) ga je ook wel halen. Liefs, Trea (collega van je moeder)

300

Lisenka & Reinder January 20, 2026

Je bent een ongelofelijke lieverd! En een stoere lieverd natuurlijk. Dat zijn heeeeel veel hoogtemeters! Ik voel me gesteund door je🥰, en ik draag graag een financieel steuntje bij, ook namens Reinder. Uit ervaring weet ik dat verbeterde behandelmethoden minder impactvol zijn dan eerder het geval was. Daar was veel onderzoek voor nodig. In de toekomst mede mogelijk gemaakt door Emma en jou!

250

Anonymous January 19, 2026

10

Tomas W January 19, 2026

Succes!

106

Anonymous January 18, 2026

Lieve Imme. Wat fijn dat jij en Emma deze klim/wandeltocht (Alpe d' huez ondernemen voor KWF onderzoeken.

26

Anonymous January 18, 2026

Fantastisch lieve Imme dat je deze uitdaging aan gaat. Wat heb jij je drive om dit te doen prachtig opgeschreven 😘. Heel veel succes

20

Nadine January 18, 2026

Zo trots op jou! Je bent een topper ♥️

8

Riet En Chris Slager January 17, 2026

Wat goed! Veel succes! Duim omhoog👍

29

Kevin Wouters January 17, 2026

Zet hem op!!! Greetings Broer Kevin

100

Joren Krouzil January 16, 2026

Trots op jou. You can do this 💪💪

26

Maaike Van Der Erve January 16, 2026

Succes mop!! Super dat je dit doet!

10

Lynn January 16, 2026

Succes meisie! Je kan het!

15

Dinja Bruggeman January 16, 2026

Wauw Imme, wat een doel! Veel succes en ik duim voor je!

15

Anonymous January 16, 2026

Succes!

25

Jannet Slager January 16, 2026

Heel veel succes

30

Anonymous January 16, 2026

€1 / km :)

29

Anonymous January 16, 2026

Eén euro per kilometer, succes!

25

Marjan Duivenvoorde January 16, 2026

Goed voornemen Imme! Succes!

75

Anonymous January 16, 2026

50

Renee Duivenvoorde January 16, 2026

Heel veel succes lieverd! Je kan het❤️

26

Iris January 16, 2026

20

Isabel Dissevelt January 16, 2026

Je bent een kanjer Imme! Zet ‘m op!

26

Anonymous January 16, 2026

15

Loreen January 16, 2026

Zo trots op jou schat!

5

Anonymous January 16, 2026

106

Sophie Gramsma January 16, 2026

Ongelofelijk trots op jullie! ❤️

50

Jetske Nijman January 16, 2026

Wauw Imme 💪🏼 Veel succes!

100

Manon Raatjes January 16, 2026

Topper ben je!

10

Evelyn Van Leussen January 16, 2026

Succes alvast Imme!

106

Robbin Heijstek January 16, 2026

Ik ben trots op je, woorden schieten te kort❤️ Heel veel succes alvast dames, geweldig van jullie!

10

Sophie January 16, 2026

10

Wietske Venema January 16, 2026

Lieve Imme, wat een ontroerend verhaal, ik doe ook een kleine duit in de zak! Heel veel succes voor jullie samen, veel liefs van Wietske ( moeder Maartje)

10

Joep January 16, 2026

20

Thomas January 16, 2026

Heel goed van je en heel veel succes toegewenst Imme!

26

Maartje Van Den Beld January 16, 2026

Nu al bijzonder trots op jou

26

Corrie Nieuwendijk January 16, 2026

26

Esmee Hoekman January 16, 2026

Succes lieve Imme!!

5

Sam Niehaus January 16, 2026

26

Esmée Van 't Goor-Boon January 16, 2026

Voor je ontzettend goeie doel!

26

Sanne & Simon January 16, 2026

Topper!

26

Nina Hartman January 16, 2026

Heel mooi dat je dit doet. Succes ❤️

26

Deborah January 16, 2026

20

Jeroen Achtereekte January 16, 2026

Zet 'm op buuf!

Show more

My Activity: Wandelen