Heidi Kistemaker

Alpe d'HuZus 2026

AMOUNT RAISED

2188.00

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes?

Meer hoop, meer tijd en meer leven!
Samen werken aan een betere wereld, zonder kanker!

Daar ga ik voor! Daarom zet ik mij volgend jaar in bij de Alpe d’HuZes!

Met natuurlijk mijn lieve moeder in gedachten, die ik sinds 2013 moet missen.


Woensdag 3 juni 2026 zal ik de Alpe d’Huez beklimmen om geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Daarnaast zal ik mij tijdens de koersweek meerdere dagen inzetten als vrijwilliger.


De Alpe d’HuZes is een evenement waarover ik al meerdere jaren heb nagedacht om mee te doen.

Voor de koersdag zelf zaten ‘helaas’ de aanmeldingen al vol, echter heb ik besloten om me alsnog op een andere manier in te zetten voor dit mooie sportevenement.

Gelukkig is er een mooi alternatief, namelijk het ‘zusje’, de Alpe d’HuZus, zo krijg ik alsnog de kans om de berg te beklimmen.

Daarnaast loopt mijn schoonmoeder wel mee tijdens de koersdag, hoe mooi en bijzonder is het om dit tijdens de gehele koersweek samen (met ook mijn schoonbroertje en nog anderen) mee te kunnen maken!


Het gemis van mijn moeder is erg groot, nog steeds! Maar graag wil ik haar kracht en levenslust voortzetten. Het voelt nu als een goed moment om mij hiervoor in te zetten, voor mama maar ook voor iedereen die met het oneerlijke gevecht tegen kanker te maken heeft (gehad).

Want helaas zijn er nog steeds veel bekenden die met deze ziekte te maken hebben of die de strijd ook hebben verloren.

Het doet pijn om iemand zoveel te zien lijden, om dit in de toekomst ook voor anderen te voorkomen wil ik me graag inzetten. Hopelijk kunnen we kanker ooit de wereld uit helpen.


Help jij mee? Elke euro telt!


Voor Mama, voor het leven!

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

My Updates

N70 Nijmegen - 23 mei - de laatste goede training voor de alpe d'HuZes

Wednesday 27th May

Achterhoeknieuws Berkelland - Artikel

Wednesday 27th May
Ik sta in de krant! Een mooi artikel over Berkellanders die de Alpe d'HuZes gaan beklimmen.

Zie hiervoor ook de online link: Berkellanders beklimmen Alpe d’HuZes: “Opgeven is geen optie” -

3 Juni heb ik samen met een leuke groep mensen de kanjerkei wandeling georganiseerd

Wednesday 27th May
Hierbij hebben we in totaal €2712,86 opgehaald.
Een geweldig mooi bedrag!

Mede mogelijk door SC Meddo

In samenwerking met team SGM - hier is het bedrag op gestort.

Link naar het artikel in het achterhoeknieuws :
 Een sportieve uitdaging voor een goed doel | Sport - achterhoeknieuwswinterswijk.nl

Thank you to my supporters

20

Brianne Siegerink June 5, 2026

Je bent een topper! 💪🏻 Trots op jou! 🫶🏻😘

5

Anonymous June 3, 2026

Succes Heidi, mooi dat je dit doet ter nagedachtenis van je moeder.

15

Erica June 3, 2026

Je bent een topper 💪

25

Ria Overbeek June 2, 2026

Nogmaals Heidi, heel veel succes!!!

10

Thomas Kranenberg June 2, 2026

Succes Heidi! 💪🏻

26

Anonymous June 2, 2026

Succes Heidi!!

10

Bram En Wencke Te Molder June 2, 2026

Succes Heidi, topper! Zet hem op, wat goed dat je dit doet! 🍀😘

15

Samantha Meijerink June 2, 2026

Zet hem op Heidi!

5

Anonymous June 2, 2026

26

Anonymous June 2, 2026

Lieve Heidi ,heeeeeel veel succes morgen en de volgende dagen ,je kunt het !!Top dat je het doet!

5

Annemarie Snuverink June 2, 2026

Succes

10

Anonymous June 2, 2026

Succes topper!!

10

Anonymous June 2, 2026

5

Anonymous June 2, 2026

Succes ❤️🍀

10

Marissa June 2, 2026

Heel veel succes! Liefs van ons

5

Anonymous June 2, 2026

Heel veel succes Heidi, super mooi dat je dit doet!

49

Anonymous June 2, 2026

Ik weet niet meer of ik wel of niet had gedoneerd, dus ik doe het nu gewoon! Heel veel succes morgen, je bent een absolute topper 😘 Oh en 49 is omdat je dan weer een rond getal hebt. Dat kan ik beter aan 😂

60

Anonymous June 2, 2026

Heel Succes Heidi!! Zet m op!!! En vooral heel veel plezier samen. Groetjes van de buurtjes.

26

Henk En Ans Lappenschaar June 2, 2026

Succes Heidi.

26

Boudewijn Krabben Krabben June 2, 2026

Succes topper!!

66

Emiel Kistemaker June 2, 2026

Succes Zusje!

10

Lisanne Lammertink June 2, 2026

Zet hem op en geniet!!

25

Familie Oonk June 1, 2026

Succes en toi toi toi

50

Anonymous May 29, 2026

10

Anonymous May 29, 2026

Succes Heidi.

26

Patrick Hulshof May 29, 2026

Succes topper!

40

Ellen Caspers May 29, 2026

Zet hem op topper! 💫

50

Anonymous May 29, 2026

10

Lisanne Prinsen May 29, 2026

Heel veel succes Heidi! Mooi dat je dit doet!

20

Anonymous May 29, 2026

Sucses Heidi

26

Annelou May 29, 2026

Zet hem op, topper!!

50

Peter Eppink May 29, 2026

15

Anjo May 29, 2026

Hey Heidi Super veel succes! GO GIRL🥰💪♥️

26

Ellen Grijsen May 29, 2026

Heel veel succes🍀🍀

10

Gina Remco Youri En Mitch May 29, 2026

Ook jou sponseren we. Heel veel succes en sterkte want deze klim heeft een lading. Je moeder zou trots op je zijn.

50

Timo May 28, 2026

Succes!

26

Dinand & Alie May 28, 2026

Heidi, we wensen je (jullie) succes en vinden het geweldig dat je dit doet.

8

Donatie Box Prinsen Haarlo May 28, 2026

26

Robine Te Kolstee - Dibbelink May 27, 2026

Succes Heidi. Heel goed van je!

50

Bart & Henrieke May 26, 2026

Heel veel succes, Heidi! Topper!!

26

Rikie May 20, 2026

Hallo Heidi. Heb deze link van Wilma gekregen. Ik heb het artikel in "Nieuws uit Berkelland" gelezen. Ik wens je succes en sterkte met alles. Groetjes Rikie.

25

Anonymous May 18, 2026

Hoi Heidi,wat super dat jij de berg gaat beklimmen. Heel veel succes en wij denken aan jullie

100

Anonymous May 17, 2026

Heidi super dat je dit gaat doen 💪🏻 wij zijn super trots op jouw 😘😘

25

Martijn Ten Barge May 14, 2026

50

Anonymous May 13, 2026

Succes Heidi. We denken aan je.

50

Anonymous May 12, 2026

Succes Heidi!

12

Heidi May 10, 2026

Kaarsen

20

Sven & Lynn Meerdink April 23, 2026

Heel veel succes Heidi!

20

Johan & Hettie March 15, 2026

Succes met de voorbereidingen!

20

Jolien Garstenveld March 15, 2026

5

Anouk Klanderman March 15, 2026

Succes topper!

25

Bianca Renschers March 11, 2026

25

Vincent Bomers March 9, 2026

Mooi dat je dit doet. Heel veel succes.

20

Ingrid Toebes March 8, 2026

25

Johnny Lankheet March 8, 2026

Topper! 💪💪

35

Marieke Warnshuis January 11, 2026

Succes Heidi, Dat gaat jou lukken💪💪

14

Jaime Lebbink December 23, 2025

20

Femke December 6, 2025

20

Anonymous December 2, 2025

Goed bezig Heidi! Succes! Je moeder zou trots op je zijn en is in gedachten bij je.

26

Anonymous November 30, 2025

Zet 'em op Heidi!

25

Ria November 29, 2025

Wat mooi en stoer dat je dit gaat doen. Heel veel succes Heidi, Gerry zou enorm trots op jou zijn

35

Harm Bruil November 28, 2025

Zet hem op heidi!💪

25

Matthijs Staal November 28, 2025

25

Anjo Burgering November 28, 2025

20

Dewi Heideman November 28, 2025

Heel veel succes Heidi!!

20

Sanne & Jorrit November 28, 2025

Veel succes en super goed dat je dit doet! 💕

20

Erna Hietbrink November 28, 2025

Wat mooi dat je dat doet ❤️✨

26

Karin November 27, 2025

Topper ,je kunt dit.

20

Lisette November 27, 2025

5

Gerrie November 27, 2025

Zo,n bijzonder goed evenement Leo heeft hem 5 keer gefietst , ik ben er ook geweest heel fijn om er te zijn geweest ❤️

25

Femke November 27, 2025

Erg knap dat je je inzet hiervoor! Succes met vooral je moeder in gedachten!

26

Ineke List November 27, 2025

Succes met de actie en de wandeling! Mooi dat je het doet ter nagedachtenis aan je moeder!

10

Anonymous November 27, 2025

25

Nora Overbekking November 27, 2025

Knap van je Heidi. Heel veel succes!

10

Anita November 27, 2025

Veel ducces

10

Anonymous November 27, 2025

Heel veel succes Heidi!

5

Jaime Lebbink November 27, 2025

Heel veel succes mooi dat je dit doet voor je moeder

20

Lisanne Sieverink November 27, 2025

Wat goed dat je dit doet! Heel veel succes Heidi!

50

Anonymous November 27, 2025

Suc6 Heidi !

10

Demi Scholten November 27, 2025

Mooi en liefdevol dat je hieraan bijdrage levert Heidi! Heel veel succes!

20

Tirza Stemerdink November 27, 2025

Wat goed dat je dit doet Heidi! Wij wensen je veel succes✨

20

Mariska Ebbekink November 27, 2025

Super goed bezig. Jouw lieve mama is ook nog vaak in mijn gedachten. Natuurlijk steun ik jou!!

10

Anja Lensink November 27, 2025

Heel veel succes!

26

Martien En Annet Te Molder November 26, 2025

10

Nienke November 26, 2025

Lieve Heidi, wat een prachtig initiatief! Je moeder zal trots op je zijn 💛 Heel veel succes gewenst 🍀

25

Marlou Leusink November 26, 2025

Succes, super mooi dat je mee doet met deze actie 🩷🍀

20

Anonymous November 26, 2025

Heidi wat een goed initiatief!! Heel knap! Heel veel succes hiermee volgend jaar! Groetjes Tim en Lia

25

Job En Kim Grijsen- Te Molder November 26, 2025

Topper, wat mooi dat je dit gaat doen! Heel veel succes gewenst Heidi!

50

Jolien November 26, 2025

Toppertje ❤️

50

Maaike En Niels Sijp November 1, 2025

Super tof dat je dit doet. Succes lief (schoon) zusje

Show more

My Activity: Wandelen