Gerda Zorg

Alpe d'HuZes 2026 Vrijwilliger

AMOUNT RAISED

0

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

Ik doe mee aan Alpe d’HuZes omdat ik geloof dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin door onderzoek de behandeling tegen kanker verbeterd wordt, en genezing vaker voorkomt.


My Updates

5637 euro

Saturday 23rd May
De 5637 eiro die jullie gedoneerd hebben mag ik verdelen onder 3 bekenden. Dat ga ik ook doen.
Deze 3:
Big Challenge
Team Rijnwoud
Jan Slettenhaar 

Ik kan niet meedoen

Saturday 23rd May
Hallo allen,
Door een netvliesloslating ben ik met spoed geopereerd.
Daardoor mag ik niet op grote hoogte lopen en moet me helaas afmelden.
Hartelijk dank voor alle gulle do atie, en wie weet doe ik volgend jaar weer een beroep op jullie!!

3 weken

Thursday 14th May
Nu nog 3 weken voor we gaan. De berg kun je hier niet echt oefenen, maar ik heb wel lekker veel gelopen. Ik heb goede hoop het te halen.
De kleding is opgehaald in Papendal. Daar weer mooie verhalen gehoord van mensen die lijfelijk ervaren hebben wat nieuwe onderzoeken met hen hebben gedaan. Dat motiveerde me. Weer het alpe'd Huzes lied gehoord van Maarten Peters. Bijzonder. 


Grebbeberg

Monday 2nd Mar
Afgelopen zaterdag me un Rhenen laten afzetten en alle trappen genomen, en toen naar huis gelopen. 
Toch zo 4 uur gelopen, al is het geen 4 uur berg op. 🚶‍♀️

Alpe d'Huzes dag.

Sunday 1st Feb
Vandaag ben ik met team Rijwoud naar de Alpe d'huzes dag in Nijkerk geweest.
Veel mensen, ook mensen die hun zelfgemaakte spullen verkochten, winkel, workshop voor dummy's, zang van Maarten, toespraak van iemand die nieuws schrijft over alle onderzoeken die door jullie donaties betaald worden.
Een mooie dag met veel indrukken.

Bijna oud, 30 december

Tuesday 30th Dec
Vandaag is het 30 december en aan donaties is er al meer dan 2000 euro binnen, geweldig. Er wordt zo negatief over de SM gedaan, maar wat een kracht heeft het ook. Zoveel mensen die doneren door een berichtje op FB te lezen en in de nieuwsbrief van de kerk in Overberg. Ik hoopte een beginnetje te maken, maar er is al zoveel binnen. Mensen, jullie zijn geweldig, iedere gedoneerde euro gaan naar onderzoek, wees daarvan overtuigd!! DANK.

Dag 1, inschrijven

Saturday 20th Dec
De inschrijving is gelukt!
De 1e inschrijving was al vol voordat ik eraan begon, dus helemaal uit mijn hoofd gezet. En toen hoorde ik van mijn vriendinnen over de 500 mensen die in de middag mee kunnen doen.  Dus ik vandaag proberen, stiekem hoopte ik dat het vol zou zitten. Maar nee hoor, dus zo moet het wezen.
Via facebook heb ik al veel donaties binnen, heerlijk, want daar zat ik wat tegenaan te hikken.

My Activity: Wandelen