Alpenkanjers 2

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

18578.44

Amount raised by members

18503.44

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

26

Nadine

Zet hem op!

50

Charles Kuurstra

Trots op jou Mathieu (klasbak)

50

Angeliki Kuurstra

66

Anonymous

66

Anonymous

26

Mevrouw V D Wal

Donatie van mevrouw v d Wal. Wat een lief mens is het toch!!!!(stefan)

26

Lien De Groot-Kok

Je bent een kei, ik hoorde het van je tante in de Vier Gravinnen

43

Angela Maes

Wat super dat je gewoon weer zo'n bedrag binnenhaalt. Ik vind jou echt een topper en een voorbeeld!

26

Jo-Ann

Succes topper!

66

Inge Dijkstra

Bescheiden, sportief en altijd betrouwbaar als ‘stille’ kracht op de achtergrond. Jij staat er altijd. De Alp op, ontbijtrun. Ik heb zeer veel respect voor je sportieve prestaties maar vooral dat je op jou altijd kan rekenen!

66

Inge Dijkstra

Wat jij al die jaren en specifiek dit jaar bij de Rabobank voor elkaar hebt gekregen is fantastisch. Ik zie wat het je doet en zie wat het je soms kost. Opgeven is geen optie! Zo trots op jou en ook op hoe je anderen hierin meeneemt.

26

Gerard Van Buuren

Succes (en sterkte) Mathieu.

26

Anonymous

Bewonderenswaardig zo goed bezig voor het goede doel .

25

Joke

26

Anonymous

26

Sjaak Scheffe

Succes en sterkte

10

Anonymous

Héél véél succes Stephan!! Je doet het toch maar weer🍀💪

10

Cok Versloot

15

Huub Van Der Zee

Go for it. Respect

40

Sjoerd Goedhart

40

Sjoerd Goedhart

250

Jakob & Ingebrit

Zet hem.op, mooi dat je dit doet!

66

Marielle De Jong

Vandaag is weer dè dag; zet hem op kanjer!! ❤️

26

Anonymous

Hey vriend, net op tijd nog gedoneerd! Trots op jou en hoop dat je volle bak geniet!

26

Henkjan Jansen

Goed bezig!!💪🏻

15

Loïs Bassa

Succes!!!🫶🏻

50

Elly De Jong

Je bent een kanjer. Veel succes morgen.

10

Sander Bunnik

Succes

5

Anonymous

102

Tiny Bavelgem

Succes Alex.

102

Fam. Van Bavelgem - Thijs

Zet hem op kerel! Doe je best, je kunt het!!💪🏻

26

Willem Boddendijk

Wat fantastisch dat jullie er weer zijn. Ik ben zo trots op jullie allemaal, ik wou dat ik weet bij was.

26

Willem Boddendijk

Woorden schieten tekort Mathieu, jij bent Ad6 voor mij. Geniet er van en inspireer zoals je dat als geen ander kan! Ik was er graag bij geweest. Ik heb veel kanjers gesponsord, ik verdeel het een beetje.

5

Ilse Jansen

Zet hem op Alex!!!!!

26

Machteld Wijngaarden

10

C Giessen

Goed bezig Alex, sterkte morgen

206

Anonymous

Laatste zetje! Zet hem op Lex, die 5000 komt er wel.

26

Julien Leven

Mathieu! Hopelijk ben je al een week aan het genieten met onze vriend Polderman. Supergaaf wat jij voor mekaar hebt gekregen binnen de Rabobank voor dit prachtige evenement. Diep respect!

50

Anonymous

Succes Stefan!

50

Magda

Zet m op Stefan!

5

Sangster

Succes

26

Geert Trihalis

Zet 'm op!

26

Anonymous

Stefano heel veel succes en sterkte. Ik steun je van harte met dit goede doel Ria Wammes

20

Anonymous

20

Anonymous

Succes

66

Henny Kool

Suc6 Mathieu!

42

Marleen Jansen

20

Anonymous

Zo mooi om te zien dat jij je continu inzet om die vervelende ziekte te bestrijden. Veel succes en zet hem op om op om die berg weer op te gaan.

26

Anonymous

We bewonderen je!

26

Anonymous

Succes! Lieve groet

50

Mariette

Lieve Alpenkanjers Team 2, Wat goed en mooi dat jullie je (weer) inzetten voor dit o zo belangrijke doel. Naast alle inzet: Geniet van weer een mooie en bijzondere week met elkaar en heel veel liefs! X!

100

Wiljan

💪

20

Anonymous

🚵‍♂️

20

Anonymous

🚵‍♂️

20

Stefan Van Zetten

Succes ouders van Stefana

136

Marianne

Vol bewondering en respect geven we je een extra duwtje naar boven. 🏔️🚴‍♂️ Heel veel succes!👍

25

Anonymous

26

Jan En Tineke Hento

Veel succes

100

Jouke Bouius

Succes Alex

50

Flilting

Succes dushi pushi🩷

100

Sanja Giesen

♥️👏🏽♥️

10

Janet Van Opperhex

Peddel toe de meddel! Go in seent 👍 Je kunt het!

100

Yvonne Van Den Berg

Heel veel succes Stefan

50

Jeroen Verberk

Uit diep respect voor wat jij privé lichamelijk mee maakt, wat jij organisatorisch allemaal doet ter bestrijding van de ziekte kanker, wat jij voor Annemiek betekent en omdat jij een topgozer bent

26

Anonymous

Succes

10

Sabine Van Toorn

Zet ‘m op hè!💪🏻

100

Anonymous

Succes!

26

Noot En El Bouman

Veel succes op de Nederlandse berg💪

35

Caroline Kolff

Veel succes gewenst Stefan! Mooie actie die je met ons deelt.

26

Anonymous

Veel succes Stefan!

15

Bert Stronks

Zwemmaatje, heel veel succes 🍀

26

Wilma En Paul

Go for it

26

Henno

26

Anonymous

Zet hem 4 juni op.

15

Mariëlle Van Verseveld

Mooi dat je dit doet Stefan! Heel veel succes, zet hem op!

66

Henny Kerkhof

Heel veel succes Stefan

80

Anonymous

25

Albert En Bep Formijn

Hoi Bram, Veel succes met dit prachtige initiatief. Je kunt het. Je bent een topper. Groetjes, Albert en Bep

550

Spar John De Haas

Heel veel succes!!!! Je bent een kanjer!

36

Kaarsen

Kaarsen

15

Sjoerd Tiecken

5

Anonymous

15

Diana

Ga het beleven, geniet van elk moment en voel wat andere daar ook hebben gevoeld. Het is en blijft een ervaring die je nooit vergeet.

10

Alieke Bel

Mooi Bram! Prachtig initiatief.

250

Move Academy

Succes maat

10

Mark Keultjes

Zet ‘m op!!

26

Els

Geen appelflappen wel een donatie! Mooi dat jij er voor gaat!

10

Yvonne

Super initiatief! Heel knap! Heel veel succes!

50

Anonymous

Bram heel veel succes bij dit mooie initiatief.

106

PK Beverage & Packaging Solutions

Succes jullie kerel!! En hoop op hele mooi, intense en bijzondere momenten!!! Take care! Groet, Patrick

775

Hope4Life Ontbijtrun

namens alle deelnemers en vrijwilligers van de Hope4Life Ontbijtrun 2026

12

Rutger Van Der Voort

Klasse Mathieu!

35

Ontbijt Koek Actie

125

Anjavanverseveld.1@gmail.com Verseveld

Nogmaals heerlijke peperkoeken verkocht, worden goed ontvangen, iedereen vindt het stoer dat je mee doet en wens je veel SUCCES.

10

Anonymous

Succes!

5

Anonymous

Succes man

66

Juliën

Prachtig en sterk wat je doet, veel succes.

26

Anonymous

Wat goed dat je weer meedoet. Alles om kanker de wereld uit te helpen

66

Ted Vd N V S

Zet hem op Stefan!

305

Vitas Fysiotherapie

Heel veel succes en zet hem op!! Liefs van het Vitas team

26

Anonymous

Top(per)! As always! Succes!

80

Anja Verseveld

SUCCES

110

Anja

Veel succes namens Team Oogheelkunde, en bedankt voor de heerlijke peperkoeken.

66

Juan Irausquin

65

Gerard Van Keulen

2de ronden ontbijtkoeken

66

Annemiek Van Vuren

Samen hebben we leren dansen in de regen! Samen sterkt. Lieve Mathieu dank voor jouw vriendschap. Ik geeft je een duwtje in de rug. ♡

250

Dokman Tweewielers

Mathieu en Alex ; samen naar de TOP !

62

Anonymous

15

Fira Strik

Heel veel succes!! Liefs Fira en Stan 💪🏻

5

Tessa Van Berckelaer

Heel veel succes Mathieu en alle andere kanjers!

10

Anonymous

Zet 'm op!!

775

Hope4Life Ontbijtrun

Namens alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers van de Hope4Life Ontbijtrun

300

H & B Grondstoffen C.V.

Sponsoring Hope4Life Ontbijtrun

300

Blue Beaver BV

Sponsoring Hope4Life Ontbijtrun

300

Triple Sixteen BV

Donatie Hope4Life Ontbijtrun BV

2.5k

Hope4Life Ontbijtrun

Namens alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers van de Hope4Life Ontbijtrun

1.5k

Hope4Life Ontbijtrun

Namens alle deelnemers en sponsoren van de Hope4Life Ontbijtrun

10

Tjerk, Marjolijn, Isa, Maud En Charlie

Wat een mooi doel en uitdaging! Wij wensen jou/jullie veel succes.

50

Anonymous

Heel veel succes met alpe d’huzes!

28

Gerwin, Aaltje & Romy

Zet em op Topper 💪🏻

15

Ontbijt Koek Actie

230

Anja

Sponsoring uit de verkoop van de peperkoeken, reacties: heerlijke peperkoek, ruikt heerlijk, en veel succes met de tocht op 4 juni!

50

Albert En Artje Formijn

50

Anonymous

50

Albert En Corian Formijn

Heel veel succes Bram, zet um op ♡

106

Leon En Benita Blokland

We hopen volgend jaar weer met jou de berg op te gaan. Wat zou het mooi zijn als dat kan. Houd moed, heb lief!

66

Jesse

25

Justin Subramaniam

Succes Alex!

20

Yvonne Van Wijk

Succes! Mooi dat je je hiervoor inzet. 👌🏻

10

Nathalie

Zet ‘m op! 💪🏼

20

Janhein Frima

10

Marije

Succes Alex!

100

Hugo

Go Alex!

26

Anonymous

206

Anonymous

26

Anonymous

You GO, boy!!!

475

Anonymous

50

Henk Van Gelderen En Jakkenanna Van Gameren

Go for it💪🏽 Je kunt het 🥇

26

Martin Van Der Lugt

Succes Mathieu!

106

Martin & Ria

Op naar een nieuw streefbedrag van €4000! Zet ‘m op 💪🏻 en succes!

10

Evelien Berendse

Jij kan dit toppertje trots op je

30

Anonymous

50

Lambert Kassing

Succes

313

Huski Reizen

Wij zijn trots op jou! Succes namens heel team Huski

60

Marcel En Petra Laarakkers

Wat een mooie, bijzondere inzet om hier aandacht voor te vragen. Geweldig. Zet hem op!!!!

26

Anonymous

25

Gonnie Verweij

Fantastisch initiatief Hanneke en Alex trots op jullie en veel succes en plezier daar .

106

Anonymous

Succes Alex!! You can do it!

50

Frank K

Zet 'm op!!

26

John Van Den Berg

Proost!

5

Anonymous

Omdat jullie elke steun hard verdienen.

20

Zondag

10

Chris Van Lienden

Succes!

50

Anonymous

Mooi doel Alex en Hanneke om je, op jullie eigen manieren voor in te zetten. Heel veel succes en toch ook plezier met alle voorbereidingen. Toi, toi, toi!!

20

Marion Schenkelaars

Heel veel succes Alex! Met dit goede doel als motivatie en de support van Hanneke gaat het je zeker lukken!

26

Anonymous

Suc6!

25

Anonymous

Succes!!

50

Anonymous

5

Bep Formijn

25

Xick De Wit

15

Anonymous

5

Anna Nieuwendijk

10

Jurre De Haas

50

Erik

Wat een mooi doel Alex! Succes met dit mooie event! Voor jullie beide veel liefs! Erik en Marloes

25

Mieke

Succes Alex!!

300

Generation C B.V.

Succes Alex & Hanneke! Mooi initiatief! 🍀

5

Anonymous

26

Richard Van Der Giessen

26

Joost Van Werde

Heel veel succes met deze goede actie. Toppers naar de top.

10

Anonymous

15

Floor

Omdat jullie toppers zijn 💗

30

Berry, Jolien & Sil

Heel veel succes buurman!

10

Gert-Jan & Claudia

Zet hem op! 💪🏼

50

Dave En Else-Bente

Geweldig dat je dit gaat doen!! Je bent een topper!

206

Tim Nijhof

❤️

10

Anonymous

Succes, schoonmoeder van Richard

25

Anonymous

❤️

20

Ellie Pauka

50

Anonymous

Heel veel succes!

26

Richard Van Der Giessen

20

Marloes Van Der Hoeven

Succes Alex de berg op!

26

Diana Kentie

106

Machteld Van Wijngaarden

Superstoer, met alle liefs van ons voor jou en Hanneke 😘

100

Henk Bleijenberg

Mooi initiatief, succes met voorbereiding en fietsen Alpes des Huez, groet uit de Ardennen

25

Jeffrey, Deborah, Finn En Rens

Je kan het topper! Opgeven is geen optie.

10

Jet Cox

44

David Kassing

Je gaat wel 2x die berg op toch

26

Anonymous

Eerste zetje, succes met alle voorbereidingen!!!

15

Anonymous

26

Marcel Berger

Super dat je dit doet. Het is hard nodig om K de wereld uit te krijgen.

106

Raymond Van Kessel

Succes Alex

75

Jeroen

Succes, prachtig dat je dit doet!

26

Romijn

Veel succes Alex

10

Amber Hildebrand

Succes!!

20

Ethel Versluis

Heel veel succes!!!!

25

Marc Vogels

Topper!

26

Anja En Guus

Succes!

106

Anonymous

Succes Lex!!

106

Helderblauw Advies Bv

Top initiatief Alex ❤️

50

Miquel

Zet hem op Lex!!!

50

Luc En Mathilde

Twee vingers in je neus Alex..zet m op Hanneke:)

106

Leida De Jongh

Veel succes

25

Marian Van Wijngaarden

Succes!

26

Minne Fijlstra

Alex jonge heel veel succes !!

20

Lisa & Thomas

Zet hem op!!

20

Hans En Marianne Kramer

Goed bezig!! en succes

30

Stefan & Anne

Veel succes!

50

Joyce

Trots! Zet m op!

10

Anonymous

20

Maarten En Denise

Heel veel succes! 💪🏼💪🏼

100

Nelly Van Wijngaarden

66

Fam. Stunnenberg

25

Selina Lejeune-Jens

26

Frank De Heus

26

Lisanne Van De Meent

Veel succes!

26

Robin Den Boer

Zet hem op!!

106

Anonymous

Goed bezig en ik steun je graag, altijd! Sterker door Strijd 💪

10

E. Ouwerschuur

Veel succes!!

26

Tim En Jolijn

Heel veel succes, gaaf dat jullie dit doen!

20

Jolanda Bosman

10

Sebas

Heel veel succes allebei!

50

Tiny Van Bavelgem

10

Rieneke Van Gelderen

Succes!

26

Johan Enting

Succes Alex

8

Lotte

10

Linsay

10

Tiecken Solutions BV

10

Carola

Succes samen!

25

Paul En Inge

Zet 'm op!

75

Herman En Angela

Topper je kan Papa en mama ❤️

20

Johan D.b

Heel veel succes!

10

Danielle Lagerwaard

Succes Alex 💪🔥

15

Gerda

Super van jullie, heeeeeel goed doel!

15

Anonymous

Succes Alex.

50

Gijs & Ellen Holstege

Bram, je bent een kanjer! Jouw inzet willen we graag ondersteunen … go for it!💪

5

Jeroen

Succes Mathieu!

15

Finn Nooij

🫡🫡🫡

10

Natasja Kuiper

15

Anonymous

Dat is een mooie uitdaging , opgeven is geen optie. Veel succes, topper.

26

Anonymous

Heel veel sterkte/succes met de actie . Hoop dat je het streefbedrag minimaal binnen haalt 💪🏻

15

Anonymous

26

Wim De Keyzer

Goed bezig Bram.

20

Barbara Ruijsch

Heel veel succes topper!

25

Peter Holstege

Succes.

50

Anonymous

Zet hem op kanjer

25

Gerard Van Buuren

25

Anonymous

Succes!!

50

Jeroen Verberk

Je was, bent en blijft een inspirerend mensen Mathieu...we houden contact!

30

Arnold En Antoinette Sirag

Opgeven is geen optie succes

13

Anonymous

succes strijder

30

Jan-Kees Van Wijngaarden

Zet hem op Alex!

10

Anonymous

30

Chris-Willie CD Holstege

Fantastisch Bram, succes!

20

Celine

Mooi doel, veel succes!

26

Ruben

Heel veel succes maatje!💪

8

Fam Prijs

Succes 🍀

30

Simone Van Maurik

We geloven in je!!! Jij kan dit!!

13

M.

26

Bram Formijn

Show more