Wij gaan op berenjacht

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

13184.80

Amount raised by members

12992.80

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

10

Wolter Siegers

66

Idsart

Hi Gertjan, wat goed dat je weer meedoet. Veel succes! Idsart

50

Anonymous

Doe je best jonge van tante Riek

26

Anonymous

💪🏻

40

Juliette Dries

Mega trots op jou!

106

MicroLAN / OSD

Veep succes met de beklimmingen!

20

Romy En Jeroen

Zet m op!! ❤️

66

Pam Twillert

250

Pien Van Twillert

Omdat je elke dag het verschil maakt en er nog een groot verschil gemaakt moet worden!

26

Henk Jacobs

Hoi Madelief, Je kent mij niet maar, denk ik, vader GertJan wel. Heel veel succes. Tip van mij start met de eerste groep. Ik vergeet nooit van mijn leven meer de lichtjes die de berg op komen. Krijg nog steeds de rillingen. GENIET van de dag.

25

Anonymous

25

Suus & Joost

Succes Ruben! Mooi dat je mee bent, je kan het!

25

Suus & Joost

Succes! Je kan hettt!!!

25

Suus & Joost

Heel mooi dat je weer de berg gaat bedwingen! Succes

81

Floor & Jarno

Lieve Frank, Het tweede jaar op rij dat wij je streefbedrag mogen voltooien. Zoals wij vaker zeggen: toeval bestaat niet. Wij wensen je heel veel succes en weten zeker dat het je gaat lukken!! De twee engeltjes zullen weer bij je zijn op de fiets🌈 ‘Wat je in je hart bewaart raak je nooit meer kwijt’

20

Petet Vink

Wat ontzettend gaaf dat je mij op de fiets meeneemt Gertjan. Rij voorzichtig, en mega veel succes gewenst 🍀

20

Peter Vink

Enorme kanjer dat je bent, succes, en wat gaaf dat ik met je mee mag.

26

Kees Le Blanc

Ik wil dat ruben minstens 3x die berg beklimt hoor.

26

Franc Van Der Wielen

Zet m op topper!

20

Roel Bakker

26

Lisette Schmidt

Veel succes!

10

Famke De Groot

26

Nikki Van Bel

26

Anonymous

50

Cristina & René Medema

geweldig dat je weer de berg oploopt. Vergeet niet ook om te genieten van alles om je heen.😘

23

Cristina En René

Streefbedrag gehaald, 3x de berg bedwingen gaat je het ook zeker lukken. ❤️

26

Agata D

Zet’m op!

26

Linda Van Den Bergh

Heel veel succes Frank!

10

Tobias Van ‘t Noordende

Lekker bezig man!! Respect dat je dit doet 🙌

26

Maaike Besteman

Succes!

26

Harold

Succes!!!

15

Anonymous

30

Anonymous

Zet hem op Gertjan!

50

Doris

12

Jelle Timmer

50

Anonymous

Goed bezig Gertjan! Zet 'm op!!!

50

Anonymous

Al heel lang goed bezig Frank!! Zet 'm op!

50

Gabriella & Jeroen

Topper!

26

Miina Yanagihara

Veel succes!

25

Erwin Vromans

Heel veel succes.

20

Anonymous

Super goed van je dat je dit doet. Heel veel succes met de pittige tocht! Maar daarnaast ook heel erg veel plezier gewenst. Zet hem op!

25

Anonymous

26

Asha

50

Merel & Ziggy

Super trots op jullie! Jullie kunnen er dwars doorheen 🩵

26

Kim

Gaaf.

10

Anke Brouwer-Hanzens

50

Greet Makkee

26

Anonymous

Succes Gertjan, hou vol.

26

Karel Van Oven

Mooie actie Frank, veel succes en niet vergeten te genieten!!

66

Hetty

25

Lisa Andrews

You got this!

5

Anonymous

66

Frank Oesterholt

Heel veel succes met je team Gertjan!

26

Anne Hummelen

26

Anonymous

Best wishes! Keep up pedaling and inspiring!

26

Niels Van De Vegte

Zet em op meid!

30

Evert En Corry

Frank zet hem op!

26

Lisanne Bronzwaer

26

David Bustos

Vamos!

15

Cono

12

Daan Schuurman

Lekker bezig, RVS!!!

26

Anonymous

Zet hem op Gertjan, allez! George

66

GERRIT-JAN Van De Pol

Een mooie ervaring gewenst en ga tot het gaatje! Minstens drie keer, dat gaat je lukken!

25

Jenny Van Swieten

Zet 'm op, jongen!! Mo oi initiatief!! Liefs, Jenny

50

Leo Heijnen

Heel veel succes en een hele mooie dag toegewenst!

66

Erik

Beste Frank, je bent een kanjer dat je opnieuw deelneemt aan deze monsteropgave. Ik heb gezien dat je in een prima conditie verkeerd, op naar 3x de top!

106

Wim Tersteeg

Gertjan, ook dit jaar ga je weer vlammen voor het goede doel. En als je het even te zwaar krijgt: gewoon in het wiel gaan hangen van topper Frank.

106

Wim Tersteeg

Frank, met je huidige slanke en atletische lichaam ga jij gewoon drie keer die berg op en af. You can do it!

66

Cees Van Van Swieten

Mooie onderneming !!

5

Jasper Lebbing

Succes Frank!

70

André - Bronzwaer

26

Nout Bronzwaer

26

Anonymous

Succes

15

Anonymous

Groetjes, Jan

26

Marc Bronzwaer

26

Maaike Koperdraad

26

Katinka Koster

Zet hem op! Ik ben trots op jullie💪

106

Henkjan

Hoi Frank, Gaaf om te zien dat je je weer inzet voor dit mooie doel🤩. Het grootste deel van de voorbereidingen ondertussen achter de rug🚴💪. Nu nog een stuk of wat keer die bult op en met het mentale steuntje in de rug van Anne🌈 en Anja🌈 gaat je dat zeker lukken. Trots op jou!

100

Anonymous

20

Seb & Mascha

Zet 'm op!!

50

Gabriella En Jeroen

Zet m op. Mooi dat je dit weer doet. Liefs Jeroen en Gabriella

26

Amberley

26

Anonymous

Zet hem op topper! Voor je moeder en helaas zoveel anderen ❤️

50

Alice En Wim Van Ommeren

Nou Ruben zet m op samen met Madelief voor dit goede doel. Het zijn maar 21 haarspeldbochten als ik het goed heb. Mooie omgeving helpt daarbij en de aanwezigheid van supporters stuwt je omhoog. Eitje voor zo’n jong stel!!💪💪👍👍👌👌😘

26

Emily Poort

Heel veel succes! ❤️

100

Robert-Jan Meijers

Prima initiatief Ruben en natuurlijk een mooie ervarving voor 4 Juni toegewenst.

26

Geheime Aanbidder

<3

26

Demi

26

Susanna & Floris

Zet hem op!!

26

Anonymous

Succes en zet hem op💪

25

Aart Medema

50

Anonymous

Een mooie traditie van de familie om daarvoor te fietsen

66

Pieter

Veel succes R&M

12

Youri Ran

10

Yanniek Ter Beek

Succes maat! Heel knap!

30

Rutger, Bjorn En Joep

Pijn is fijn, bloed is goed.

10

Mees

Skuuuuu die berg op ouweee

50

Martin Meijers

Succes! Opgeven is geen optie!

20

Seb Korver

Succes!

20

Jesse Bruns

13

Piet Hein Kroeze

Zet hem op!!

12

Stan

Succes topper!

12

Thijs

Succes Ruben!

26

Bas Van Der Zaan

Succes Gertjan! Mn zoon staat die dag op de Alped'Huzes klaar als vrijwilliger / schoonmaker /aanduwer

10

Cole B

11

Wieke

106

Ingrid Vasterman

26

Corine En Walter Van Der Meer

26

Hilde Prummel

25

Janet Sterken

Kill the hill... times 4. Zet m op!! 👊

26

Marc Verhougstraete

66

Patrick Smeets

Topactie weer! Veel succes voor jou en voor de onderzoekers!

66

Emile Cornelissen

Veel succes op de pieken! Geweldig initiatief.

26

Anonymous

50

Gaby

Jullie gaan er dwars doorheen :) Succes toppers!

26

Luuk Rietveld

15

Anonymous

66

Aleida Hommes

50

Paul Van Der Wielen

25

Jules Van Lier

Op naar de top!

10

Xuhan Deng

150

Anonymous

106

Paul Van Der Wielen

Zet hem weer op. Super dat je weer deelneemt.

20

Milou

26

Anonymous

26

MCV

66

Markus Hrachowitz

Fantastic initiative! Good luck!

10

Goffe Elsinga

Succes!

26

Anonymous

25

Leonie Fan

26

Anonymous

25

Michiel Hootsmans

Heel veel succes weer, Gertjan!

50

DRAGAN SAVIC

Full sails ahead!

26

H Timmer

26

Thomas Ter Laak

106

Anonymous

26

Anonymous

Jullie kunnen en doen het!!!! Klasse!!

66

Marc Van Eekeren

66

Jan And Natalia Van Eekeren

25

Eddy En Marijke Smits

Veel Succes namens Marijke en Eddy van nummer 7.

21

Claudia En Arnout Offereins

Succes Frank fantastisch dat je je zo inzet voor dit goede doel. Zet m op 💪🏻

50

Anonymous

Succes Frank! Goed doel

206

Marcel Oosterhof

Great initiative

30

Anonymous

Heel veel succes Frank!

50

Anonymous

Succes

66

Tjalling Hielkema

Succes weer, Frank!

26

Kees Meinema-Linders

Je hebt je streefbedrag al wel gehaald. Maar toch steun ik jou. Veel succes

21

Anonymous

Knallen Frank!

16

Ingrid Massink

Zo'n evenement geeft je vleugels. Dus vlieg die heuvel op. Je kunt het!

26

Anonymous

26

Ellen Van Voorthuizen

Succes!!

20

Christiaan

Zet 'm op Frank!

10

Heleen

50

Frank Jansink

En restant opbrengst Koningsdag

250

Frank Jansink

Prachtige opbrengst Koningsdag!!

10

Jordy

10

Marijn

Succes

26

Koen En Eline

6

Y Reimerink

26

Erik Verest

10

Anonymous

100

Zomer

66

David Berkhof

Frank, petje af voor je doorzettingsvermogen met je trainingen. Die 3 keer de berg op gaat helemaal goed komen. Heel veel succes!!

25

Marcel En Annemieke Van Der Put

Zo goed dat jullie dit met elkaar doen!

25

Marcel En Annemieke Van Der Put

Je bent een topper! In gedachten loop ik met je mee! XXX

25

Oma Els

Doe je best! Het is voor het goede doel!

25

Saskia Klos-de Jong

Zet hem op samen met Madelief!

25

Oma Els

Zet hem op! Je kunt het!

25

Saskia En Cees-Jan

Zet hem op kanjer!

66

Albert Thiadens

50

Elsbeth & Victor Van Eekeren

Veel succes!!

20

Nina Robertson

Trots op jou ❤️

40

Leny Miltenburg

Via Ruud en Anneminke kom ik bij jullie uit om te steunen. Heel veel succes! Super dat jullie dit gaan doen Groet, Leny

66

Ruud Van Zwieteren

Zet hem op! Respect hoor!

50

Jesse

Heel veel succes Gertjan!!

26

Stefan Ruijs

Knap dat je dit doet Gertjan! Veel succes! En wat een goed optreden in de Noot ;)

16

Ingrid Schroers

Go go go! Succes weer op die berg! Heerlijke groet, Ingrid (zusje van Peter, schoonzusje van Marlies)

30

Yasmijn Eboigbe

Wij zijn trots op jou (Niels & Yasmijn)

15

Anonymous

10

Anonymous

Mooi dat je dit doet. Succes!

25

Anonymous

Wat goed dat je dit weer doet. succes!!

25

Anonymous

Tof dat je dit weer doet. Succes!

26

Anonymous

Succes💪

26

Steef Strijbos

25

Caroline & Lev Nagelkerken

Succes, groet Caroline & Lev

66

Anonymous

Zet ' m op, yes you can

26

Aert

Heel veel succes!! 💪

20

Anonymous

Trots op je :)

26

Anonymous

Wat gaaf dat je weer gaat! Helden!!

10

Marit Van Ekris

Heel veel succes! ❤️

500

Bakker Van Eekeren

Heel veel succes!!!

25

Karola

Heel veel succes!

26

Hugo Van Gool

Zet hem op. Geweldig dat je dit doet!

106

Nico Borreman

40

Anonymous

15

Szandra Moes

Heel veel succes Frank!

26

Anonymous

Weer super dat je meedoet Gertjan!

66

Moniek

Veel succes!!

25

Marianne

Heel goed bezig👍 Doorgaan zo!

50

Anonymous

Succes

106

Mech Linssen

Stoer! Zetten op!

106

Anonymous

Veel succes!Go Gertjan go!

26

Anonymous

15

Nicolet Faber

Veel succes en een kleine bijdrage van mij. Warme groet, Nicolet ( buurvrouw uit de hof nr 137)

10

Anonymous

50

Van Klaveren

Wat goed dat je mee doet. 😊

10

Janine Leeuwis

50

Anonymous

106

Koen Van Daal

Knap dat je het weer gaat doen Frank!

26

Anonymous

Hi,Frank, wat goed dat je deze uitdaging met een verschrikkelijk goed doel weer wilt aangaan. Ik geef je een duwtje in de rug! Ik doe dit ook voor Lennard. De beste vriend van mijn kinderen en die ik ook natuurlijk heel goed ken. Hij heeft vorige week te horen gekregen dat hij acute leukemie heeft. Vandaag begonnen met behandeling..

15

Maartje Wise

26

Yvo

26

Marco Van Den Brand

zet 'm op !

10

Reinier

Zet hem op Frank!!

26

Babette Schep

Succes Frank! Jij kunt dit!

26

Christiaan Snijders

Zet hem op Frank!

66

Marlou Van Der Berg

Geweldig Frank! Heel veel succes toegewenst! You can do it.

15

Stefanie Stubbé

66

Eline Van Der Knaap

Succes Frank!

25

Peter Kuin

26

Jaël Wijdeveld

Geweldig dat je dit doet. Zet hem op Frank!

106

Ruud En Anneminke

Ben nu al trots op je!

106

Ruud En Anneminke

We zijn weer enorm trots op je!

26

Robert Smeets

30

Johann

26

Ellen Van Voorthuizen

25

Debby

25

Katheleen

26

Marleen Heidekamp

Zet em op Frank, weet zeker dat die 3x gaat lukken! veel succes met de voorbereidingen!

50

Lyckle Drost

Mooi doel, veel succes!

10

Peter Nijhout

Frank, petje af als je die 3x gaat halen. Succes

10

Sandra Moes

Go Frank!

5

Channel Raaijmakers

Topper, heel veel succes. Respect!

100

Erwin Verschuur

succes; zet hem op

15

Anonymous

10

Anonymous

10

Anonymous

13

Leon

Heel veel succes!

10

Mikki Metz

Veel succes Frank, die 3x gaat zeker lukken!

26

Anonymous

Topper!

26

Andre Van Bentem

816

Stichting Fort33 Cultuurpodium Leusden

8-11-2025 Benefietavond voor Alpe d’Huzes

100

Anonymous

Supergoed bezig! Je kunt het in juni en nu weer een beetje minder om te leuren ;-).

26

Marcel En Karin

Succes Frank!

50

Anonymous

Mooi dat je dit doet! Ik doneer van harte voor dit doel.

5

Adam Ouedraogo

26

Paul Kloet

Mooi initiatief Frank en alvast veel succes!

26

Anonymous

Mooi dat je dit doet, Frank! Alvast succes! 💪🏼

10

Anonymous

Heel veel succes met de training.

26

Anonymous

Succes. Je kan dit topper☺️

26

Floor Koperdraad

Succes en super goed dat jullie weer mee doen!

106

Floor

Succes lief, trots op je! ❤️

250

Anonymous

Superknap dat je dit gaat doen! Heel veel succes!

66

Leny Makkee

66

Makkee

66

Leny Makkee

66

Leny Makkee

250

Anonymous

250

Opa En Oma Medema

Succes Madelief

26

Hetty Blaak

26

Judith

Dat wordt trainen! Zet ‘m op 😘

25

Jasmijn En Chiel

25

Jasmijn En Chiel

Love you!

15

Jan Willem Ten Ten Brinke

Hallo Frank. succes gewenst. Gaat lukken! Groet, Jan Willem (collega van Ruud)

62

Anonymous

26

Lucie Vermeulen

Veel succes wederom Gertjan!

26

Ciska Schets

Super dat jij ook weer mee fietst! Zet hem op. En dankjewel X

26

Ciska Schets

Zet hem op! Veel dank ook weer X

10

Anonymous

100

Anja/Erik

20

Maarten De Jong

Mooi dat je het doet Gertjan!

15

Michele Prevost

Success for this important cause

35

Anonymous

Succes Gertjan!

15

Lonneke

Succes!

50

Anonymous

Succes gewenst Gertjan!

26

Thom Bogaard

In loving memory of the colleague that passed away. Great that you do this Gert-Jan

30

Sophie Courtois

35

Anonymous

26

John Fawell

Keep cycling my friend.

26

Pouria Paridar

26

Harold Van Den Berg

Top! Veel succes.

15

Jeroen

Veel SucZes!

10

Marianne

Respect!

20

Michelle

Zet hem op!

10

David Bustos

Vamooos!

206

Ana Maria De Roda Husman

Top!

15

Anne-Merel

25

Walter En Corine Van Der Meer

Zet hem op!

10

A3 Atsma

Succes (ook met de voorbereidingen)

26

George Sips

Bonne chance Gertjan, allez!✌🏻

66

Dieuwke En Erik Voorhoeve

Goed dat je dit blijft doen! En we blijven je natuurlijk steunen! Liefs Dieuwke en Erik

106

Frank Jansink

106

Gertjan Medema

Show more