Team Swart & Witte 3.0

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

20002.48

Amount raised by members

16966.98

Team Swart & Witte 3.0

Ook dit jaar gaan wij weer meedoen aan de Alpe d’HuZes als Team Swart en Witte 3.0 🏔️ 🚴 

Ons team bestaat uit nieuwe en bekende deelnemers aan de Alpe d’Huzes. Wij kijken uit naar deze bijzondere dagen met elkaar als team met ieder zijn eigen uitdaging. 

Een aantal van de groep gaan de uitdaging fietsend, anderen lopend aan. Allemaal met dezelfde motivatie.

En daarbij ons steentje bij te dragen aan de strijd tegen kanker. Wij weten wat kanker met iemand en met een familie doet. Daarom is het belangrijk om geld in te blijven zamelen voor onderzoek, betere behandelingen en ondersteuning van patiënten en naasten.

Opgeven is voor ons geen optie. 

Help jij ons de berg op met een mooi bedrag? 

Bedankt namens Team Swart & Witte 3.0 🙏🏻

Team Updates

Afterparty 3 juli

Vrijdag 3 juli a.s. willen wij onze Alpe d’HuZes fiets - & loopervaringen graag met jullie delen onder het genot van een Borrel, Bites & Live music! Kaarten voor deze avond € 40,- p.p. en kan je bij mij bestellen! Mag ik op jouw rekenen? Kaartje verkrijgbaar via Fabjen 06-18355541

We staan in het langedijkertje!

https://www.rodi.nl/dijkenwaard/nieuws/494849/families-swart-en-witte-beklimmen-alpe-dhuez-in-eigen-bolletjestrui

Spinningmarathon

Wat een geweldige dagen hebben wij gehad tijdens onze spinningmarathon! 🚴‍♂️🚴‍♀️

Afgelopen zondag en zondag 12 april hebben we samen een sportieve actie georganiseerd voor Alpe d’HuZes. 

Maar liefst 90 deelnemers stapten op de fiets om zelf te ervaren wat wij op 4 juni gaan doen. 

Twee ochtenden vol doorzettingsvermogen en vooral saamhorigheid.

Tijdens de marathon kregen we les van verschillende spinninginstructeurs, ieder met een eigen stijl en energie. Dat maakte de lessen uniek en zorgde voor een gezellige sfeer.

Na afloop stond er voor iedereen gratis zelfgemaakte appeltaart en koffie klaar om gezellig samen na te praten. 

En speciaal tijdens de Moederdag-sessie werden de deelnemers zelfs feestelijk onthaald met bloemen bij de finish. Mooie tulpen van Triflor. 🌸

Namens Team Swart en Witte 3.0 willen wij iedereen ontzettend bedanken die hier onderdeel van was — deelnemers, instructeurs, en supporters. 

Dankzij jullie enthousiasme en inzet kunnen wij terugkijken op een enorm geslaagde en onvergetelijke spinningmarathon 💪🏻

Thank you to our Sponsors

382

Team Swart & Witte 3.0

Bocht - & Shirtsponsors!

382

Team Swart & Witte 3.0

Bocht - & Shirtsponsors!

382

Team Swart & Witte 3.0

Bocht - & shirtsponsors!

382

Team Swart & Witte 3.0

Bocht - en shirtsponsors!

382

Team Swart & Witte 3.0

Bocht & Shirtsponsors!

26

Marijn En Romy

Geweldige prestatie!! Trots op jullie!!

20

Anonymous

50

Kees Aardenburg

Succes herder

30

Anonymous

206

Team Swart En Witte 3.0!

Bocht en shirtsponsors!

206

Team Swart & Witte 3.0!

Bord en shirtsponsors!

206

Team Swart & Witte 3.0

Bord en shirtsponsors!

206

Team Swart & Witte 3.0

Bord en shirtsponsors!

159

Team Swart & Witte 3.0

Bocht & shirtsponsors!

106

Ruben De Boer

Prestatie bonus

26

Ruben De Boer

Prachtige prestatie!

26

Pella Antonakis

Trots op jou 🫶🏼

5

Jente Henselmans

75

Jet La Fontaine

Wat een prestatie Crick: TOP gedaan!

10

Rosalie Van Der Eng / Mul

Succes Merel!!

15

Joris Snaas

Succes Crick!

106

DB Medical

Hee Black, Ik hoop dat je een mooie dag hebt. Er is onderkende schoonheid in lijden, het zal vast pijn doen vandaag. Ik wilde eigenlijk iets ludieks bedenken maar misschien is het beter als je aan iemand denkt die je dierbaar is. Ik hoop dat mijn bericht je doet denken aan iemand die niet meer bij ons is. Dikke knuffel David

15

Stijn Adrichem

Succes ouwe!

25

Sonja Boots

Lieve Arie , Super trots op jou !! Je doe al heel lang mee ,ben de tel kwijt 😬.geniet van deze dag !! Mooie prestatie!! Groetjes Ed en Sonja fleur,Roebie,Lola en Babs ❤️❤️❤️❤️💚

25

Sonja Boots

Lieve Jan, Wat onwijs stoer dat je de berg op ga!! Samen met Merel !! Geniet van deze dag Veel liefs Ed en Sonja fleur , Roebie ,Lola en Babs ❤️❤️❤️❤️💚

25

Sonja Boots

Lieve Crick, Heel stoer dat je aan het fietsen ben voor een goed doel !! Geniet vandaag !! Jullie doen het samen. Veel liefs Ed en Sonja fleur , Roebie ,Lola en Babs ❤️❤️❤️❤️💚

25

Sonja Boots

Lieve Merel , Wij vinden het onwijs stoer dat je de berg op gaan !!! Maak er een mooie dag van en geniet !! Veel liefs van ons allemaal !! Groetjes Ed en Sonja en Fleur , Roebie ,Lola en Babs ❤️❤️❤️❤️

25

Michael Bunink

Succes!!! Super dat je dit doet.

16

Chantal

Kanjer!

10

Anonymous

Zet hem op lieverd! Super trots op je!

10

Anonymous

10

Anonymous

You can thuis, zooooo trots op jouw!

10

Niels Bie

Succes Jan!

66

Anonymous

15

Jeroen Klaver

Heel veel succes morgen!

40

Anouk Molenaar

Super super super trots op jou!!!! Succes liefje

10

Jelle Van Stralen

15

Anonymous

20

Luuk Van Der Ven

Succes topper!! 💪🏼

26

Anonymous

106

Hink En Brink Tegelwerken

50

Pelle, Kim En Moos

Heel veel succes en wij helpen jullie graag met dit prachtige doel!🙏🏼 Jullie kunnen het!!! Liefs Pelle, Kim en Moos!

206

Berkhout Tegels

Heel veel succes morgen!

16

Anonymous

15

Milan Mammen

De helft is voor omhoog, de andere helft voor naar beneden. Succes maat!

10

Anonymous

Succes!

20

Mats, Lisa & Guus Van Der Wijst

Wij wensen jullie heel veel succes!!

26

Anonymous

50

Paul Bakker En Hannie Frederiks

Sukses morgen mannen, met de indrukwekkende en mooie tocht

10

Rosa Schaap

Zet ‘m op wijffie!!

206

Lucas Boer

knap shirt aan, dan moet alles goedkomen

106

Anonymous

Zet hem op.

40

Mart Smit

Succes Crick en de rest ook!!!!! Groeten Miranda en Martin

26

Cees Dekker

Zet hem op Crick , je kunt het!!

26

Miranda Kaandorp

Succes 💪🏻💪🏻💪🏻

206

Anonymous

26

Roselynn & Max

Succes!! 🚴🏼‍♂️

50

Cornel En Netty Danenberg

Heel veel succes!

26

Renate En Frank

Heel veel succes🍀

10

Esmee De Nijs

Succes!!

26

Mick Nan

Succes hè

10

Teun Smit

Heel veel succes Crick!!!

15

Anonymous

26

Jan Van Straaten

Succes Crick! 💪🏼

20

Linde Zut

Succes Crick!!!

10

Alex Snellen

Zet hm op Crick💪

50

Ildiko Gyergyai

10

Danique

Succes!!!

5

Anonymous

13

Anonymous

Succes Swart!!

20

Tessa Boots

Heel veel succes toppers❤️❤️❤️💪🏼💪🏼💪🏼

26

Sieb Swager

Succes Crick!

88

Anoniem

10

Anonymous

Succes Crick!

20

Fleur Groen

Lieve Merel, Ik wil je heel veel succes wensen. Geniet en geef alles wat je hebt. Je kan het!! Liefs je nichtje Fleur

20

Fleur Groen

Lieve Crick, Ik wens je heel veel Succes, je kan het!! Dikke Knuffel van je nichtje Fleur

50

Jarl Jouke Sjaardema

26

Patrick Koenis

Succes topper

26

Marcus

Knallen!!!

20

Bjorn En Marieke

Succes💪

11

Katrien Duck

181

Anonymous

Sla deze spijker wel op z’n kop Jilles 💪

15

Chantal Muileboom

20

Koing

Succes man

20

Nick Tijm

Zet 'm op vriend!

10

Anonymous

Heel veel succes Crick!

20

Lars En Iris

Heel veel succes

81

Team Swart & Witte 3.0

Ff een Hermannetje…..

2

Anonymous

20

Gijs

Zet hem op!

26

Britt & Tjeerd

Succes topper!

25

Mike Kramer

Zet hem nogmaals op maat!

26

Van Der Wal

Strijder zet hem op.

10

Tim

10

Benno L

Zet hem op Crick🫵

26

Anonymous

26

Nout

Succes vriend!

26

Anonymous

26

Jens Barsingerhorn

Zet hm op

15

Sem Van Der Woude

247

Team Swart En Witte 3.0

Ff een Hermannetje….

26

Fabjen

200

Team Swart & Witte 3.0

Ff een Hermannetje….

233

Team Swart & Witte 3.0

Ff een Hermannetje….😘!

106

Team Swart & Witte 3.0

Ff een Hermannetje….

80

Team Swart & Witte 3.0

Ff een Hermannetje…

100

Marian Duijs

Wat zal ze, net als wij, TROTS op je zijn! 💫 You GO girl! ❤️

50

Mara Stam

Trots op jou Fab! You got this!! ❤️❤️

10

Isabella

Zet m op!!!

59

Milou Van Leeuwen

200

Anonymous

Zo knal veel succes jij allemaal ter nagedachtenis aan die woest leuke mama van jou..!

300

Anonymous

Veel Succes!!!

88

Annemiek & Raon Witte

Succes topper! Trots op je.

20

Loek De Groot

10

Veerle Van Der Heiden

Goed bezig 🤍

10

Anonymous

Succes Fabjen!

106

Fysiotherapie Oudegracht

Veel succes. Ik ga jullie volgen

15

Isa Pronk

Succes iess!!🍀⛰️🥰

30

Jan En Mariska Bruin

Zet m op!! Superstoer dat je de berg opfietst voor dit doel. Xx

26

Anonymous

Je bent een toppertje. Heel veel succes

100

Gerbrn Van Dam

Zet m op!

10

Anonymous

Heel veel succes. Het streef bedrag ga je zeker halen.

15

Anonymous

Heel veel succes, Fabjen

26

Erik Van Der Steen

Respect voor je Willem. Je bent een topper.

150

Activ8 Health Club

15

Tim Spekken

Succes!

50

Anonymous

Heel veel succes!!

300

Anonymous

Zet hem op Isse voor Berry

150

Coolmark BV

206

Anonymous

Met dat shirtje ga je nog makkelijker omhoog

26

Anonymous

Geweldig dat jullie je wederom inzetten voor dit goede doel en wat gaaf om dat met jullie beide gezinnen en familie te doen. Zet m op ! Liefs vannons

26

Monique Prins

Heel veel succes met deze prestatie!

200

Herman & Sandra

Succes!

26

Anonymous

Succes kanjers!

300

Anonymous

Donatie voor bocht 8. als je daar meerdere malen komt is dat een pracht !!

25

Sjaak En Truus Bijvoet

Succes. Gelezen in Langedijker nieuwsblad

26

Ronald Oud

Succes Arjan. Dit jaar 6x gaat jou zeker lukken. Voor het goede doel is zeker al een topprestatie.

25

Anonymous

Zet hem op Arjen je kan het 6 keer omhoog 💪💪💪

50

Maartje En Marit

Zet hem op!

50

Maartje En Marit

Zet hem op!

26

Riet Mosch

Succes

26

Riet Mosch

206

T.B&S B.v.

Succes

200

Fam. De Mees

Zwager heel veel sterkte en succes 🤞🏾 en vergeet niet ervan te genieten. 👊🏾

80

De Volharding!

20

Dennis Bakker

30

Rowen

Ik ben trots op je Fab! 🩷 Heel veel succes met je ritjes omhoog 🚴‍♀️.

100

Mick & Nadine Fatels

Succes toppers

5

B Mulder

Succes😘

25

Sil Boogaart

26

Anonymous

10

Anonymous

5

Nance Niesten

Succes 👌🏼👌🏼👌🏼

26

Ellen & Daniel Brink

Voor onze mams en paps 💖💫

150

Bas Van Der Zwaan & Lex Van Der Beeke (Meprofa B.V.)

10

Pieter Beijers

Zet ‘em op Fab!

10

Maxime Wijnschenk

Succes Fabjen!😘

10

Anonymous

15

Fleur Lievendag

Zet ‘m op topper! Xx

15

Wessel

26

Ewout

50

Gabrielle

Heel veel succes lieverd. Stoer dat je dit gaat doen!

20

Igor

10

Jemail

Zet hem op🙏

25

Hans En Miranda Groen

Zet hem op!

10

Anonymous

20

Anonymous

Je kan het !!

50

Anonymous

Heel veel succes!!

50

Anonymous

Heel veel succes!

26

Kees & Puck

Succes toppers!

26

Merel Swart

10

Mirella

Zet hem op Lique en team! X

50

Mariska En Edwin Grievink

Succes Fabjen !

26

Anonymous

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

117

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

10

Jasper Lammers

Succes Fab!

200

Glas Rob

26

Johan Engel Engel

Heel veel succes

20

Marnix Contant

Heel veel succes Fabjen, zet hem op! Groeten, Marnix

800

Jongewaard Vastgoed BV

Zweten voor de centen.

26

Blub Vroegop

20

Anonymous

Lieve Fab, Heel veel succes! Je bent echt een kanjer! Monique X

50

Leon En Sandra Beneker

Succes Black

26

Anonymous

Succes willem.

50

Simon Oosterbeek

Heel veel sterkte en plezier Fabjen. Je kan het ;-)

20

Lieke Zuurbier

Succes Crick, ik zal voor je duimen en denk vaak aan je :)

26

Groendakmeesters

Succes Crick! zet hem op

50

Anonymous

succes, 8 keer moet je redden ☺

50

Anonymous

zet hem op 7 keer moet lukken ☺

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

222

Willem Witte

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

222

Willem Witte

Spin Marathon Team Swart & Witte 3.0

10

Sandra Metselaar

Succes 💪🏻

26

Joyce

Heel veel succes lieverd ❤️🫶🏻 Trots!

26

Myrthe Naberman

Nu al trots ❤️

10

Danielle Conijn

Zet hem op topper!!! 🫶🏻

26

Anonymous

Lieve Fabjen, Heel veel succes met fietsen! je kan het! Groetjes Rina.

106

Feller Verzekeringen

Heel stoer van je Fabjen. Heeeeel veel succes !

15

Laura Zentveldt

26

Debbie Bieshaar

Trots op jou! 💗

15

Corina Korevaar

Succes!

26

Anonymous

Lieve Fabjen, wat een mooi doel!!! heel veel succes, en geniet ervan, je kan het!!! liefs clasien

26

Anonymous

Fabjen, ik wens je ontzettend veel succes, kracht en mooie momenten tijdens deze bijzondere tocht. Je mag trots zijn op jezelf – nu al ❤️

26

Bas Broersen

Succes Arjen!

10

Sophia Koning

Toffe uitdaging, heel veel succes topper! 🫶🏻

10

Melissa Boersen

Topper, successs!

75

Michiel Van Overbeek

Mooi dat jullie er weer voor gaan!! Succes!

66

Anonymous

Mooi initiatief , je/ jullie kunnen dit!

5

Roy Rep Je Aller Beste Samenwerker!!!

Zet hem op!!!

30

Ger Broersen

Mooi initiatief, succes.

3

Anonymous

Hallo Isse. Wat lief van je dat je je hiervoor inzet. Ik wens je heel veel succes en vooral veel plezier. Liefs Andrea Hendriks

50

Dirk Swart

50

Kees En Angela

Succes , Arjen.

10

Anna Van Schie

Succes Isse!

20

Janet

26

Anonymous

Toppers op naar de top💪🏼

66

Anonymous

Heel veel succes en plezier met deze uitdaging 3.0 voor jullie allemaal💪🔥

20

Victoria Rodriguez

Zet ‘m op Angelique💪🏼

10

Anonymous

26

Suzan Kramer

Zet m op, Bikkels!

10

Tess Van Der Sluis

10

Evelien Bakker

Bikkels, zet m op!

50

Anonymous

26

Guus En Angelique

Succes

26

Anonymous

Allemaal veel succes

25

Simon En Leonie

Respect Black 👏👏en ook veel succes voor de overige uit het team

26

René Bakker

26

Sam Ligthart

Succes voor iedereen

20

Anonymous

Lekker bezig maat! Zet m op!💪🏽💪🏽🚵

20

Anonymous

Respect Arjen! Zet hem op!💪🏽💪🏽🚵

30

Anonymous

Heel veel succes! 👍

75

Jørgen Snitker

Vreet ‘m op die berg, Arjen 💯🧨💪🏼🤟🏼

50

Erik De Maijer

Succes Arjen

50

Wim Brouwers

Fabjen tot toi toi, Zet hem op 3 keer die bult op Ik vind het knap

50

Anita Van Der Hulst

Veel suczes weer !!

25

Frans Witte

Succes

66

Niels Mammen

Grote klasse dat jullie weer een missie hebben voor het goede doel!

26

Judith Schouten

Zet m op met z’n allen 💪🏻💪🏻 Succes

66

Niels Mammen

Succes Willem! Grote klasse dat jullie deze uitdaging voor het goede doel weer gaan volbrengen!!!

26

Judith Schouten

Toppers zijn jullie, zet m op 💪🏻💪🏻

50

Anonymous

Succes

66

Arjan Zutt

Veel succes en zeker ook plezier samen team Black & White💪🤙

26

Marco Molenaar

Jullie gaan het gewoon weer redden.💪

26

Rens De Geus

56

Edwin Balvers

Zet hem op!

30

Nick Hartendorp

Succes💪🏼💪🏼

26

Anonymous

Zet hem op je kunt collega

66

Harmen Hoffmann

10

Kees Veerman

Veel succes

10

Anonymous

66

GOUDHAANTJE

Je bent een baas ! 🙏 betaald door het huisje bij de kerk.

15

Anonymous

26

Anonymous

Een mooi doel verdient een mooi bedrag. Zet hem op.

106

Marcel Smit

Succes

26

Gertjan Boots

Succes Arie

20

Anonymous

Heel trots op je: sucz(u)es!

50

Jos Koning

Zet hem op!!

206

Anonymous

66

Martin Van Den Kommer

50

Cees En Laura Boon

Team Swart & Witte! Zet hem op toppers!! Succes met 🚴 en 🚶‍♀️ 💪🏻😘

250

Anonymous

25

Anonymous

Suk6 Black

26

Martin

Topper!

15

Marja Bes

Zet hem op!!

15

Ronald Vos

Toppers zijn jullie 💪🏻

25

Edwin Ooijevaar

Suk6 kanjer, you can do it.

50

Olga Glas

Succes weer 😘

66

Afwerkings- En Behangbedrijf Marco Mahieu Bv

Zet hem op kanjers!!

150

A&L Duin

Jan en Merel, succes met deze uitdaging!!. Een mooi initiatief. Succes met de voorbereidingen. En verwacht toch wel een paar keer dat jullie de berg op en af gaan 😉 Gr Marc

26

Willem Jan Habing

Collega, Heel veel succes en ik weet waarvoor je het doet. Ook ik heb 3x aan dit evenement mee gedaan. Elke keer werd het een gedenkwaardige dag. Je weet het als je de eerste 4 bochten door bent dan is het daarna een eitje.

26

Mees Broersen

106

Anonymous

Stoer hoor Fabien zet hem op en succes

10

Anonymous

Hej afabjen, Hier een kleine bijdrage, zet ‘m op en het gaat je lukken, ik ben al een keer daar boven geweest, maar dan wel met de auto!!!

15

Monique Plak

Succes topper(s)!

20

Anonymous

10

Anonymous

Toppers, zet hem op🚲💪

26

Anonymous

Zet hem op

26

Stan Niesten

Succes!

20

Justin Van Halm

💪🏻💪🏻💪🏻

50

Mercurius Bv

Succes Lieverd!

20

Rob Kramer

Succes Crick 🍀 👍

66

Jim Duys

Succes maatje

10

Tommy Ooijevaar

8

Pietje

Succes maat

16

Anonymous

25

Mike Kramer

Zet hem op maat!

26

Stijn Duijs

10

Anonymous

Succes hoor Merel heel mooi en dapper🫶

26

Jitse Dekker

Goed bezig Merel!! Trots!!

106

Salon Haar Op 25

Lieve Merel, Succes voor jullie team! Trots op jou en de rest ❣️

26

Daan Nijhof

Heel veel succes Fabjen! Geweldig dat je weer gaat ❤️

26

Anonymous

Succes lieverd x

30

Jesse De Geus

Succes maatje!

25

Anonymous

250

Rotaryclub Heerhugowaard=Langedijk

106

Pannenleggersbedrijf Leo Nelis Bv

Beste Crick , Trots dat je dit weer gaat doen samen met lisa en het team.

89

Ben Evers

10

Els Berkhout

Zet hem op crick

10

Anonymous

106

Crick Swart

206

Donald D

Je bent weer goed bezig 👍🏼

66

Anonymous

Er moet er 1 de eerste zijn. Succes !!

106

Sem Provoost

Succes vriend!

20

Isabel Hink

Succes topper! Mike en Isabel

26

Anonymous

Zet hem op💪

26

Lisa De Jong

Succes Jil!

100

Thomas Duijs

Succes maatje !!!!! En de rest natuurlijk ook zet hem op !!! ❤️

66

Jilles Witte

Show more