MamaLinda76

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

7915.00

Amount raised by members

855.00

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Voor Linda! ❤️

Mama van Teun, liefde van Rico….


Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

20

Anonymous

50

Erwin En Ria

👍

50

Anonymous

26

Wouter De Haan

Succes vandaag, toppers! En bedankt natuurlijk :)

10

Paula Veldhuijs Mientjes

Wat een stoere man. Succes

50

Marius En Corina Duin

🙏🕯️🙏

100

Luc Heeremans

Goed bezig

26

Wilbert En Monique Koelman

Succes Rico en Teun! Liefs, Wilbert en Monique

10

Joyce De Vries - Veer

Goed bezig jongen!

50

Jo De Graaf

Succes toegewenst Gr. Jo de Graaf

10

Joyce De Vries - Veer

Zet m op kanjer !

20

Lisa Borst

Succes

50

Anonymous

Veel succes! ❤️

26

Nathalie En Leo Bonarius

Nog even een financiële ondersteuning! Ga er voor toppers Jullie zijn kanjers! Lieve groet leo en nathalie bonarius

500

Rene En Ilona

Rick en Teun zet hem op, wij denken aan jullie.

50

Alex

Succes Mannen! 💪🙌

5

Niki

Heel veel succes! Ontzettend mooi doel!

10

Michelle Duin (Nikki)

Heel veel succes!

50

‘t Gevoel

Topteam! Maak er een mooie week van ❤️

30

Patrick A

26

Afërdita

Zet ‘m op voor Linda!! Kus en succes voor jullie 💋💋

10

Anne Vos

Lieve Rico en Teun, Wat een topteam zijn jullie toch! Heel veel succes, maak er een mooie week van!

10

Anonymous

Heel veel succes Teun, zet ‘m op! 🍀💪🏼

50

Ro Van M Uit Beverwijk…

206

HB Van M. Uit B

66

Andringa Jeroen

Zet hem op mannen.

15

Lucia Ojeda

Veel succes Teun!!! Je kunt het blijf doorgaan!!! Groetjes Lucia❤️💪🏻

50

Nadine&Bianca ❤️

10

Saar Van Der Kooi

Veel succes Jean en Rico!!

25

Gerard Weda

Succes met dit prachtige doel!

10

Fenna Sam

Succes Teun & Rico 🍀💪

50

PD Uit Emst...

10

Nikki Verweij

Zet m op Teun!!

10

Danaé Van Der Gracht

Teun je bent een topper! Wat goed dat je dit doet.

10

Monique Kops

Zet ‘m op Teun!

15

Roy Willems

Zet hem op Teun en Rico💪🏻♥️👍🏻

25

Edwin Kuiper

Zet ‘m op💪🏼

106

JanB

66

Pascal Van Assema

Rico en Teun, Wat ongelofelijk knap. Gewoon weer naar boven. Een berg met een verhaal. Een berg met emotie. Een berg met kracht en moed. Dichter bij de hemel kom je bijna niet. Doe Linda daarboven de groeten… en geef voor mij een zwaai aan mijn Tessa ❤️

66

Anonymous

Succes

50

Anonymous

We houden van jullie en leven mee. Niet alleen tijdens dit evenement maar altijd toppers!!!

66

Jan Van Van Oostveen

Maak er een mooie “ laatste “ van

66

Caroline Visser

Lieverds, maak er weer een memorabele tijd van met en voor elkaar.

26

Tinwkw Hoogland

Toppers! Het is bijna zo ver! Linda d'r 50e vieren op de berg. Dichterbij...... Heel veel succes en sterkte! Dikke knuffel voor jullie allebei.

26

Gijs Riteco

Zet m op Teun! Groetjes Gijs (en mn ouders)

66

Willy

Ha Teun, de week op de Alp komt al dichtbij! Heel goed dat je de berg op gaat lopen voor zo’n belangrijk doel. Maak er een mooie week van samen met je vader: ik ga jullie online volgen! Succes en ook veel plezier daar met alle vrienden die je er vorig jaar hebt leren kennen: doei!!

20

Iwan Goulooze

Zet hem op topper!

1.65k

Linda -50- 💕 Receptie Smaeckkamer

Dank aan iedereen die geweest is tijdens de viering van háár 50e verjaardag... Zo bijzonder. ❤️

26

Anonymous

Lieve Rico en Teun, met alle liefde steun ik jullie hierbij. Ik hoop dat jullie doel behaald wordt, zet hem op!! Liefs S

26

Julian Du Perron

10

Natasja Meijer

26

Ria Kater

100

Anonymous

Succes mannen

26

Ben Geldermans

Doe jullie best mannen. Jullie kunnen het…

50

Anonymous

Goed initiatief. Succes met de beklimming.

150

M En R

Linda voor altijd in jullie hart!

106

Anonymous

Teun en Rico, jullie kunnen het! Zet m op!

50

Mark En Chantal Frietema

Toppers

50

Henkjan En Annemijn

Heel veel succes!

66

Richard En Miranda

Lieve Rico en Teun, Heel veel succes bij de Alpe d’HuZes. De beklimming die we samen met Lin hadden moeten maken. Wij gaan elkaar daar zeker tegenkomen. Maar eerst (zoals je het zelf zo mooi omschrijft) vieren we vandaag haar leven, haar leven met ons❤️. Lin zit voor altijd in ons hart Liefs van Rich en Miran

10

Anonymous

15

Anna Marie Eversen

Teun en Rico heel veel succes dit avontuur Gr Anna Marie eversen

10

Anja Niesten-Baltus

10

Karin Van Den Bronk

26

Anonymous

25

Anonymous

20

Anonymous

5

Myrna

Op naar jullie straafdoel , zet hem op !

10

Ton Maalman

Succes Joze en Ton Maalman

50

Angelique Derksema

Heel veel succes

20

Marielle De Vries

Succes, jullie zijn toppers!

50

Anonymous

Een hele een goede tijd ik Frankrijk… en goede benen!! . En idd opgeven is geen optie!! 💞💞💞 we denken aan jullie!!

66

Rob Van Rookhuizen

Ha die Teun , voor straks veel succes op de beruchte berg en samen met je vader ook veel plezier , tijdens deze tocht , geniet ervan Teun

16

Rogata En Bing

26

Erik Visser

36

Anonymous

22

Alexander Kruize

Succes!

16

Mirjam Tauplitz ;)

Stoer om die berg op te lopen met je vader. En een bijzonder mooi doel. Heel veel succes!!

22

HTMLr.nl

26

Marco Kolsteren

Heel veel succes, Topper 💪

11

Kees Mateijsen

Hoi Teun. Ik vind je een superkanjer. Het elfje van maart is op je actiepagina bijgeschreven.

26

Nathalie En Leo Bonarius

Hee rico Met liefde gedoneerde!

66

Nel En Siem

Lieve Rico en Teun, Heel veel succes met het beklimmen van de Alpes D’Huez. Met Linda,mama in jullie hart gaat het zeker lukken.

250

LVS Trucks

Heel veel succes gewenst namens LVS Trucks!

250

Stet Heemskerk B.V.

250

EBTL - Transportopleidingen En Advies

26

Hans En Jeannette De Boer

Voor Linda (mama) Succes Rico en Teun jullie zijn kanjers ❤️💙🩵

300

Anonymous

Zet hem op samen !!

50

Pieter Zandberg

500

CMR TRANSPORT

Geen bedrag is eigenlijk groot genoeg om het verdriet, of de steun uit te drukken... Trots op jouw, Teun! Jouw mama's editie, op "haar 50e" naar boven... Succes! En we maken er een mooie week van... ❤️

100

Marco En Angelique

Lieve Teun, wat een bikkel ben je door de berg op te gaan, Lieve groetjes Marco en Angelique Buitelaar, uit Hemert.

10

Chris En Brenda

Zet hem op toppers!!!

10

Ilona, Freek, Mia & Lucy

10

Esther En Ronald

Maak er een mooie wandeling van, heel veel succes samen met pappa!

10

Esther En Ronald

Maak er een mooie wandeling van, heel veel succes samen met Teun!

26

Francien Van Rijn

66

Ilona

Ook dit weer veel succes en sterkte!

50

Anonymous

Heel trots op jullie! Zet ‘m op, mannen!

20

Anonymous

Toppers Rico en Teun

25

Hans Mooyman

Heel stoer en mooi dat je dit doet Teun! Je helpt er niet alleen anderen mee maar ook jezelf. Je bent een mooi mens!

35

Nathalie En Leo Bonarius

We hopen dat we met onze gift een steentje kunnen bijdragen

50

Anonymous

Rico en Teun. We zijn trots op jullie!!!

26

Anonymous

We steunen je.

500

Anonymous

Gas geven Vriend en Vriendje, jullie kunnen dit. Wij zijn bij jullie in onze gedachten. Heel veel succes en liefs van ons Paula & Rob

26

Bart & Hanneke

Super stoer Teun, dat je met je papa wéér die berg op gaat lopen! Kei knap, gaat jullie vast èn zeker ook nu weer lukken! Zet 'm op Kanjers!

106

Rico Duivenvoorde

Show more