Jeroen van der Heide

Alpe d'HuZus 2026

AMOUNT RAISED

710.00

Waarom ik meedoe aan Alpe d'HuZes

In september 2024 verloren wij een dierbare vriendin aan kanker, slechts enkele maanden na haar diagnose. Een enorm gemis, in het bijzonder voor haar man Richard Den Reijer en broer Hanno Monster.

Om haar te eren gaan we volgende week een bijzondere uitdaging aan. Samen met mijn vriendin Corinne de Lijster, Richard, Hanno en een mooie groep anderen reizen we af naar Frankrijk.

Vanwege de enorme drukte bij de reguliere Alpe d'HuZes, beklimmen wij de berg een dag eerder op de woensdag: de Alpe d'HuZus.
Stap voor stap en met haar voor altijd in onze gedachten, lopen we naar de top. Opgeven is geen optie! ❤️

My Achievements

Ik heb me ingeschreven

Foto's toegevoegd

Zelf een eerste donatie gedaan

Vijf donaties ontvangen

Pagina gedeeld op social

Donateurs bedankt

Thank you to my supporters

18

Anonymous May 29, 2026

Veel succes

20

Anonymous May 29, 2026

Lieve Jeroen, Binnenkort sta jij aan de voet van de Alpe d’Huez. Een berg die voor de meesten gewoon een berg is, maar voor jou en voor duizenden anderen zoveel meer betekent. Elke bocht die je neemt, elke meter die je klimt en elke keer dat je door vermoeidheid heen moet bijten, staat symbool voor de strijd die zoveel mensen iedere dag voeren tegen kanker. Een strijd die vaak veel zwaarder is dan welke berg dan ook. Terwijl jij omhoog klimt, denk ik aan de kracht die je laat zien. Niet alleen in je benen, maar vooral in je hart. Want je doet dit niet voor jezelf. Je doet dit voor mensen die vechten. Voor families die hopen. Voor dierbaren die gemist worden. Voor iedereen die geraakt is door deze verschrikkelijke ziekte. Er zullen momenten komen waarop de klim zwaar voelt. Waarop je benen branden en je misschien denkt: waarom doe ik dit ook alweer? Denk dan aan al die mensen voor wie opgeven geen optie was. Denk aan de hoop die jij met jouw inspanning vertegenwoordigt. Ik ben ongelooflijk trots op je. Trots op je doorzettingsvermogen. Trots op je inzet. Maar bovenal trots op de persoon die je bent. Iemand die zijn energie, tijd en kracht inzet om iets voor anderen te betekenen. Welke tijd er straks ook op de klok staat wanneer je boven komt, voor mij heb je nu al gewonnen. Niet omdat je een berg hebt beklommen, maar omdat je hebt laten zien wat echte betrokkenheid, liefde en moed betekenen. Als je straks boven op die berg staat, weet dan dat er beneden mensen staan die met bewondering naar je kijken. Ik ben daar één van. Succes, broer. Klim met je benen, maar vooral met je hart. Ik hou van je en ik ben trots op je. Remon

26

Anonymous May 29, 2026

50

Robert May 28, 2026

Veel Succes Jeroen !!

26

Da Menace May 28, 2026

26

Van Binsbergen May 27, 2026

25

Anonymous May 27, 2026

Zet hem op Jeroentje....

26

Anonymous May 26, 2026

10

Rob En Andrea May 26, 2026

Zet’m op! Ontzettend goed en knap dat jullie het doen

26

Anonymous May 25, 2026

100

Anonymous May 25, 2026

💪 zet hem op!

20

Anonymous January 12, 2026

Heel veel succes Jeroen!

25

Paul Van Bavel January 5, 2026

250

Anonymous January 5, 2026

Succes!

26

Anonymous December 30, 2025

26

Anonymous December 30, 2025

10

Anonymous December 30, 2025

Show more

My Activity: Wandelen