Cobbenhagenlyceum 2

Alpe d'HuZes 2026

AMOUNT RAISED

11945.16

Amount raised by members

10975.41

Waarom wij meedoen aan Alpe d'HuZes

Wij doen als team mee aan Alpe d’HuZes omdat wij geloven dat wij samen kunnen werken aan een wereld waarin je niet meer doodgaat aan kanker, wil jij ons steunen?

Thank you to our Sponsors

30

José Van Esch

Geweldige prestatie Teime!

15

Anonymous

Super, super knap van jou Teime!!💪💪❤️

26

Maartje

15

Anonymous

Zet ‘m op!!

26

Anonymous

Knap werk Teime

26

Anonymous

Top actie Roderick

5

Inge, Jasper, Tim En Josta

Zet hem op Nienke. Heel knap van jou. ❤️

10

Ellis

Wat ben je een topper!!! Gewoon al 2x de berg opgelopen💪💪

14

Sven Van Hazendonk

Echt respect dat je dit doet Teime! Zet hem op vandaag!

10

Marga

Super goed dat je meedoet Niene!!!

10

Marga Van Den Oever

Super goed van je Teime!!!

26

Wij Van Den Heuvel

TOPPER

10

Michiel Spijkers

20

Baha Korkmaz

You got this B! Knuffel van Val en mij ❤️

20

Jeske, Martijn, Ties En Ollie

We zijn trots op jou! Liefs van ons!

50

Sait Korkmaz

Je bent een inspiratie Beyza ❤️

100

Anonymous

Papa&mama zijn heel trots op jou!

26

Femke

5

Anonymous

26

Denissen Elektrotechniek

Toppers zijn jullie! We zijn trots op jullie! Groetjes Mark, Kirsten, Max en Lotte

11

Paul Delgado

50

Annelies

Knap dat je de berg beklommen hebt, Niene!

10

Naut Ossewaarde

26

Anonymous

Topper!!

20

Thomas Musters

Met dank aan Eva en Douwe Bob.

10

Anonymous

10

Smolders

26

Brit Beerens

Zet hem op Luuk!

5

Niels

Heel veel succes Niene! 💪🏼

10

Erik, Janneke, Micky En Teun Kwantes

Succes Niene!

20

Anonymous

Zet m op!

10

Iris Rijsdijk

50

Hans Van Esch

26

Mees Van De Rijdt

Succes liefste broertje

8

Maikel

Succes

20

Arnoud

Zet em op Teime!!! You can do it! Groetjes Arnoud

10

Anonymous

Succes Tim! Je kan het! Groetjes Sterre!!

26

Erik & Karen

Top dat jij met die kids de berg weer bedwingt. Succes samen! We volgen jullie op de app morgen en genieten natuurlijk weer een beetje mee.

26

Noel Keijsers

Veel succes en veel plezier

50

Anonymous

Je hebt nu al met je voorbereiding een topprestatie geleverd! Teime succes donderdag met je grote uitdaging! Geweldig wat je doet. Grtn ome Frans

20

Namens Tante Regien En Oom Jo Heel Veel Succes En Niet Tegen De Rotswand Met Koud Water Gaan Staan( Moest Ik Zeggen)!

Hoi Veerle alweer n donatie dit keer van Tante Regien en oom Jo zus en zwager van oma !

26

M&M M&M

Knap hoor Teime!

15

Anonymous

25

Anonymous

Ik reken op je!!!!

50

Anonymous

Zet hem op, ook voor de vijf maal‼️🍀

20

Sabine Hekkens

10

Dennis Van Wonderen

Beste Teime, normaal geef ik zelf al geld aan dit soort doelen. Maar echt tof dat je dit doet en stoer. Ik weet zeker dat je een bijzondere dag gaat beleven. Geniet ervan en denk aan je pacing strategie

26

Anonymous

Go Go Go Teime!

26

Eva Slag

💪

45

Harry Geuting

Houd moed,je bent goed bezig

25

Anonymous

Klinkt als een top voorbereiding Teime. Heel veel succes, zet hem op!!

15

Anonymous

Heel veel succes Teime !!

26

Jeroen Pickhard

Veel succes Teime, mooi doel. Wij, maar vooral onze Jaap duimen voor je!

10

Cyriel Van Dongen

Succes Teime!

58

Anonymous

Zet hem op, Teime

26

Ernst, Joselieke & Bart

Wat een bijzondere ervaring Teime, met zo'n belangrijk doel! Een machtig mooi avontuur. Geniet op weg naar top! Lieve groet, Ernst, Joselieke & Bart

66

Wilhelmien Croonen- Schellekens

Héél veel succes!

10

Anonymous

Zet m op Teime! Super goed van je!

50

Rob Verheij

3

Linde

Kom op teime je kunt het denk aan waar je het voor doet je kan het ik ben trots🫶🏻

26

Lydeke

Succes Teime!! Super dat je dit doet , heel knap 👍

26

Anonymous

Heel veel succes!!!

26

Anonymous

Heel veel succes

26

H Vermeulen

50

Namens Oom André En Tante Corrie!

Je bent een kanjer moet ik namens oom André en tante corrie zeggen ( broer en schoonzus oma)!

50

Joep, Sacha, Hidde En Renske

Succes, jij kan dit!!!! Trots op jou!!!

66

Opa Jan

Succes, Niene!

10

Bjorn Sparidaens

15

Harold

In de geest van Paul... succes Beyza!

66

Sukany Kersten

Succes Luuk, heel goed!

40

Arjuna Ivo Emiel Nico Geuting

Heel veel succes en plezier!

5

Maayke

succes!!

26

Jose Rijkers

Wat goed dat je meedoet aan deze mooie actie Niene. Succes. Je buurvrouwen Yvonne en José

25

Marion Kort

Succes!!!

20

Anonymous

Zet hem op!

20

Ome Willem

Heel veel succes Teime! Zet hem op 🏆!

20

Tante Nellie

Dit wilde tante Nellie zus van oma doneren toen ze hoorde dat jij je inzet voor dit goede doel! Zij heeft zelf al 3x keer mee te maken gehad! Verder heel veel succes met fietsen! 🚴

25

Pieter Busscher

Heel veel succes, Beyza :-)

13

Jeannette

Heel veel succes en zet hem op 💪

140

Femke Van Balkom

26

Lmallround Training

He Nienke Heel succes

26

Dick Oudendijk

Succes!

20

Nori Van Den Biggelaar

Trots op je lieve Beyz!

16

Tatiane

Succes, Beyza!

10

Fleur Van Haaster-Sebregts

Zet hem op Niene!

26

Anonymous

Zet hem op Teime!

28

Bart Wijma Elektrotechniek

Heel veel succes luuk

400

Anonymous

Super bezig Beyza!

50

Anonymous

Heel veel succes.

50

Statiegeld

10

Demi Lous

Heel veel succes Niene! Het siert je enorm dat je je op zo'n jonge leeftijd al inzet voor zo'n mooi doel. Trots op jou. :)

10

Demi Lous

Heel veel succes Nienke! Het siert je enorm dat je je op zo'n jonge leeftijd al inzet voor zo'n mooi doel. Trots op jou. :)

26

Walter

Goed man

26

Anonymous

Teime, heel veel succes!

10

Anonymous

10

Fam. De Jong

Hoi Nienke, Wij wensen jou veel plezier komende week. Succes met lopen donderdag! Zet ‘m op!

15

Anonymous

30

Bea En Hans

Kei goed dat je de Alpe d'HuZes gaat lopen. Veel succes en vooral veel plezier. Je kan het. We zijn trots op je.

50

Lena & Has Klerx

Go captain go!! En veel plezier!

50

UnderwearMan.nl

Succes, zo tof samen met je Pa

2

Anonymous

Beste heer Feuth, Ik wens u een prettige tijd in de week dat jij in de franse alpen gaat verblijven. Heel veel succes met het beklimmen van deze epische berg. Dit is een heel goed doel en ik ben heel trots op jou! groet Brent

10

Anonymous

Succes topper!

15

Willemieke Vd Tempel

Zet 'em op!!!

10

Ka

Veel succes Tim; natuurlijk volg ik jullie weer. Zet em op!

10

Karen Hensgens-Overvoorde

Zet em op Beyza! Ik loop in gedachten met je mee!

50

Chaira Koerse Van Den Heuvel

Hey Tjip, Heel veel plezier en succes volgende week op de Alpe d'HuZes!! Groetjes, mevr. Koerse

26

Alex Dierckxsens

Succes!!!

26

Laura

Zet m op!

25

Inge En Eva Staps

Mooi dat je dit doet Teime, zet 'm op!

20

Anonymous

26

Pim

Wat mooi om dit samen met je vader te doen. Heel veel succes!!

20

Ralph & Leona

Zet m op Luuk💪

10

Kees Visser

Succes!

10

Marloes

Zet hem op! Je kunt het!!!

5

Pia

Heel veel succes en plezier

20

Anonymous

20

Dennis En Nicole

Wat goed dat je dit doet Luuk! Heel veel succes en plezier met de rit naar boven.

10

Maartje Kersemaekers

Wat mooi en knap dat je dit doet. Veel succes!

10

Anonymous

20

Paul En Natascha Kuijpers

Wat een held ben jij Luuk!! Super dat je dit weer doet. Zet hem op. Wij zijn super trots op jou!!

20

Janneke Clarijs

Knap van je, Luuk! Zet ‘ m op! Ik ben trots op je.

10

Anonymous

10

Remco, Marjolein, Jasmijn En Fenne

Heel veel succes!

26

Marie-José

Heel veel succes Niene 🍀

26

Femke & Ankie

Go Niene! Succes én heel veel plezier!

66

Ineke Hofman

Hoi Niene, Wat leuk dat je de Alp gaat beklimmen voor het het goede doel. Heel veel plezier en zet ‘m op. Groetjes Cor en Ineke Hofman

25

Bernadette Hontelez

Veel sterkte, mooi dat jullie dit doen

15

Anonymous

Succes, Luuk! Super dat je dit weer doet!

5

Linde Coumans

Heel veel succes Beyza!!!

10

Maaike

Heel veel succes topper!

15

Anonymous

10

Anonymous

10

Van Drunen

Succes

5

Eline Peters

Gooo Beyz, toppeerr❤️

50

Embert Wasser

Succes

10

Cato Laansma

Goooo beyzzz!!! Zo trots dat je de uitdaging weer aangaat!!

10

Fatma Cavuslu

TROTS OP JE, LY ❤️

5

Ida Verspaandonk

Slay Beyza veel succes!!!! Liefs Ida van huize regenboog😘😘

10

Errol Hillegers

Succes

15

Ton Brouwers

Heel veel succes, dapper hoor!

106

Ellen En Paul

Heel veel succes kanjer, zo goed dat jij dit doet dat is een extra donatie waard!

10

Kees Van Der Meer

Succes Nienke met de loop.... helemaal toppie!

10

Nico Landsheer

Succes!

10

Anonymous

Heel veel succes. Maar je kunt het

5

Anonymous

50

Ralph - Manuela En Liv

Veel succes Tim!! Gaat je wel lukken!! groetjes vanuit Schalkwijk

26

Anonymous

Succes allemaal

26

Karin Smulders

Super dat je dit weer doet Luuk! Veel succes van Mark, Karin, Lisanne & Daan

15

Smarius Van Limpt

Goed bezig Teime!

26

Rik Gruijthuijsen

Super goed Teime. Succes met afzien en hopelijk heb je beter weer als vorig jaar!!

20

Martijn Van Heeswijk

Heel veel succes Teime. Je vader ook natuurlijk. Op naar de vijf, maar wat het ook wordt, meedoen is belangrijker dan....

25

Anonymous

Succes!🍀 👍

200

Opa En Oma

Wij zijn jouw allergrootste fan! Zet hem op voor het goede doel!

50

Anonymous

Zet m op ouwe fietsert! Veel plezier

20

Anonymous

Zet hem op Thieme!

66

Sander

Veel succes Tjip! Zet hem op!

26

Fam Rijsdijk

Zes hem op Tjip!! Knap bezig.

3

Anonymous

100

Anonymous

26

Chris

Nu al goed bezig Tjip

100

Anonymous

Zet ‘m op, weer een uitdaging!

10

Anonymous

Succes Tjip!! Groetjes Dave

10

Marleen En Paul

Zet hem op!

100

Henk B

25

Anonymous

26

Esther

Zet ‘m op samen met Teime! Toppers 💪🏻!

26

Anonymous

263

Trekkertrek

Opbrengst Trekkertrek

15

Anouk Cuijpers

Succes!!

206

Jos Konijn

26

Anonymous

26

Opa En Oma Van Winden

Succes Tim

1

Anonymous

Kom op Tjip suczes

50

Clazien Schellekens

Alle waardering en heel veel succes gewenst!

15

Anonymous

Heel veel succes!

30

L Wolf

Zet m op Teime!

26

Bhima Geuting

Lets go Luuk! Weer 1x vaker omhoog dan de vorige? ;p

10

Claire Van Van Turenhout

Zet m op Niene!!!

10

Anonymous

Hey Luuk Je gaat de uitdaging weer aan voor een goed doel 👊 super knap van je ... ik wens je succes

26

R.W. Verheij

Je bent een kanjer👍🌞☀️🌞

5

Han Mutsaers

Heel veel succes. !!! Een heel mooi initiatief.

26

Jan En Iet

Zet hem op dames

10

Yoeri Oonincx

10

Ellen En Francois

Heel veel succes Veerle!

26

HJ MHCBE Trimmers

Goed bezig Teime!

26

Paul Janssens

26

Bas Van De Greef

Gaat ie weer! Goed bezig Luuk 💪

10

Harrie Moonen

Roderick, zet 'm op voor KWF

26

Hans KB

SuccesJ

10

Anonymous

Heel veel succes samen!

25

Anonymous

Doe allemaal ontzettend jullie best.

10

Jolanda Stuij

26

Anonymous

Zet hem op Teime! Zo goed dat je dit doet!

10

Familie Pickhard

Ga zo door Teime!

50

Wilhelmien Croonen

Nu trappen voor de laatste loodjes van je voorbereiding! Succes er maar weer mee!

15

Geert-jan Kolsteren

15

Wil En Corry

Mooie prestatie, veel succes met het behalen van je doel.

25

Tycho En Piedro Vd Heuvel

Zet hem op gozer..topper... vooral doorgaan

10

Jonnie En Carla Rietveld

Topper

35

Leonie Verbauwen

Stoer dat je ook dit jaar weer meedoet Luuk. Zet hem op! Liefs van tante Leonie, Leander en Annelore

26

Anonymous

Succes Veerle

66

Serge Oonincx

Hartstikke mooi dat je dit weer doet Luuk!

10

Anonymous

75

Anonymous

Hoi Luuk Stoer van je om opnieuw mee te doen. Ben trots op je. Succes!! Oma

10

Anonymous

20

Anonymous

Veel succes

25

Joke Verbiest

Succes

66

ANTON VAN-HEESEWIJK

Succes nogmaals

66

Veronica Fuller

Zet ‘em op Luuk en veel succes ( en ook veel plezier 😊🥳). Veronica

106

Anonymous

26

L V

Succes en zet ‘m op! Groetjes Mathijs en Merel!

10

Marleen Mutsaers

Veel succes Nienke

8

Annemarie Maas-Robben

Nienke en Anne. Heel veel succes weer!! En ook voor jullie maatje Mirthe natuurlijk!!

100

Vincent En Annet

200

Opa En Oma Jutjens

26

Jonathan IJzerman

Zet hem op Luuk

26

Familie Hillmann

Wat stoer dat je dit doet! Heel veel succes, groetjes Laurens, Sam, Scott en Maxime

26

Tom En Mieke Hillmann

Geweldig Veerle,heel veel succes en op naar de top!

66

Sandor Blanckenburg

10

Anonymous

Wat een mooi initiatief van je Veerle!

15

Anonymous

25

Ruud Roose

Lieve Veerle, ik zal je zo goed mogelijk volgen. Hoop dat je veel geld ophaald. Sterkte met de voorbereidingen en SUCCES.

8

Judith

Alvast heel veel succes!!!

26

Anonymous

Super goed van je Veerle. 💪😘

50

Nathan En Patrick

Heel veel succes. Dat gaat jou lukken!💪🏾

10

Anonymous

Heel veel succes Veerle!

66

Joyce & Jochen

Topper!!

50

Dineke Hinfelaar

Hallo Veerle, Wat goed van jou, op naar de top. 4 juni brand ik een kaarsje thuis voor jou en Ria Groetjes Dineke

26

Anonymous

Super dat je dit doet, zet hem op, alle vertrouwen jou !! Liefs Tom Regine Sebas en Esmee

26

Anonymous

26

Huub Hannen

106

Miluska En Ronald

Zet hem, succes toegewenst👍

106

Evelien

Hey topper, veel succes weer deze keer! Liefs van mama ❤️

106

Patrick Van De Rijdt

Hup hup hup Luuk, we gaan er weer voor 💪

50

W Van De Rijdt

Zet hem op Luuk! Opa en oma

88

Ivo & Junie

Good luck Veerle!!

2

Anonymous

Succes

26

Ans Van Balkom

10

Mirjam Voermans

106

Thomas En Annemiek

Wij zijn trots op je!!! Xxx

106

Annelies

Heel goed dat je dit doet, Niene! Succes!

26

Anonymous

Van opa en oma

20

Marja

10

Ellis Schoonings

Zet hem op Nienke💪

10

Astrid Vromans

Heel veel succes Nieke! 💪

10

Maarten

Zet hem op Nienke💪💪

5

Cintia

Succes Nienke!!

26

Monique Van Kleef - Van De Ven

Zet hem op Nienke. 💪🏻

10

Miranda

Lieve Nienke, met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel. Succes 🍀

5

Wendy Kolen

Je bent een kanjer! Alvast heel veel succes 🍀

104

Wil En Riny Bertens

Beste Beyza Ook dit jaar ben je weer van de partij: geweldig. Wij steunen je ook nu weer van harte.

26

Ad Latijnhouwers

Met een goed doel voor ogen kom je een heel eind

15

Anonymous

Zet 'm op Veerle!!

5

Anonymous

10

Hengstman

15

Juliëtte Versfeld

5

Anonymous

5

Anonymous

5

Nick Van Poppel

10

Anonymous

Zet hem op, voor hoeveel keer ga je het proberen

5

Thijmen Bergman

Succes!

15

Anonymous

Top! Zet ‘m op!

25

Mari Paulissen

Veel succes Teime!!

10

José Hoppenbrouwers

Doorfietsen Teime……

26

Vivian Jacobs

Super dat je dit doet, Teime!

10

Anonymous

Veel succes.

125

Roderick 25 Carnavalsemblemen

10

Anonymous

Mooie update Teime, lekker bezig! Ga zo door!

15

Anonymous

Nu €15,-, op naar de volgende kilometers en sponsoring!

15

Sander Van H.

Succes!

50

Wilhelmien Croonen

Al veel fietskilometers gemaakt! Succes met de volgende serie!

15

Anonymous

Jouw inzet is echt goud 😃! Blijf zo zeker doorgaan.

20

Anonymous

Tof man, op naar de volgende uitdaging‼️‼️.

10

Coline Bont

Heel veel succes!

50

Stan Oostvogels

Zet hem op!

60

Jan En Wies

Veel succes

25

Ronald En Simone

Succes Veerle🍀

66

Anonymous

20

Sam

ik vind het heel goed dat je zolang wil fietsen en vind het ook heel knap dat jij dat doet ❤️🥰😘😃🥰😍😘😜😙❤️🧡💛💚🩵💙groetjes sam en heel veel succes 🤞

40

Tim En Lotte

Veel succes Veer! Zet hem op!

100

Anonymous

Succes Veerle 💪

66

Babs Michels-Mennens

Zet hem op

10

Marieke Van Den Bersselaar

Veel succes Lieve groetjes marieke

250

Fysiotherapie Centrum Udenhout

8

Anonymous

Namens mama, heel veel succes! X

5

Verkoop Carnavals Embleem

5

Verkoop 1 Carnavalsembleem

15

Robbie Roelofs

Super bezig geweest met de kerstactie! Hier nog een kleine bijdrage als bedankje!

45

9 Carnavals Emblemen

20

4 Carnavals Emblemen

30

Roderick

Verkoop 6 carnavalsemblemen AD6

10

Anonymous

Zet hem op Nine, je kunt het!!

26

Croonen

Geweldig dat je je weer wilt inzetten voor dit doel! Hierbij alvast een duwtje in de rug.

10

Anonymous

Hier is de rest succes zet hem op

30

Anonymous

456

Anonymous

Bijdrage sportnacht’25

100

Anonymous

Bijdrage sportnacht’25

45

Anonymous

Bijdrage sportnacht’25

30

Anonymous

Bijdrage sportnacht’25

85

Anonymous

Bijdrage sportnacht’25

10

Karen Hensgens

Zet em op, Tim! We gaan je volgen!

600

Anonymous

Sportnachtbijdrage

2

Anonymous

Succes teime je kunt het ik doneer nog wel een andere keer meer heb nu geen gel meer tot straks in winterberg

26

Mireille Van Os

GO GO GO Teime, veel succes op die berg!!

26

Stefan Van Dijk

Zet je ook de verdubbelaar in van 3 naar 6 beklimmingen? Goed bezig man 💪🏻 Gr Stefan en Patricia

26

Jesse Topee

469

BeneFIETSconcert

De helft van de opbrengsten van de kaartverkoop (de andere helft wordt gestort bij team 3)! Trots op ons fiets- en wandelteam! Alvast veel succes bij Alpe d'HuZes

5

Anonymous

Mp

10

Anonymous

8

Anonymous

10

Tjark En Nikki

10

Anonymous

Mp

5

Anonymous

Mp

20

Oma Riet & Opa Sjef

Nu al trots! Kanjer!

5

Djurre

Succes broski

10

Corina Meeusen

Succes Tim

5

Anonymous

Zet hem op!

10

Anonymous

Heel veel succes!

5

Daan

Succes broski

5

Marga Monsieurs

Mooi initiatief Tim. Succes straks 👍

26

Dennis Van Ginhoven

Succes Tim!

20

Veerle Luttik

5

Sem Dirckx

5

Dani Ercan

Succes!

3

Sandra Schaafstra

suc6 Tim Sandra (collega van mama)

10

Paul Van Heeswijk

Zet hem op Tim. You can do it 👍🏻

2

Anonymous

Goed bezig maat

5

Mads Overvoorde

Hoi Tim ik voelde me niet verplicht maar ik heb toch even een donatie gemaakt.😁😎

5

Job Van Heeswijk

Klasse Tim! Gas erop!

5

Jorn Van Helderen

5

Pascal Libregts

Tim, Je bent een topper! Heel veel succces.

5

Stephan En Jessica Van Der Put

Succes Tim

15

Anonymous

5

Anonymous

Veel succes Tim!!

26

Björn Moonen

S6 Tim!!

10

Anonymous

Zet hem op Tim!

10

Claudia & Jeroen

Zet hem op!

26

Jeroen Ho

Succes Tim! Goed bezig!!

50

Anonymous

Klasse Tim! Op naar de 2 keer!

5

Anonymous

10

Marieke Van Laarhoven

Succes!

20

Anonymous

Zet m op Tim! Enorme prestatie dat je dit doet 💪🏻👊🏼 super goed!!

10

Koen En Diana

Veel succes Tim!

10

Anonymous

Succes!

10

Jurgen En Femke

Goed bezig Tim, zet 'm op!!

50

Monique Jacobs

Tim je bent een kanjer. Succes!

15

Tim Winden

26

Nienke Vromans

16

Luuk Rijdt

16

Teime Os

26

Roderick Os

Show more